PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1998-04-50-638 NN 50/1998

• Podnositelj prijedloga navodi da je naznačeni Zaključak suprotan članku 49. Ustava Republike Hrvatske koji jamči svim poduzetnicima jednak pravni položaj na tržištu i zabranjuje monopole.


Propis NN 50/1998

• Ovo iz razloga jer se tim Zaključkom određuje Gradsko stambeno komunalno gospodarstvo d.o.o. kao jedini prinudni upravitelj svih stambenih zgrada u Gradu Zagrebu čime da mu je osiguran monopol na području Grada Zagreba u obavljanju poslova upravljanja zgradama.


Propis NN 50/1998

• Ustavni sud je ocijenio neosnovanim navode podnositelja prijedloga da je Gradska skupština Grada Zagreba donijela osporeni Zaključak suprotno jamstvu članka 49. Ustava koji štiti poduzetničku slobodu i zabranjuje monopole.


Propis NN 50/1998

• Naime, članak 385. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima ("Narodne novine", broj 91/96), određuje da ako suvlasnici nisu osigurali upravljanje nekretninom u roku iz članka 384. (dvanaest mjeseci od stupanja na snagu Zakona), jedinice lokalne samouprave odredit će fizičku ili pravnu osobu koja će obavljati poslove uprave tom nekretninom (prinudni upravitelj).


Propis NN 50/1998
• Prema toj odredbi ostavljeno je na volju suvlasnicima da se dogovore o upravitelju, što je definirano u članku 378. tog Zakona. Prema stavku 2. tog članka upravitelj može biti fizička ili pravna osoba upisana za obavljanje tih poslova čime je poštovan s

Propis NN 50/1998
• Prema ovlasti iz članka 21. točke 20. Privremenog statuta Grada Zagreba donesen je osporeni Zaključak o prinudnom upravitelju za one slučajeve gdje suvlasnici nisu osigurali upravljanje nekretninom po svom izboru i dogovoru. Stoga nema osnovanosti sumnji da bi osporeni Zaključak bio suprotan ustavnoj odredbi članka 49. Ustava.

Propis NN 50/1998 • Iz tih razloga Ustavni sud Republike Hrvatske ocjenjuje podneseni prijedlog neosnovanim.
Propis NN 50/1998 • Iz navedenih razloga, Ustavni sud Republike Hrvatske je primjenom članka 45. stavak 1. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 29/94), riješio kao u izreci.
Propis NN 50/1998 • Odluka o objavi rješenja donesena je temeljem članka 20. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91).
Propis NN 50/1998 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu predsjednik Suda Jadranko Crnić te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući o prijedlogu Anđelka Stanića, javnog bilježnika iz Dubrovnika, na sjednici održanoj dana 11. ožujka 1998. godine, donio je slijedeće
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 50/1998 • I. Odbacuje se prijedlog za ocjenu ustavnosti i zakonitosti odredaba članka 15. stavka 1. i članka 24. stavka 2. Zakona o porezu na promet nekretnina ("Narodne novine", broj 69/97).
Propis NN 50/1998 • Anđelko Stanić, javni bilježnik iz Dubrovnika, podnio je prijedlog za ocjenu ustavnosti i zakonitosti odredaba članka 15. stavka 1. i članka 24. stavka 2. Zakona o porezu na promet nekretnina ("Narodne novine", broj 69/97).
Propis NN 50/1998 • Predlagatelj smatra da su navedene odredbe Zakona o porezu na promet nekretnina protivne odredbama čl. 2., 37., 161. i 166. Zakona o javnom bilježništvu ("Narodne novine", br. 78/93 i 29/94), kao i da su njima povrijeđene odredbe članka 5. i drugih, Ustava Republike Hrvatske, jer da se javni bilježnici kao građani i dužnosnici ne mogu držati zakona i Ustava kad ne mogu istodobno primjenjivati sve prije navedene odredbe.
Propis NN 50/1998 • Predlaže Ustavnom sudu da osporene odredbe oglasi protivne zakonu i da ih poništi, kao i da donese privremenu mjeru kojom se te odredbe stavljaju van snage do konačne odluke Suda ili do eventualne izmjene ili dopune Zakona o porezu na promet nekretnina.
Propis NN 50/1998 • Nakon razmatranja prijedloga Sud je utvrdio da u okviru svoje nadležnosti utvrđene u članku 125. Ustava Republike Hrvatske nije nadležan ocjenjivati suprotnost, odnosno nesuglasnost između odredaba pojedinih zakona kao propisa jednake pravne snage, osim u slučaju povrede načela vladavine prava iz članka 3. Ustava. Također je utvrđeno da predlagatelj nije ni u dopuni svojeg prijedloga naveo razloge zbog kojih tvrdi da osporene zakonske odredbe nisu suglasne s odredbama članka 5. Ustava, niti je naveo s kojim drugim ustavnim odredbama osporene odredbe ne bi bile u skladu, kako je to propisano u članku 37. stavku 1. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 29/94). Konačno, Sud nema ovlast donositi privremenu mjeru kojom bi zakonske odredbe mogao stavljati van snage do svoje konačne odluke ili do njihovih eventualnih izmjena i dopuna.
Propis NN 50/1998 • Stoga je, temeljem odredbe članka 26. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91.) i odredbe članka 25. stavka 4. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske, odlučeno kao u točki I. izreke ovog rješenja.
Propis NN 50/1998 • Objava ovog rješenja temelji se na odredbi članka 20. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
Propis NN 51/1998 • Na temelju članka 3. Zakona o konvalidaciji ("Narodne novine", broj 104/97), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 9. travnja 1998. godine, donijela
Propis NN 51/1998 • ZA PROVO?ENJE ZAKONA O KONVALIDACIJI AKATA IZDANIH U PREDMETIMA UPRAVNE NARAVI
Propis NN 51/1998 • Pojedinačni akti i odluke donesene ili izdane u predmetima upravne naravi (u daljnjem tekstu: akti) na područjima Republike Hrvatske koja su bila pod zaštitom ili upravom Ujedinjenih naroda, a koji ispunjavaju uvjete u smislu članka 1. Zakona o konvalidaciji ("Narodne novine", broj 104/97), zamjenjuju se aktima nadležnih tijela Republike Hrvatske.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 75/98, Broj 105/99, Broj 156/08, Broj 190/03, Broj 98/09, Broj 138/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled