PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 94/2002 • Područna (regionalna) samouprava, državna uprava, javna poduzeća i registrirane udruge
NN 94/2002 • Uočiti i popisati otočne razvojne mjere koje se donose i provode na razini područne odnosno regionalne samouprave i državne uprave, te analizirati njihovo provođenje na razmatranom otoku/otočnoj skupini. Ocijeniti i komunikaciju s ministarstvima, te s javnim poduzećima koji obavljaju svoju djelatnost na tom otoku/otočnoj skupini, kao i djelovanje registriranih udruga sukladno odredbama Zakona o udrugama (»Narodne novine«, broj 88/2001), međunarodnih organizacija i agencija s naglaskom na njihovom razvojnom utjecaju.
NN 94/2002 • Prikupiti i ocijeniti postojeće prostorno-planerske dokumente i ostale razvojne planove i programe, te ocijeniti ulagačke pothvate u tijeku. Utvrditi kvalitetu i aktualnost analiziranih podataka i dokumenata.
NN 94/2002 • Na kraju podpoglavlja prikazati snagu i slabosti otočne samouprave, prilike koje joj se ukazuju i nepogodnosti koje joj prijete iz okruženja.
NN 94/2002 • Odrediti koliko su dosadašnji rast gopodarskih djelatnosti, izgradnje i onečišćenja opteretili i ugrozili otočni ekosustav i otočnu zajednicu. Okvirno ocijeniti koliko prema kriterijima održivog razvitka »još stane« na otok i da li se na nekim njegovim dijelovima već pretjeralo. Ustanoviti i ima li dovoljno radne snage da se postojeći prirodni resursi počnu potpuno i održivo koristiti. Na osnovi tako prikupljenih podataka i procjena odrediti fizička ograničenja daljnjeg razvitka, te ograničenja koja nameće radna snaga na otoku.
NN 94/2002 • Ocijeniti osiguravaju li postojeći prirodni i izgrađeni resursi poredbene razvojne prednosti i navesti u kojim djelatnostima. Kvalitativno procijeniti da li se one djelatnosti koje bi koristile otočne resurse mogu koncipirati tako da razvitak bude gospodarski, ekološki i društveno održiv.
NN 94/2002 • Poglavlje završiti s kartogramom zona određenih prema osjetljivosti resursa, postojećim zagađenjima i iz toga izvedenim prijedlozima razine zaštite.
NN 94/2002 • Razvojne ciljeve ustanoviti uz puno sudjelovanje otočana. Upriličiti jednodnevne ili dvodnevne seminare, radionice i/ili okrugle stolove na kojima će se raspraviti razvojne prepreke i ograničenja, temeljem prethodno provedenih SWOT analiza (prethodno uočene snage, slabosti, prilike i prijetnje), te izvesti i uskladiti razvojna opredjeljenja i ciljeve. Ne utjecati na formuliranje ciljeva već samo organizirati modalitet njihova izvođenja i usklađivanja. Formulirane razvojne ciljeve u cijelosti uvrstiti u program.
NN 94/2002 • Formulirati razvojnu viziju otoka na osnovi prethodno određenih ciljeva sukladno razvojnim načelima Nacionalnog programa razvitka otoka te definirati načine njihove provedbe.
NN 94/2002 • Navesti potrebna ulaganja na osnovi prethodno određenih ciljeva i opredjeljenja koja će služiti otočnoj lokalnoj samoupravi za potpuno i održivo korištenje otočnih potencijala, kao i načine na koje će se poticati takva ciljana ulaganja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 94/2002 • U dogovoru s općinskim vijećima odnosno poglavarstvima na otoku/otočnoj skupini odrediti provedbene poslove i zadatke koje treba obaviti radi ostvarenja razvojne vizije i ciljeva formuliranih u prethodnom poglavlju. Poslovi i zadaci trebaju biti odmjereni prema postavljenim razvojnim ciljevima, razvojnim ograničenjima i poredbenim prednostima, te prema sposobnosti otočne samouprave da ih provede. Treba navesti i poslove i zadatke koje će otočna samouprava obavljati u suradnji sa županijskom samoupravom i državnom upravom. Posao/zadatak treba formulirati jasno i sažeto, točno odrediti provoditelja i prioritete izvršenja zadatka. Vrijeme u kojem se zadaju poslovi i zadaci ne treba biti dulje od 5 godina. Procijeniti i navesti potrebna sredstva i njihove izvore za izvršenje zadataka.
NN 94/2002 • Provoditelji Programa odredit će se sukladno odredbama Zakona o otocima (»Narodne novine«, br. 34/99 i 32/2002).
NN 94/2002 • Navesti sve analitičke materijale, razvojne dokumente, knjige, studije i članke korištene prilikom izrade Programa, te bilješke sa sastanaka, seminara i radionica.
NN 94/2002 • Temeljem članka 13. stavak 2., članka 17. stavak 2., članka 19. i članka 23. stavak 4. Zakona o normizaciji (»Narodne novine« broj 55/96) ravnatelj Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo donosi
NN 94/2002 • O HOMOLOGACIJI VOZILA S OBZIROM NA EMISIJU ŠTETNIH SPOJEVA U SKLADU S GORIVOM KOJE UPOTREBLJAVA MOTOR
NN 94/2002 • 1. Motorna vozila kategorije M i N1, s obzirom na emisiju štetnih spojeva u skladu s gorivom koje upotrebljava motor, moraju biti homologirana sukladno ovoj naredbi.
NN 94/2002 • a.) emisiju iz ispušnog sustava pri uobičajenoj i niskoj temperaturi okoline, emisiju isparavanjem, emisiju plinova iz kućišta koljenaste osovine, trajnost uređaja za kontrolu štetnih spojeva iz ispušnog sustava i sustave automatske dijagnostike (OBD) motornih vozila opremljenih motorima s vanjskim izvorom paljenja koja imaju najmanje četiri kotača;
NN 94/2002 • b.) emisiju iz ispušnog sustava, trajnost uređaja za smanjivanje štetnih spojeva i sustave automatske dijagnostike (OBD) za vozila kategorije M1 i N1, opremljena motorima sa samozapaljenjem, koja imaju najmanje četiri kotača i čija najveća masa nije veća od 3 500 kg.
NN 94/2002 • 3. Ova naredba ne odnosi se na vozila navedena u točkama 1.1.3, 1.1.5 i 1.2 priloga 1. ove naredbe.
NN 94/2002 • 4. Na zahtjev proizvođača, homologacija tipa vozila s motorima sa samozapaljenjem, sukladno ovoj naredbi, može se proširiti od vozila kategorija M1 i N1, za koja je već dobivena homologacija tipa, na vozila kategorije M2 i N2, ako referentna masa tih vozila ne prelazi 2 840 kg te ako ona zadovoljavaju uvjete propisane u točki 7. Pravilnika ECE R 85.05 (proširenje homologacije).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 120/06, Broj 133/05,
Broj 68/93, Broj 36/95,
Broj 96/93, Broj 92/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE