PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 65/2000 • Položaj državnog službenika iz stavka 1. ovog članka razvrstava se od V. do III. platnog razreda, čije su vrijednosti izražene u koeficijentima u Zakonu o državnim službenicima i namještenicima i o plaćama nositelja pravosudnih dužnosti (»Narodne novine«, br. 79/94, 86/94 i 7/95).
NN 65/2000 • Okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Ministarstva određen je u Tablici, koja je sastavni dio ove Uredbe i ne objavljuje se u »Narodnim novinama«.
NN 65/2000 • Pravilnikom o unutarnjem redu Ministarstva utvrdit će se broj potrebnih državnih službenika i namještenika s naznakom njihovih osnovnih poslova i zadaća i stručnih uvjeta potrebnih za njihovo obavljanje, njihove ovlasti i odgovornosti, način upravljanja, te druga pitanja od značaja za rad Ministarstva koja nisu uređena ovom Uredbom.
NN 65/2000 • Ministar financija donijet će Pravilnik o unutarnjem redu Ministarstva u roku od 60 dana od dana stupanja na snagu ove Uredbe.
NN 65/2000 • Danom stupanja na snagu ove Uredbe prestaje važiti Uredba o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva financija (»Narodne novine«, br. 96/99 i 127/99).
NN 65/2000 • Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
NN 65/2000 • Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 48/99 i 15/2000) Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 4. srpnja 2000. godine, donijela
NN 65/2000 • Ovom Uredbom utvrđuje se unutarnje ustrojstvo Državne uprave za vode (dalje u tekstu: Državna uprava), nazivi upravnih organizacija, unutarnjih ustrojstvenih jedinica i njihov djelokrug, način upravljanja tim jedinicama te okvirni broj državnih službenika i namještenika Državne uprave.
NN 65/2000 • Unutarnje ustrojstvo, djelokrug, upravljanje kao i potreban broj državnih službenika i namještenika uređuje se na način da Državna uprava može obavljati upravne i druge stručne poslove koje su joj zakonom dane u nadležnost i djelokrug.
NN 65/2000 • Za obavljanje poslova iz djelokruga Državne uprave ustrojavaju se sljedeće unutarnje ustrojstvene jedinice:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 65/2000 • 3. Uprava za opće i računovodstvene poslove i informacijski sustav
NN 65/2000 • Kabinet ravnatelja je posebna ustrojstvena jedinica Državne uprave koja za ravnatelja i njegova zamjenika: obavlja administrativne i stručne poslove; protokolarne poslove; poslove u vezi kontakata i komunikacije s Hrvatskim državnim saborom, Vladom Republike Hrvatske, središnjim tijelima državne uprave, tijelima lokalne samouprave te pravnim osobama koje obavljaju javne oblasti iz djelokruga Državne uprave; poslove dokumentacije; poslove u vezi odnosa sa sredstvima javnog priopćavanja; poslove u vezi sa zaprimanjem i rješavanjem pošte, poslove evidencije i pohrane povjerljive pošte; poslove personalne evidencije i evidencije putnih naloga, te druge slične administrativne poslove u vezi s realizacijom programa rada i aktivnosti ravnatelja i njegova zamjenika.
NN 65/2000 • Uprava za pravne i financijske poslove obavlja: upravne, pravne i financijske poslove iz djelokruga Državne uprave koje ovom Uredbom nisu stavljene u djelokrug drugih upravnih organizacija Državne uprave, a koji se odnose na: normativnu djelatnost u svezi s izradom i primjenom propisa iz djelokruga Državne uprave, praćenje primjene i osiguranje izvršenja zakona i drugih propisa, vođenje prvostupanjskog i drugostupanjskog upravnog postupka, davanje primjedaba i mišljenja na prijedloge propisa upućenih Vladi Republike Hrvatske, izradu naputaka za rad državnih službenika, izrada stručnih mišljenja i objašnjenja, praćenje propisa, izrada prijedloga akata iz svog djelokruga kao i akata iz područja međunarodne suradnje, provođenje upravnog nadzora u širem smislu te nadzora nad namjenskim korištenjem sredstava za financiranje vodnog gospodarstva.
NN 65/2000 • Za obavljanje poslova Uprave iz prethodnog stavka ustrojavaju se:
NN 65/2000 • Odjel normativnih i pravnih poslova priprema, predlaže i koordinira izradu nacrta propisa i akata iz područja međunarodne suradnje iz djelokruga Državne uprave; u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama izrađuje prijedloge za izmjene i dopune propisa; izrađuje prijedloge provedbenih propisa, daje stručna mišljenja i objašnjenja u svezi s primjenom propisa, prati primjenu i osigurava provođenje zakona i drugih propisa, pruža pravnu pomoć drugim ustrojstvenim jedinicama Državne uprave, priprema prijedloge odgovora na zastupnička pitanja, izrađuje prijedlog programa rada Državne uprave na temelju nacrta programa rada Uprava te koordinira i izrađuje izvješće o ostvarivanju programa rada Državne uprave, rješava predmete u prvostupanjskom upravnom postupku vezane uz status javnog vodnog dobra; rješava žalbe u drugostupanjskom postupku; sudjeluje u radu povjerenstva za rješavanje žalbe u drugostupanjskom postupku; izvješćuje ravnatelja o poteškoćama u rješavanju upravnih predmeta; izrađuje odgovore na tužbe protiv rješenja Povjerenstva za žalbe; priprema odgovore na predstavke u odnosu na upravni postupak, te obavlja druge poslove koje odredi ravnatelj.
NN 65/2000 • Odjel upravnih i financijskih poslova priprema prijedloge za izradu nacrta propisa iz područja financiranja vodnog gospodarstva, te predlaže ravnatelju izmjene i dopune propisa iz područja financiranja vodnog gospodarstva; prati naplatu naknada, obavlja nadzor nad Hrvatskim vodama u pogledu namjenskog korištenja sredstava naknada i proračunskih sredstava koja se transferiraju Hrvatskim vodama, rješava žalbe vezane uz pojedinačno utvrđivanje visine naknade, priprema izvješća o naplati naknada, vodi očevidnik izdanih koncesija, i očevidnik plaćanja koncesijske naknade, predlaže raskid koncesijskog ugovora zbog neplaćanja koncesijske naknade, priprema odgovore na zastupnička pitanja; brine o zakonitoj primjeni važećih materijalno financijskih poslova; priprema i provodi javne natječaje i ostale nabave sukladno zakonu, obavlja unutarnju kontrolu namjenskog korištenja sredstava državnog proračuna te obavlja i druge poslove koje odredi ravnatelj.
NN 65/2000 • UPRAVA ZA OPĆE I RAČUNOVODSTVENE POSLOVE I INFORMACIJSKI SUSTAV
NN 65/2000 • Uprava za opće i računovodstvene poslove i informacijski sustav obavlja poslove koji se odnose na: kadrovsku politiku, prijama i otpreme pošte; vođenje urudžbenog zapisnika i arhiva, organizira i koordinira rad u obavljanju računovodstvenih poslova sukladno propisima, brine o zakonitoj primjeni važećih materijalno financijskih propisa, sastavlja periodične obračune i završni račun, izrađuje bruto bilance i preglede izvršenja financijskog plana, brine o racionalnom i svrhovitom korištenju sredstava osiguranih u državnom proračunu, obavlja poslove koji se odnose na informatizaciju Državne uprave, bavi se nabavkom osnovnih sredstava, tiskanica, uredskog materijala.
NN 65/2000 • Za obavljanje poslova Uprave iz prethodnog stavka ustrojavaju se:
NN 65/2000 • Odjel kadrovskih, informatičkih i općih poslova prati i provodi mjere kadrovske politike; surađuje s nadležnim središnjim tijelima državne uprave vezano za potrebe prijama državnih službenika i namještenika; obavlja poslove oko izbora kandidata za prijam u službu i rasporeda državnih službenika i namještenika, sudjeluje u izradi i predlaganju programa stručnog usavršavanja, prati statusna prava državnih službenika i namještenika, njihov rad i napredovanje u službi; izrađuje plan korištenja godišnjih odmora, izrađuje unutarnje akte Državne uprave, vodi evidenciju prisustva na radu, obrambene i sigurnosne poslove iz djelokruga Državne uprave; poslove informatizacije i uspostave informatičkog sustava; osigurava kvalitetan pristup i korištenje odgovarajućih statističkih podataka te utemeljuje odgovarajuće baze podataka, sudjeluje u provedbi izdavačkih programa, registrira odgovarajuće evidencije iz nadležnosti Državne uprave; obavlja poslove prijama i otpreme pošte, poslove vođenja urudžbenog zapisnika; poslove prijepisa i umnožavanja materijala i neposredne dostave pismena, poslove organizacije prijevoza te druge poslove koje odredi ravnatelj.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 112/04, Broj 108/06,
Broj 143/08, Broj 134/08,
Broj 107/07, Broj 64/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE