PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 111/2004 • Pravo inicijative za promjene Statuta ima Predsjednik HKDU-e, Vrhovno vijeće, 3 županijske organizacije ili 1/10 izaslanika nazočnih na Saboru.
NN 111/2004 • Senat HKDU-e razmatra inicirane promjene Statuta, te donosi odluku o prijedlogu konačnog teksta kojeg će podnijeti Saboru na usvajanje.
NN 111/2004 • Senat može imenovati Povjerenstvo za Statut i poslovnik kao ekspertno tijelo koje je ovlašteno davati tumačenja Statuta, te predlagati njegove izmjene i dopune.
NN 111/2004 • Ako Senat odbije pokrenuti postupak o predloženoj promjeni Statuta iz prethodnog članka, isti se prijedlog ne može ponovno staviti na dnevni red prije isteka 6 mjeseci računajući od dana odbijanja predložene promjene.
NN 111/2004 • Prijedlog promjena Statuta dostavlja se članovima Senata najkasnije 15 dana prije održavanja sjednice Senata, na kojoj će se odlučivati o utvrđivanju teksta prijedloga koji će se uputiti Saboru na usvajanje i donošenje.
NN 111/2004 • Senat HKDU-e može u svezi organizacijskog ustrojstva donositi, ako se za to ukaže potreba, samostalne odluke, a na prijedlog Vrhovnog vijeća HKDU-e.
NN 111/2004 • Ovaj Statut stupa na snagu i primjenjuje se danom današnjim.
NN 112/2004 • Na temelju članka 44. stavka 5. Zakona o obrtu («Narodne novine», br. 49/03. – pročišćeni tekst), ministar gospodarstva, rada i poduzetništva, nakon prethodno pribavljena mišljenja Hrvatske obrtničke komore i uz suglasnost ministra znanosti, obrazovanja i športa, donosi
NN 112/2004 • JEDINSTVENI NASTAVNI PLAN I OKVIRNI OBRAZOVNI PROGRAM ZA ZANIMANJE
NN 112/2004 • Stjecanje znanja, vještina i navika koje će omogućiti učeniku da nakon završetka obrazovanja, uz minimalno vrijeme uvođenja u rad, samostalno obavlja poslove i radne zadatke u zanimanju autoelektričar.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • - spoznati radne, zakonske, ekonomske, političke i socijalne odnose
NN 112/2004 • b) zadatke koji proizlaze iz opisa poslova i radnih zadataka zanimanja:
NN 112/2004 • Za postizanje cilja obrazovanja za zanimanje autoelektričar predviđeno je obrazovanje u trajanju od tri godine. Uvažavajući sposobnosti, mogućnosti i zalaganje učenika, obrazovanje je moguće skratiti ili produžiti.
NN 112/2004 • Posao autoelektričara obavlja se pretežno u zatvorenim prostorima i zahtijeva dobro opće zdravstveno stanje.
NN 112/2004 • * Predmeti s obveznim praktičnim/laboratorijskim vježbama (najmanji obvezni broj sati vježbi pokazan je u praktičnom dijelu programa).
NN 112/2004 • ** Izborni predmeti mogu biti tjelesna i zdravstvena kultura, matematika i predmeti struke. U 3. razredu obvezan je najmanje 1 sat izborne nastave iz stručno-teorijskog dijela uz 1 sat pripadnih praktičnih/laboratorijskih vježbi.
NN 112/2004 • *** U ukupnom broju sati praktične nastave uračunati su sati predviđeni za laboratorijske vježbe iz predmeta s obveznim laboratorijskim vježbama. Nastavu vježbi u laboratoriju, odnosno praktikumu izvodi isti nastavnik koji izvodi stručno-teorijsku nastavu predmeta s laboratorijskim vježbama.
NN 112/2004 • * Predmeti s obveznim praktičnim/laboratorijskim vježbama (najmanji obvezni broj sati vježbi pokazan je u praktičnom dijelu programa).
NN 112/2004 • ** Predmeti izbornog dijela programa mogu biti tjelesna i zdravstvena kultura, matematika i predmeti struke. U 3. razredu obvezan je najmanje 1 sat izborne nastave iz stručno-teorijskog dijela uz 1 sat pripadnih praktičnih/laboratorijskih vježbi.
NN 112/2004 • *** Laboratorijske vježbe čine jedinstvenu cjelinu s predmetima istoga naziva iz stručno-teorijskoga dijela nastavnoga programa. Tome se mora prilagoditi i organizacija nastave tih predmeta kako bi se postigao očekivani rezultat u usvajanju potrebnih znanja, vještina i umijeća. To zahtijeva da nastavu u laboratoriju/praktikumu izvodi isti nastavnik koji izvodi ostale oblike nastave ovog predmeta. Nastavu je moguće organizirati i tako da s jednom skupinom učenika u praktikumu/laboratoriju radi profesor, a s drugom stručni učitelj, odnosno suradnik u nastavi s odgovarajućom stručnom spremom.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 5/07, Broj 9/01,
Broj 90/03, Broj 68/02,
Broj 108/09, Broj 39/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE