PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 9/2001 • Predstavnik Vlade može tražiti riječ u tijeku rasprave o zakonu i kad Vlada nije predlagatelj.
NN 9/2001 • U tijeku rasprave o tekstu konačnog prijedloga zakona raspravlja se o prijedlogu po dijelovima, glavama, odnosno odjeljcima, člancima te o podnesenim amandmanima.
NN 9/2001 • Nakon rasprave iz stavka 1. ovoga članka odlučuje se o podnesenim amandmanima.
NN 9/2001 • Predlagatelj zakona očituje se o svakom pojedinom amandmanu, a na očitovanje predlagatelja može se osvrnuti samo podnositelj amandmana.
NN 9/2001 • Nakon provedene rasprave i odlučivanja o amandmanima, zaključuje se rasprava i odlučuje se o donošenju zakona.
NN 9/2001 • Treće čitanje zakona je poseban dio u postupku donošenja zakona.
NN 9/2001 • Treće čitanje zakona provodi se po odluci Zastupničkog doma ili na zahtjev predlagatelja i to u slučajevima kada je na tekst konačnog prijedloga zakona podnesen veći broj amandmana ili kada su amandmani takve naravi da bitno mijenjaju sadržaj konačnog prijedloga zakona.
NN 9/2001 • Treće čitanje zakona provodi se uz uvjete i po postupku propisanom ovim Poslovnikom za drugo čitanje.
NN 9/2001 • Iznimno, zakon se može donijeti po hitnom postupku, samo kada to zahtijevaju interesi obrane i drugi osobito opravdani državni razlozi, odnosno kada je to nužno radi sprječavanja ili otklanjanja većih poremećaja u gospodarstvu.
NN 9/2001 • Uz prijedlog da se zakon donese po hitnom postupku podnosi se konačni prijedlog zakona, koji sadrži sve što i prijedlog zakona, osim što se umjesto teksta prijedloga zakona prilaže tekst konačnog prijedloga zakona, a kada prijedlog podnosi zastupnik, tada mora imati pisanu podršku još 25 zastupnika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 9/2001 • U hitnom se postupku objedinjuje prvo i drugo čitanje zakona.
NN 9/2001 • Prijedlog da se zakon donese po hitnom postupku podnosi se predsjedniku Zastupničkog doma najkasnije 24 sata prije utvrđivanja dnevnog reda na sjednici. Predsjednik Zastupničkog doma bez odgađanja upućuje prijedlog da se zakon donese po hitnom postupku predsjednicima radnih tijela, svim zastupnicima, predsjedniku Županijskog doma te Vladi ako nije predlagatelj.
NN 9/2001 • O prijedlogu iz članka 165. ovoga Poslovnika odlučuje se prilikom utvrđivanja dnevnog reda na početku sjednice, a može se odlučivati i tijekom utvrđivanja dopune dnevnog reda.
NN 9/2001 • Ako predsjednik Zastupničkog doma nije unio u prijedlog dnevnog reda sjednice prijedlog da se zakon donese po hitnom postupku, a prijedlog je podnesen u rokovima i na način određen ovim Poslovnikom, na zahtjev predlagatelja zakona, zakon se uvrštava u dnevni red, a nakon toga odlučuje se o prijedlogu za hitni postupak.
NN 9/2001 • Ako ne bude prihvaćen prijedlog za hitni postupak, predsjednik Zastupničkog doma može predložiti provođenje prvog čitanja na istoj sjednici, odnosno postupiti sukladno članku 208. stavku 2. Poslovnika.
NN 9/2001 • Organskim zakonom uređuju se prava nacionalnih manjina, te razrađuju Ustavom utvrđene slobode i prava čovjeka i građanina, izborni sustav, ustrojstvo, djelokrug i način rada državnih tijela te ustrojstvo i djelokrug lokalne i područne (regionalne) samouprave.
NN 9/2001 • U postupku donošenja organskih zakona primjenjuju se odredbe ovoga Poslovnika sadržane u Glavi IX: AKTI ZASTUPNIČKOG DOMA.
NN 9/2001 • Ravnopravnost i zaštita prava nacionalnih manjina uređuje se ustavnim zakonom koji se donosi po postupku za donošenje organskih zakona.
NN 9/2001 • Prijedlog za izmjenu ili dopunu konačnog prijedloga zakona podnosi se pisano u obliku amandmana s obrazloženjem.
NN 9/2001 • Pravo podnošenja amandmana ima svaki zastupnik u Zastupničkom domu, radno tijelo Zastupničkog doma, klubovi zastupnika, Vlada i Županijski dom u sklopu mišljenja, odnosno prethodnog mišljenja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 2/09, Broj 86/05,
Broj 68/07, Broj 74/02,
Broj 46/02, Broj 29/02
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE