PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 84/1994 • Prigodom rekonstrukcije postojećih kolosijeka u kolodvorima, uzdužni nagib tih kolosijeka može biti i veći od 1 mm/m, ali se postojeći nagib ne smije povećati.
NN 84/1994 • Odredbe članka 38. stavka 1. ovog Pravilnika ne odnose se na postojeće zaštitne signale stajališta na dvokolosiječnim prugama i zajedničkim stajalištima na usporednim prugama.
NN 84/1994 • Ispred zaštitnih signala iz stavka 1. ovog članka, ako se njihovi signalni znakovi ne predsignaliziraju, na duljini zaustavnog puta mora biti postavljana signalna oznaka o približavanju glavnom signalu bez predsignala.
NN 84/1994 • Usklađivanje postojećih pruga s odredbama članka 9. stavka 2., članka 11. stavka 1., članka 16. stavka 1. i 2., članka 23., članka 26., stavka 4., članka 30. stavka 3., članka 32., članka 33. stavka 1., članka 35. stavka 2., članka 41. stavka 1. točke 1. i 2. i članka 46. stavka 2. ovog Pravilnika mora se obaviti najkasnije prigodom prve rekonstrukcije.
NN 84/1994 • Do usklađivanja s odredbama navedenim u stavku 1. ovog članka, postojeće pruge moraju udovoljavati slijedećim uvjetima:
NN 84/1994 • 1. postojeća dopuštena osovinska masa i masa po duljinskom metru ne smije se smanjivati (članak 9. stavak 2.)
NN 84/1994 • 2. kolosijeci moraju udovoljavati najmanje minimalnom slobodnom profilu (članak 11. stavak 1.),
NN 84/1994 • 3. razmak kolosijeka na otvorenoj pruzi ne smije biti manji od 3,80 m, a postojeći razmak od 4,00 m i manji ne smije se smanjivati (članak 16. stavak 1.),
NN 84/1994 • 4. razmak kolosijeka u kolodvoru ne smije biti manji od 4,00 m, a postojeći razmak od 4,50 m i manji ne smije se smanjivati (članak 16. stavak 2.),
NN 84/1994 • 5. kolodvori i stajališta, uz kolosijeke na kojima se vlakovi zaustavljaju radi izmjene putnika, moraju imati uređene površine (članak 23.)"
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 84/1994 • 6. prijelazi na koje se usmjeravaju putnici u stajalištima na dvokolosiječnim prugama, ili u zajedničkim stajalištima na usporednim prugama, moraju biti osigurani zaštitnim signalima stajališta (članak 26. stavak 4.),
NN 84/1994 • 7. priključivanje industrijskog kolosijeka na otvorenoj pruzi magistralne pruge, ili pruge I reda, mora biti izvede
NN 84/1994 • no sa iskliznicom na industrijskom kolosijeku. Iskliznica mora biti u tehničkoj ovisnosti s odvojnom skretnicom (članak 30. stavak 3.),
NN 84/1994 • 8. ispred kolodvora, na duljini zaustavnog puta ispred prve ulazne skretnice, mora biti postavljena signalna oznaka o približavanju kolodvoru bez ulaznog signala, osim ako se ulazna vožnja signalizira štitnim signalom (članak 32.),
NN 84/1994 • 9. dopuštena brzina na magistralnim prugama ne smije biti veća od 100 km/h (članak 33. stavak 1.),
NN 84/1994 • 10. dopuštena brzina preko odvojne skretnice priključenog industrijskog kolosijeka na magistralnim prugama i prugama i reda ne smije biti veća od 50 km/h (članak 35. stavak 2.),
NN 84/1994 • 11. dopuštena brzina preko skretnice na glavnim kolosijecima ne smije uz jezičak biti veća od 50 km/h, a niz jezičak od 100 km/h (članak 41. stavak 1. točka 1 ),
NN 84/1994 • 12. dopuštena brzina preko odvojne skretnice priključenog industrijskog kolosijeka ne smije biti veća od 50 km/h (članak 41. stavak 1. točka 2.),
NN 84/1994 • 13. dopuštena brzina na glavnim magistralnim prugama ne smije biti veća od 160 km/h (članak 46. stavak 2.).
NN 84/1994 • Usklađivanje postojećih magistralnih pruga s odredbama članka 44. stavka 1. ovog Pravilnika mora se obaviti u roku jedne godine od dana stupanja na snagu ovog Pravilnika.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 5/07, Broj 179/03,
Broj 70/05, Broj 41/09,
Broj 23/02, Broj 7/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE