PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • Prilikom izrade izvedbenog programa praktične nastave potrebno je imati u vidu predznanje učenika stečeno u osnovnoj školi i činjenicu da za određeni dio programiranih radova učenici nemaju odgovarajuću teorijsku podlogu. Učenici u radionicama obrtnika sudjeluju u konkretnom proizvodnom ili uslužnom procesu i uče one sadržaje koje nameće određena usluga i radi toga se ne može uvijek poštovati programirani redoslijed predviđenih sadržaja. Zadaća je svakog realizatora programa da učeniku na početku svakog radnog zadatka da potrebna stručno-teorijska objašnjenja koja su neposredno vezana za izradu zadatka.
NN 112/2004 • Nastavnik škole koji ima zadaću da organizira, izvodi ili prati ostvarenje programa dužan je voditi brigu da svi učenici najkasnije do kraja školske godine prođu sve predviđene programske sadržaje. Također je obveza nastavnika strukovno-teorijskih predmeta, značajnih za stjecanje zanimanja, da sudjeluju u izradi i praćenju ostvarenja programa praktične nastave.
NN 112/2004 • Svaki radni zadatak mora imati naziv cjeline, cilj, znanja i radne navike koje se stječu uvježbavanjem na praktičnoj nastavi. Radni zadatak obuhvaća pripremne radove, potrebni materijal, sredstva za rad, način izrade, radne uvjete, propise, zaštitne mjere i ekološke zahtjeve.
NN 112/2004 • Praćenje rada učenika i vrednovanje rezultata rada ima posebnu važnost i izvedbenim programom treba utvrditi način praćenja rada učenika i njegovo ocjenjivanje.
NN 112/2004 • Prilikom izrade izvedbenog programa potrebno je za svaku vježbu navesti i sljedeće :
NN 112/2004 • - način izvođenja (organizacija, tehničke i tehnološke upute),
NN 112/2004 • - način vrednovanja rezultata rada učenika (utvrditi način praćenja uspješnosti s obzirom na svladavanje praktičnog znanja i stjecanje vještina).
NN 112/2004 • Svaki učenik dužan je za praktičnu nastavu imati sljedeći pribor i opremu: propisani dnevnik rada (mapa praktičnog dijela naukovanja), odobrenu literaturu, pribor za crtanje (olovka, gumica, dva trokuta, šestar), osnovni autoelektričarski alat (ispitivač napona, izvijači obični i križni, izolirana kombinirana kliješta, jednostavni digitalni univerzalni instrument ), radno odijelo.
NN 112/2004 • Praćenje rada učenika i vrednovanje rezultata izvodi se provjeravanjem i ocjenjivanjem:
NN 112/2004 • - dnevnika praktičnog rada (mapa praktičnog dijela naukovanja),
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Provjeravanje i ocjenjivanje postignutih umijeća ocjenjivanjem praktičnoga rada temelji se na organizaciji radnoga mjesta, primjeni postupka ili pojedinih radnih operacija, radnoj tehnološkoj disciplini te primjeni mjera za rad na siguran način, uporabi mjernih instrumenata i postupaka vezanih uz radne operacije ili izradu rada i točnosti.
NN 112/2004 • Usmeno provjeravanje i ocjenjivanje znanja temelji se na objašnjenju rada ili postupka ili pojedinih radnih operacija vezanih uz upotrijebljeno teoretsko znanje, tehnologiju rada, uporabu mjernih instrumenata i postupaka vezanih uz radne operacije ili izradu rada.
NN 112/2004 • Učenik obvezno vodi dnevnik praktičnog rada (mapa praktičnog dijela naukovanja) koji sadrži potrebnu tehničko-tehnološku dokumentaciju, obrazloženja i upozorenja o specifičnostima koja je uočio pri radu, svoj komentar i eventualna pitanja o nejasnoćama
NN 112/2004 • U izbornom dijelu programa učenici mogu birati između nastave tjelesne i zdravstvene kulture, matematike i strukovnih predmeta. U 3. razredu obvezno je predvidjeti najmanje jedan sat izborne nastave iz stručno-teorijskog dijela i jedan sat iz praktičnih laboratorijskih vježbi iz strukovnoga područja.
NN 112/2004 • Sadržaji izbornog dijela programa u strukovnom području u 1. i 2. razredu mogu biti prošireni sadržaji obveznog zajedničkog dijela programa. U 3. razredu, uz proširene sadržaje obveznoga dijela programa, za izbornu nastavu škole mogu odabrati dio iz ponuđenih sadržaja ili predložiti sadržaje po vlastitom izboru koji su u funkciji zanimanja za koje se učenik obrazuje.
NN 112/2004 • U predmetu tehničko crtanje i dokumentiranje učenici su stekli osnovna znanja o uporabi računala za tehničko crtanje i dokumentiranje. Ovim predmetom omogućuje se učenicima stjecanje proširenih znanja i vještina u uporabi računala za tehničko crtanje i dokumentiranje na primjeru nekog od računalnih programa za tehničko crtanje.
NN 112/2004 • - upoznati značajke računalnog programa za tehničko crtanje,
NN 112/2004 • Nastavna cjelina - Očekivani rezultati (znanja i umijeća)Nastavni sadržaji
NN 112/2004 • 1. Osobine računalnog programaNavesti osnovne značajke računalnog programa za tehničko crtanje.
NN 112/2004 • Upisati tekst. Osnovne značajke odabranoga programa za tehničko crtanje.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 119/01, Broj 87/08,
Broj 95/03, Broj 29/05,
Broj 116/05, Broj 17/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE