PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 29/1999 • - prilikom obavljanja peljarenja i čekanja u vrijeme noćnog rada (vrijeme noćnog rada prema Zakonu o radu "Narodne novine" br. 38/95 je rad u vremenu između 22 sata uvečer i 6 sati ujutro), osnovna naknada povećava se za 70%;
NN 29/1999 • - usluge lučkog peljarenja i čekanja, obavljene nedjeljom, praznikom i blagdanom naplatit će se povećanjem osnovne naknade za 100%;
NN 29/1999 • - usluge lučkog peljarenja i čekanja, obavljene subotom, naplatit će se s povećanjem osnovne naknade za 50%;
NN 29/1999 • Napomena: Prethodno navedene dodatne naknade ne mogu biti kumulativne.
NN 29/1999 • - kod peljarenja brodova (osim RO-RO putničkih brodova) prilikom mijenjanja sidrišta odnosno veza u luci, osnovna naknada povećava se za 70%;
NN 29/1999 • - u slučaju da je peljar prisiljen čekati na mjestu ugovorenom za pružanje usluge zbog kašnjenja broda u dolasku/odlasku, zbog čekanja na dizanje sidra, nespremnosti instalacija ili veza samog broda, zbog kašnjenja vlasti u obavljanju carinskih ili ostali
NN 29/1999 • - kod peljarenja broda namijenjenog prijevozu nafte ili naftnih derivata, osnovna naknada povećava se za 20%, osim ako je prazan brod u posjedu "Svjedodžbe o degazaciji tankova";
NN 29/1999 • - kod peljarenja brodova "plinaša" ili "kemikalaca", osnovna naknada povećava se za 30%;
NN 29/1999 • - kod peljarenja RO-RO putničkih brodova osnovna naknada se umanjuje za 40%;
NN 29/1999 • - kod peljarenja RO-RO putničkih brodova prilikom mijenjanja sidrišta odnosno veza u luci, naknada iz prethodnog stavka za pripadajući RO-RO putnički brod umanjuje se za 50%.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 29/1999 • - kod peljarenja tankera koji posjeduju tankove odvojenog balasta, iste treba izuzimati iz ukupne tonaže broda, a prema podacima sa svjedodžbe tankera;
NN 29/1999 • - u slučaju peljarenja broda bez upotrebe brodskog pogona (stroja), odnosno broda sa neispravnim kormilarskim uređajem, sidrenim vitlima, vitlima za pritezanje broda, tj. neispravnim tehničkim sredstvima neophodnim za obavljanje manevra, osnovna osnovna n
NN 29/1999 • - u slučaju potrebe za angažiranjem drugog peljara, osnovna osnovna naknada povećava se za 50%;
NN 29/1999 • - prijevoz peljara sa obale na brod i obrnuto do peljarske stanice uračunat je u osnovnu tarifu;
NN 29/1999 • - za peljarenje brodova čija tonaža prelazi onu navedenu u dotičnoj tabeli za svaku dodatnu tonu obračunava se 0,18 kn;
NN 29/1999 • - visine osnovnih naknada navedenih u Naredbi ostaju nepromijenjene dok se tečaj USD o odnosu na kunu ne promijeni za više od 5% u odnosu na tečaj od 5. veljače 1999. godine.
NN 29/1999 • Osnovna naknada obalnog peljarenja u unutrašnjim morskim vodama i teritorijalnom moru Republike Hrvatske.
NN 29/1999 • Dodatne visine naknade za obalno peljarenje primjenjuju se na osnovnu naknadu za obalno peljarenje navedeno u točki X. ove Naredbe i to za:
NN 29/1999 • - usluge obalnog peljarenja broda namijenjenog prijevozu nafte ili naftnih derivata, osnovna naknada povećava se za 20%, osim ako je prazan brod u posjedu "Svjedodžbe o degazaciji tankova";
NN 29/1999 • - usluge obalnog peljarenja broda "plinaša" ili "kemikalca", osnovna naknada povećava se za 30%.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 173/03, Broj 137/99,
Broj 56/08, Broj 1/97,
Broj 100/99, Broj 125/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE