PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 4/1991 • Propise o postupku za unapređivanje i proizvođenje vojnika - obveznika u čin rezervnog vodnika donosi komandant Teritorijalne obrane Republike.
NN 4/1991 • Radi utvrdivanja uspjeha u službi, odlučivanja o unapređivanju i o drugim odnosima u službi, te radi poticanja na stručno usavršavanje i veće zalaganje u službi, ocjenjuju se osobe u rezervnom sastavu na službi u Teritorijalnoj obrani.
NN 4/1991 • Propise o ocjenjivanju osoba iz stavka 1. ovoga članka donosi komandant Teritorijalne obrane Republike.
NN 4/1991 • Vojna osoba na službi u Teritorijalnoj obrani dužna je privremeno boraviti u vojnoj jedinici ili vojnoj ustanovi ako to zahtijevaju osobite potrebe službe. Privremeni boravak iz stavka 1. ovoga članka naređuje komandant Teritorijalne obrane Republike ili komandant Teritorijalne obrane društveno-političke zajednice kojega on za to ovlasti.
NN 4/1991 • Vojnoj osobi na službi u Teritorijalnoj obrani, koja povrijedi pravila službe što je obavlja, može se izreći zaštitna mjera utvrđena Zakonom o službi u oružanim snagama.
NN 4/1991 • Komandant Teritorijalne obrane određuje komandante Teritorijalne obrane i druge starješine nadležne za izricanje zaštitnih mjera iz stavka 1. ovoga članka.
NN 4/1991 • Osoba u rezervnom sastavu s ratnim rasporedom u Teritorijalnoj obrani kod koje je došlo do promjene zdravstvenog stanja koja utječe na sposobnost za vojnu službu može se, na vlastiti zahtjev ili na zahtjev štaba Teritorijalne obrane, uputiti na liječnički pregled i ocjenu sposobnosti za služenje u rezervnom sastavu nadležnoj vojno-liječničkoj komisiji.
NN 4/1991 • Na liječnički pregled i ocjenu sposobnosti za služenje u rezervnom sastavu može se uputiti, na zahtjev štaba Teritorijalne obrane i osoba u rezervnom sastavu koja nema ratnog rasporeda.
NN 4/1991 • Troškovi u vezi s upućivanjem osoba u rezervnom sastavu iz stavka 1. i 2. ovoga članka na liječničke preglede i ocjenu sposobnosti isplaćuju se na teret sredstava općine.
NN 4/1991 • Radi otkrivanja i praćenja svih vrsta opasnosti od ratnih djelovanja, drugih opasnosti za zemlju i od elementarnih nepogoda i drugih nesreća, koje mogu ugroziti stanovništvo i materijalna dobra i radi obavještavanja radnih Ijudi i građana, organizacija i zajednica, društvenih organizacija, komandi, štabova i jedinica oružanih snaga i organa društveno-političkih zajednica o tim opasnostima i drugim značajnim pojavama u miru i ratu, društveno-političke zajednice organiziraju sustav osmatranja i obavještavanja u okviru jedinstvenog sustava Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije i kao dio općenarodne obrane i društvene samozaštite.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 4/1991 • Propise, o organiziranju i funkcioniranlu sustava osmatranja i obavještavanja u miru i ratu u skladu s jedinstvenim osnovama koje utvrde nadležni savezni organi donosi Vlada Republike Hrvatske.
NN 4/1991 • Sustav osmatranja i obavještavanja društveno-političkih zajednica sastoji se od službe osmatranja i obavještavanja i od organa, organizacija, zajednica i službi koje se, prema odredbi članka 145. Saveznog zakona, uključuju u taj sustav.
NN 4/1991 • Službu osmatranja i obavještavanja čine centri za obavještavanje, osmatračke stanice i jedinice za uzbunjivanje.
NN 4/1991 • Centri za obavještavanje primaju i prenose odluke, naređenja i izvještaje o mjerama pripravnosti i mobilizacije i o drugim mjerama društveno-političkih zajednica; prikupljaju i sređuju podatke o svim vrstama opasnosti koje mogu ugroziti stanovništvo, oružane snage i materijalna dobra zemlje; obavještavaju i uzbunjuju stanovništvo, organizacije i zajednice i organe društveno-političkih zajednica i prikazuju i razmjenjuju podatke.
NN 4/1991 • U miru centri za obavještavanje moraju biti organizirani i osposobljeni tako da mogu neprekidnu obavljati zadatke iz stavka 1. ovoga članka.
NN 4/1991 • Izuzetno, u općinama s manjim opsegom poslova u obavještavanju, a po odobrenju ministra obrane, centri za obavještavanje djeluju u radnom vremenu, a izvan radnog vremena te poslove obavljaju organi unutarnjih poslova.
NN 4/1991 • Centri za obavještavanje u društveno-političkim zajednicama u sastavu su organa uprave nadležnog za poslove narodne obrane.
NN 4/1991 • Osmatračke stanice organiziraju se radi neprekidnog osmatranja zračnog prostora, kopna i akvatorija, s ciljem otkrivanja i praćenja svih vrsta opasnosti; otkrivanja i praćenja podataka o upotrebi nuklearno-kemijsko-biološkog oružja i javljanja centru za obavještavanje, podataka o svim otkrivenim opasnostima i pojavama.
NN 4/1991 • Osmatračke stanice aktiviraju se u miru u slučaju požara, elementarnih nepogoda i drugih većih nesreća i opasnosti, a u skladu s odlukom nadležnog organa društveno-političke zajednice.
NN 4/1991 • Jedinica za uzbunjivanje organizira se radi opsluživanja i održavanja tehničkih sredstava uzbunjivanja stanovništva.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 67/03, Broj 18/05,
Broj 52/05, Broj 39/07,
Broj 8/91, Broj 26/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE