PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 22/1993

• Proračuni dosadašnjih općina doneseni za 1999., primjenjivat će se za sve opčine i gradove koji su nastali novim ustrojem na njihovu području. Ako dosadašnje skupštine općina ne donesu proračun za 1993. prije prestanka svoga rada, Vlada Republike Hrvatske donijet će odluku o privremenom financiranju te općine, na prijedlog izvršnoga vijeća te općine. Ako se ne donese odluka po postupku iz stavka 2. ovog članka, odluku donosi Vlada Republike Hrvatske na prijedlog župana.


Propis NN 22/1993

• Proračunski prihodi dosadašnjih općina naplaćivat će se do donošenja zakona iz članka 1. ove Uredbe u korist odgovarajućih proračuna, odnosno odluka o financiranju javnih potreba i na temelju postoječnih taksa, poreza i drugih pristojbi i razine poreznih stopa, osim prihoda iz članka 68. stavka 3. točke 1. do 4. Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi. Prihodi iz stavka 1. ovoga članka uplaćivat će se na račune na koje su uplaćivani prije primjene ove Uredbe. Rashodi utvrđeni proračunima, odnosno odlukama iz članka 2. ove Uredbe, ne smiju premašivati visinu ostvarenih prihoda prema ovoj Uredbi.


Propis NN 22/1993

• Sredstva za rad općinskih i gradskih vijeća te općinskih i gradskih poglavarstava, za obavljanje poslova iz njihovoga samoupravnoga djelokruga, osiguravaju se u okviru postojećega proračuna dosadašnjih općina i Grada Zagreba, a doznačivat će se u korist računa njihovih općina, gradova, odnosno Grada Zagreba.


Propis NN 22/1993

• Upravne poslove iz samoupravnoga djelokruga novih općina, gradova i Grada Zagreba obavljat će organi uprave i službe dosadašnjih,općina i Grada Zagreba do konačnog utvrđivanja nadležnosti I razgraničenja poslova državne uprave i lokalne samouprave. Sredstva za rad organa uprave i službi iz stavka 1. ovoga članka doznačivat će se preko računa novih općina, gradova i Grada Zagreba, u kojima ti organi uprave i službe imaju sjedište.


Propis NN 22/1993
• Sredstva za financiranje društvenih djelatnosti i drugih korisnika, koja su osigurana u proračunima, odnosno odlukama dosadašnjih općina i Grada Zagreba za 1993., doznačivat će se korisnicima tih sredstava preko računa novih općina, gradova i Grada Zagreba, na čijem području ti korisnici imaju sjedište.

Propis NN 22/1993
• Jedinice lokalne samouprave i uprave ostvaruju prihode sukladno s člankom 68. stavkom 3. točkama 1. do 4. Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi ("Narodne novine", broj 90/92). Do primjene Zakona o financiranju jedinica lokalne samouprave i uprave, općine, gradovi i Grad Zagreb mogu utvrditi porez iz neto-plaća i drugih osobnih primanja, po stopi do najviše l%. Porez iz stavka 2. ovog članka obračunava se i plša po propisima i u korist općine, grada, odnosno Grada Zagreba, na čijem je području prebivalište obveznika poreza. U pogledu obveznika, osnovice, oslobađanja i plačanja poreza iz stavka 2. ovoga članka primjenjuju se odredbe Zakona o pripadnosti javnih prihoda Republici Hrvatskoj i jedinicama lokalne samouprave i stopama republičkih poreza ("Narodne novine". broj 73/91, 18/92, 40/92. 54/92 i 87/92) koje se odnose na porez iz neto-plaća i drugih osobnih primanja. Prihode iz stavaka 1. i 2. ovoga članka, općine, gradovi i Grad Zagreb samostalno raspoređuju i njima financiraju vlastite potrebe koje nisu predviđene proračunima, odnosno odlukama dosadašnjih općina i Grada Zagreba.

Propis NN 22/1993 • Naredbodavca za izvršenje proračuna, odnosno odluka o financiranju javnih potreba prema ovoj Uredbi u korist raćuna općina, gradova, odnosno Grada Zagreba, sporazumno određuju općinski načelnici, odnosno gradonačelnici. Ako se sporazum iz stavka 1. ovoga članka ne postigne u roku od 8 dana, naredbodavca određuje župan. U slučaju nemogućnosti određivanja naredbodavca prema odredbama stavaka 1. i 2. ovoga članka, naredbodavca određuje ministar financija.
Propis NN 22/1993 • U državnom proračunu se županijama i Gradu Zagrebu osiguravaju sredstva za rad njihovih skupština, župana i njihovih izvršnih i upravnih tijela. U državnom proračunu se županijama osiguravaju dopunska sredstva za potrebe općina i gradova na njihovom području. Kriterije za dodjelu i raspored dopunskih sredstava utvrdit će Vlada Republike Hrvatske, na prijedlog župana.
Propis NN 22/1993 • Nekretnine i pokretnine, financijska sredstva, prava i obveze dosadašnjih općina i Grada Zagreba, ne mogu se otuđivati, odnosno njima se ne može raspolagati dok ih ne preuzmu nove općine, gradovi, Grad Zagreb i županije, sukladno s odredbama članka 87. Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi.
Propis NN 22/1993 • Završne račune o izvršenju proračuna dosadašnjih općina za 1993. donosi vijeće nove općine ili grada na čijem području se nalazi sjedište dosadašnje općine, ukoliko predstavnieka tijela novih općina ili gradova sporazumno ne odluče drugačije.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 22/1993 • Rebalans proračuna i odluke o financiranju javnih potreba iz članka 2. stavka 2 ove Uredbe, sporazumno donose vijeća novih općina i gradova, na području za koje su proračun, odnosno odluka bili doneseni. Ako se ne postigne sporazum iz točke 1. ovoga članka, odluku o rebalansu donosi župan.
Propis NN 22/1993 • Ministar financija donosi obvezne naputke za provedbu ove Uredbe.
Propis NN 22/1993 • Ova Uredba stupa na snagu danom objave u "Narodnim novinama". a primjenjivat će se od 1. travnja 1993.
Propis NN 22/1993 • Na osnovi članka 25. Zakona o Vladi Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 41/90. 8/91,14/91. 53A/91, 9/92 i 55/92), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 11. ožujka 1993. godine donijela
Propis NN 22/1993 • Agencija za učinkovito korištenje i štednju energije (u daljnjem tekstu: Agencija), osniva se kao stručna služba Vlade Republike Hrvatshe za usklađivanje poslova u svezi s korištenjem svih oblika energije i energetskih potencijala u energetskom sustavu Republike Hrvatske. Agencija neposredno provodi poslove koje joj odredi Vlada Republike Hrvatske te koordinira poslove ministarstava i drugih organa državne uprave kao i tijela lokalne samouprave.
Propis NN 22/1993 • Djelokrug i način rada te druga pitanja značajna za rad Agencije uređuju se pravilnikom o unutarnjem ustrojstvu i načinu rada Agencije kojega donosi direktor Agencije, uz prethodnu suglasnost Vlada Republike Hrvatske.
Propis NN 22/1993 • Sredstva za posebne namjene, koja se Agenciji osiguravaju u državnom proračunu, za provođenje njenih poslova, te sredstva koja Agencija ostvari iz drugih izvora, vode se na posebnom raćunu Agencije. Agencija je ovlaštena u okviru poslova i zadataka iz svojega djelokruga sklapati ugovore i zaključivati druge pravne poslove u koordinaoiji s Ministarstvom industrije, brodogradnje i energetike.
Propis NN 22/1993 • Radom Agencije upravlja direktor kojega imenuje i razrješuje od dužnosti Vlada Republike Hrvatske. Direktor je za svoj rad i rad Agencije odgovoran Vladi Republike Hrvatske, neposredno potpredsjedniku Vlade Republike Htvatske zaduženom za gospodarstvo. Direktor Agencije ima u odnosu na Agenciju, prava i dužnosti dužnosnika organa državne uprave. Direktor Agencije ima pomoćnika kojega imenuje Vlada Republike Hrvatske, na prijedlog direktora Agencije.
Propis NN 22/1993 • Ova Uredba stupa na snagu danom objave u "Narodnim novinama".
Propis NN 22/1993 • Na temelju članka 209. stavka 1. i članka 316. stavka 6. Zakona o sigurnosti prometa na cestama ("Narodne novine" broj 84/92), ministar obrane donosi
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 103/01, Broj 41/07, Broj 38/04, Broj 101/07, Broj 82/06, Broj 18/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled