PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 94/2001 • Radi obavljanja stručnih, administrativnih i drugih poslova Zavod ima stručnu službu.
NN 94/2001 • Stručna služba Zavoda ustrojava se na način koji osigurava nesmetano, racionalno i uspješno obavljanje djelatnosti Zavoda na način dostupan svim osiguranim osobama u Zavodu.
NN 94/2001 • Nadzor nad zakonitošću rada i općih akata Zavoda obavlja ministarstvo nadležno za zdravstvo.
NN 94/2001 • U provođenju nadzora iz stavka 1. ovoga članka ministarstvo nadležno za zdravstvo može:
NN 94/2001 • – zahtijevati izvješća, podatke i druge obavijesti o obavljanju poslova,
NN 94/2001 • – predložiti Vladi Republike Hrvatske pokretanje postupka pred Ustavnim sudom za ocjenu suglasnosti općih akata Zavoda sa zakonom i Ustavom,
NN 94/2001 • – izvršiti uvid u ustrojstvo i način poslovanja te predložiti mjere radi izvršenja pojedinih poslova,
NN 94/2001 • – poduzeti i druge mjere propisane ovim Zakonom ili drugim propisima.
NN 94/2001 • VII. OSTVARIVANJE PRAVA I OBVEZA IZ OSNOVNOGA ZDRAVSTVENOG OSIGURANJA
NN 94/2001 • Pravo na osnovno zdravstveno osiguranje utvrđuje se priznavanjem statusa osigurane osobe u Zavodu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 94/2001 • Osiguranoj osobi prestaje status osigurane osobe prestankom okolnosti na temelju kojih je stekla taj status.
NN 94/2001 • Opći akt o sadržaju i obliku isprave iz stavka 3. ovoga članka, kao i načinu njezina izdavanja, donijet će Zavod.
NN 94/2001 • Status osigurane osobe utvrđuje Zavod na osnovi prijave na osnovno zdravstveno osiguranje koju prema odredbama ovoga Zakona podnosi obveznik plaćanja doprinosa, odnosno osigurana osoba kada je ona obveznik plaćanja doprinosa.
NN 94/2001 • Prijava na osnovno zdravstveno osiguranje podnosi se u roku od 15 dana od dana nastanka ili promjene okolnosti na osnovi kojih se stječe status osigurane osobe.
NN 94/2001 • Osoba za koju obveznik plaćanja doprinosa ne podnese prijavu, odnosno odjavu s osnovnoga zdravstvenog osiguranja može zahtijevati da Zavod donese rješenje o stjecanju, odnosno prestanku statusa osigurane osobe sukladno općem aktu Zavoda.
NN 94/2001 • Sve pravne i fizičke osobe obvezne su dostaviti Zavodu sve podatke u svezi s prijavom i odjavom osiguranih osoba, a radi ostvarivanja prava i obveza iz osnovnoga zdravstvenog osiguranja i izdavanja posebne isprave iz članka 100. stavka 3. ovoga Zakona.
NN 94/2001 • Ako obveznik plaćanja doprinosa iz stavka 1. ovoga članka u roku od 30 dana od dana nastanka okolnosti za stjecanje statusa osigurane osobe ne podnese prijavu na osnovno zdravstveno osiguranje Zavod će po službenoj dužnosti donijeti rješenje o priznanju statusa osiguranika, odnosno osigurane osobe Zavoda sukladno općem aktu Zavoda.
NN 94/2001 • Ako Zavod ne prihvati podnesenu prijavu ili utvrdi status osigurane osobe po nekoj drugoj osnovi, o tome donosi rješenje koje dostavlja podnositelju prijave i zainteresiranoj osobi sukladno općem aktu Zavoda.
NN 94/2001 • Opći akt o načinu prijavljivanja i odjavljivanja osigurane osobe iz stavka 1. ovoga članka donijet će Zavod.
NN 94/2001 • O pravima iz osnovnoga zdravstvenog osiguranja odlučuje Zavod u pravilu bez donošenja rješenja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 82/05, Broj 48/99,
Broj 175/03, Broj 40/08,
Broj 139/09, Broj 135/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE