PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1996-05-34-697 NN 34/1996

• S obzirom na ozbiljne teškoće u plaćanjima s kojima se suočava Republika Hrvatska, predstavnici sudjelujućih zemalja vjerovnica suglasili su se da preporuče Vladama svojih zemalja ili odgovarajućim institucijama da osiguraju, putem reprogramiranja ili refinanciranja, olakšanje duga za Republiku Hrvatsku pod sljedećim uvjetima:


Propis NN 34/1996

• 1.1. Smatra se da dug Republike Hrvatske na temelju ovog Usklađenog zapisnika uključuje:


Propis NN 34/1996

• - dugove bivše SFRJ koje su ugovorili ili za koje su garantirali subjekti s teritorija Republike Hrvatske, uključujući Vladina tijela ili subjekte ovlaštene da djeluju u njihovo ime ili banke u odgovarajućim slučajevima ("raspoređeni dug");


Propis NN 34/1996

• 1.2. Dugovi prema sudjelujućim zemljama vjerovnicama koji nisu uključeni u navedenu definiciju raspoređenog duga, ukoliko to bude dvostrano dogovoreno, također će biti reorganizirani u skladu s ovim Usklađenim zapisnikom ako se krajnji korisnik danog zajma ili kredita nalazi na teritoriju Republike Hrvatske.


Propis NN 34/1996
• 1.3. Ako sve zemlje potpisnice ovog Usklađenog zapisnika pristanu na promjenu prethodno navedenog postotka, smatra se da to neće utjecati na plaćanja koja su već izvršena na temelju ovog Usklađenog zapisnika.

Propis NN 34/1996
• 1.4. Smatra se da unutarnji prijenos duga u bivšoj SFRJ ne dovodi do zamjene dužnika ili garanta: izvorni dužnici ili garanti ostaju odgovorni u skladu s njihovim izvornim obvezama.

Propis NN 34/1996 • 1.5. Dugovi, raspoređeni ili neraspoređeni, na koje se odnosi ova reorganizacija su sljedeći:
Propis NN 34/1996 • a) komercijalni krediti za koje su garantirale ili koje su osigurale Vlade sudjelujućih zemalja vjerovnica ili njihove odgovarajuće institucije, s izvornim rokom dospijeća iznad jedne godine, na temelju ugovora ili drugog financijskog dogovora zaključenog prije 2. prosinca 1982. godine;
Propis NN 34/1996 • b) zajmovi Vlada ili odgovarajućih institucija sudjelujućih zemalja vjerovnica, s izvornim rokom dospijeća iznad jedne godine, na temelju sporazuma zaključenog prije 2. prosinca 1982. godine;
Propis NN 34/1996 • c) otplate glavnice i kamate koje proizlaze iz konsolidacijskih sporazuma zaključenih na temelju Usklađenih zapisnika od 22. svibnja 1984., 24. svibnja 1985., 13. svibnja 1986. i 13. srpnja 1988. godine.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 34/1996 • 1.6. Smatra se da je otplata duga, koja proizlazi iz prethodno opisanih dugova, a ostvaruje se putem posebnih platnih mehanizama ili drugih vanjskih računa, uključeno u ovu reorganizaciju duga. Vjerovnici će reprogramirati, refinancirati ili poduzeti druge odgovarajuće mjere kako bi se osiguralo da se spram ove vrste duga ravnopravno postupa u usporedbi s ostalim dugovima na koje se odnosi ovaj Usklađeni zapisnik.
Propis NN 34/1996 • 1.7. U cilju provedbe ovog Usklađenog zapisnika, dugovi koje su ugovorile ili za koje su garantirale bivše pravne osobe u društvenom vlasništvu s teritorija Republike Hrvatske uključuju se u raspoređeni dug bez obzira na sadašnji vlasnički status ovih pravnih osoba.
Propis NN 34/1996 • a) - 100-postotni iznosi nepodmirenih glavnica i kamata dospjelih do uključivo 31. prosinca 1994. godine (isključujući zatezne kamate) za zajmove i kredite navedene u odjeljcima 1a), 1b) i 1c) bit će reprogramirani ili refinancirani:
Propis NN 34/1996 • Vlada Republike Hrvatske otplaćivat će odgovarajuće iznose kako slijedi:
Propis NN 34/1996 • b) Zatezne kamate su kamate koje rastu u razdoblju između ugovornih datuma dospjeća glavnica i kamata koje nisu podmirene i datuma koji će biti utvrđen dvostranim sporazumima sklopljenim u svrhu provedbe ovog Usklađenog zapisnika.
Propis NN 34/1996 • Kamatne stope i uvjeti plaćanja kamate u okviru financijskih dogovora na koje se odnosi ovaj Usklađeni zapisnik utvrdit će se između Vlade Republike Hrvatske i Vlada ili odgovarajućih institucija svake od sudjelujućih zemalja vjerovnica na osnovi odgovarajuće tržišne stope.
Propis NN 34/1996 • 1. Kako bi se osigurao ravnopravan postupak spram službenih i privatnih vanjskih vjerovnika glede dugova prema njima, Vlada Republike Hrvatske se obvezuje da će od svojih vanjskih vjerovnika, osobito banaka i dobavljača, tražiti dogovore za reprogramiranje ili refinanciranje, pod uvjetima koji odgovaraju onima iznesenim u ovom Usklađenom zapisniku, za kredite usporedivih dospijeća, tako da se izbjegne nejednak položaj različitih kategorija vjerovnika.
Propis NN 34/1996 • 2. Vlada Republike Hrvatske nastojat će zaključiti sa svakom od zemalja vjerovnica koje nemaju udjela u ovom Usklađenom zapisniku dogovore o reprogramiranju ili refinanciranju pod uvjetima koji odgovaraju onima iznesenim u ovom Zapisniku. Vlada Republike Hrvatske suglasna je s tim da niti jednoj takvoj zemlji vjerovnici neće odobriti uvjete otplate koji bi za te zemlje vjerovnice bili povoljniji od uvjeta odobrenih sudjelujućim zemljama vjerovnicama.
Propis NN 34/1996 • 3. Vlada Republike Hrvatske suglasna je da odmah započne pregovore sa svim ostalim vjerovnicima o dogovorima za reprogramiranje ili refinanciranje dugova usporedivih dospijeća.
Propis NN 34/1996 • Vlada Republike Hrvatske će najkasnije do 31. listopada 1995. godine pismenim putem obavijestiti predsjedatelja Pariškog kluba o napretku koji je u tom smislu postignut u pregovorima s ostalim vjerovnicima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 167/98, Broj 45/08, Broj 86/08, Broj 117/02, Broj 33/95, Broj 75/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled