PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-12-99-1649 NN 99/1995

• Stegovna mjera udaljenja sa sjednice može se izreći od jednog do deset dana i stupa na snagu odmah nakon njezinog izricanja na sjednici Zastupničkog doma.


Propis NN 99/1995

• Za vrijeme dok traje mjera udaljenja sa sjednice zastupnik ne može sudjelovati niti u radu radnih tijela.


Propis NN 99/1995

• Kada je zastupniku izrečena stegovna rnjera udaljenja sa sjednice Zastupničkog doma, zastupnik je dužan odmah raspustiti sjednicu, a ako to ne učini, predsjedatelj mu može izreći stegovnu mjeru u dvostrukom trajanju.


Propis NN 99/1995

• Ako se zastupnik niti nakon izricanja mjere iz stavka 1. ovoga članka, ne udalji sa sjednice, predsjedatelj će prekinuti sjednicu i naložiti da se zastupnik udalji iz dvorane za sjednice.


Propis NN 99/1995
• Protiv stegovne mjere udaljenja sa sjednice Zastupničkog doma zastupnik ima pravo prigovora.

Propis NN 99/1995
• Prigovor se podnosi Zastupničkom domu u roku od 48 sati od izricanja stegovne mjere, a predsjedatelj upućuje prigovor svim zastupnicima.

Propis NN 99/1995 • Predsjedatelj unosi prigovor u dnevni red prvoga narednog dana, ako je sjednica u tijeku, odnosno za prvu narednu sjednicu.
Propis NN 99/1995 • Odluku o prigovoru Zastupnički dom donosi većinom glasova nazočnih zastupnika, bez rasprave, time da pravo govora ima samo zastupnik koji je podnio prigovor.
Propis NN 99/1995 • Opomene s oduzimanjem riječi, opomene s oduzimanjem riječi i isključenjem sa sjednice za vrijeme raspravljanja i odlučivanja o pojedinoj točki dnevnog reda, kao i konačne stegovne mjere udaljenja sa sjednice Zastupničkog doma, unose se u zapisnik sjednice, a tajnik Zastupničkog doma o njima vodi i posebni očevidnik za razdoblje jednog saziva Zastupničkog doma.
Propis NN 99/1995 • Predsjedatelj može naložiti da se iz dvorane udalji svaki slušatelj koji narušava red.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 99/1995 • Ako je red narušen, predsjedatelj može naložiti da se udalje svi slušatelji iz dvorane u kojoj se održava sjednica.
Propis NN 99/1995 • Prije početka sjednice zastupnici ispunjavaju i predaju evidencijski listić o svojoj nazočnosti na sjednici Zastupničkog doma.
Propis NN 99/1995 • Nakon otvaranja sjednice, predsjedatelj daje potrebna objašnjenja u vezi s radom sjednice i obavještenja o drugim prethodnim pitanjima.
Propis NN 99/1995 • Predsjedatelj obavještava zastupnike o broju nazočnih zastupnika na sjednici te o imenima zastupnika koji su opravdali i imenima zastupnika koji nisu opravdali izostanak sa sjednice Zastupničkog doma.
Propis NN 99/1995 • Poslije utvrđivanja dnevnog reda prelazi se na raspravu o pojedinim temama, i to redom koji je utvrđen u prihvaćenom dnevnom redu.
Propis NN 99/1995 • Rasprava o pojedinim temama iz utvrđenog dnevnog reda vodi se bez obzira na broj nazočnih zastupnika.
Propis NN 99/1995 • U raspravi o temama utvrđenim dnevnim redom, svoja stajališta mogu iznijeti i predstavnici klubova zastupnika s tim da u redoslijedu govornika imaju prednost.
Propis NN 99/1995 • Zastupnik koji se prijavio za govor i nije bio nazočan u dvorani kad je pozvan gubi pravo govoriti o predmetu iz dnevnog reda za koji se prijavio.
Propis NN 99/1995 • Bez obzira je li nazočan dovoljan broj zastupnika za pravovaljano odlučivanje, predsjedatelj može odlučiti da se najprije provede rasprava o dijelu ili svim predmetima utvrđenoga dnevnog reda, te da se nakon provedene rasprave pristupi odlučivanju. U ovom slučaju obvezatno se utvrđuje dan i sat kada će se odlučivati.
Propis NN 99/1995 • U slučajevima iz prethodnog stavka zastupnici prije glasovanja o pojedinom zakonu mogu zatražiti riječ i govoriti najdulje do jednu minutu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 81/04, Broj 58/95, Broj 57/07, Broj 114/03, Broj 72/02, Broj 150/05


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled