PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-12-99-1649 NN 99/1995

• Svaki zastupnik može postaviti Vladi pitanje o ostvarivanju njezinih ustavnih prava i dužnosti, a posebice o stanju u pojedinim područjima društvenog života, te o izvršavanju zakona i


Propis NN 99/1995

• drugih akata Zastupničkog doma, odnosno o radu ministarstava i drugih tijela državne uprave te organizacija koje imaju javne ovlasti.


Propis NN 99/1995

• Zastupnik može postaviti pitanje Vladi ili pojedinom ministru.


Propis NN 99/1995

• Na prijedlog najmanje jedne desetine ukupnog broja zastupnika u Zastupničkom domu može se pokrenuti pitanje povjerenja predsjedniku Vlade, pojedinom njezinom članu ili Vladi u cjelini.


Propis NN 99/1995
• Glasovanje o povjerenju Vladi može zahtijevati i njezin predsjednik.

Propis NN 99/1995
• Ne može se glasovati o povjerenju Vladi prije nego proteknu tri dana od dana dostave prijedloga Zastupničkom domu.

Propis NN 99/1995 • Ako Zastupnički dom odbije prijedlog za izglasavanje nepovjerenja Vladi, odnosno pojedinom njenom članu, zastupnici koji su ga postavili ne mogu ponovno podnijeti isti prijedlog prije proteka roka od tri mjeseca.
Propis NN 99/1995 • Ako se izglasa nepovjerenje predsjedniku Vlade ili Vladi u cjelini, predsjednik Vlade podnijet će ostavku Predsjedniku Republike, a on će raspustiti Vladu.
Propis NN 99/1995 • Ako se izglasa nepovjerenje pojedinom članu Vlade, predsjednik Vlade može podnijeti ostavku ili predložiti Predsjedniku Republike da razriješi dužnosti člana Vlade kojemu je izglasano nepovjerenje.
Propis NN 99/1995 • Zastupnički dom, odnosno njegova radna tijela mogu tražiti izvješće i podatke od ministara i dužnosnika koji rukovode radom drugih tijela državne uprave, a oni su na postavljeni zahtjev obvezni:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 99/1995 • - izvijestiti o pitanjima i pojavama u djelokrugu ministarstva, odnosno drugog tijela državne uprave,
Propis NN 99/1995 • - podnijeti izvješće o izvršavanju i provođenju zakona i drugih akata, odnosno zadaća za čije su izvršavanje ddgovorni,
Propis NN 99/1995 • - dostaviti podatke kojima raspolažu, ili koje su u svom djelokrugu obvezni prikupljati i evidentirati te spise i drugo potrebno za rad Zastupničkog doma ili radnog tijela,
Propis NN 99/1995 • Predsjednik Zastupničkog doma izvještava Zastupnički dom o mišljenju odnosno prethodnom mišljenju Županijskog doma iz članka 81. Ustava.
Propis NN 99/1995 • Nakon rasprave Zastupnički dom glasovanjem odlučuje o prihvaćanju mišljenja, odnosno prethodnog mišljenja Županijskog doma.
Propis NN 99/1995 • Ako mišljenje odnosno prethodno mišljenje Županijskog doma sadrži prijedlog za izmjenu i dopunu konačnog prijedloga zakona u obliku amandmana postupa se sukladno odredbama članka 154. do 162. ovoga Poslovnika.
Propis NN 99/1995 • Kada Županijski dom u roku 15 dana od izglasavanja zakona u Zastupničkom domu, uz obrazloženo mišljenje vrati zakon na ponovno odlučivanje Zastupničkom domu, predsjednik Zastupničkog doma uputit će zahtjev Županijskog doma svim zastupnicima, Odboru za zakonodavstvo, matičnom radnom tijelu i predlagatelju zakona, te Vladi ukoliko ona nije predlagatelj.
Propis NN 99/1995 • Predlagatelj i navedena radna tijela dužna su najkasnije u roku od osam dana o zahtjevu Županijskog doma podnijeti izvješće Zastupničkom domu.
Propis NN 99/1995 • U postupku ponovnog odlučivanja o zakonu iz stavka 1. ovoga članka primjenjuju se odredbe ovog Poslovnika o hitnom postupku.
Propis NN 99/1995 • Predstavnik Odbora za zakonodavstvo, matičnog radnog tijela i predlagatelja zakona, iznijet će stajališta radnih tijela, odnosno predlagatelja, na sjednici Zastupničkog doma prije ponovnog odlučivanja o zakonu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 40/07, Broj 88/01, Broj 116/93, Broj 26/00, Broj 71/03, Broj 190/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled