PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 136/2003 • Svi nastavni sadržaji nemaju iste poučne vrijednosti te nisu i ne mogu biti jednako važni. Stoga je vrlo značajno pravilno i valjano odmjeriti nastavne sadržaje.
NN 136/2003 • Isto tako potrebno je osmisliti strukturu i redoslijed sadržaja jer se samo tako mogu ostvariti pretpostavke za svladavanje gradiva, zahtjevi koje postavlja zemljopisni sadržaj te potrebni nastavni postupci koji u najvažnijim fazama proizlaze iz specifičnih stručno-didaktičkih načela.
NN 136/2003 • Slijed nastavnih sekvencija mora predstavljati strukturiranu metodsku cjelinu koja je istodobno integrirana u ukupnost obrazovnog tijeka i dodatak je prethodnim spoznajama i iskustvima polaznika, svladanim vještinama i uporabi radnih tehnika koje motiviraju polaznike te pomažu promicanju nastavnog procesa.
NN 136/2003 • Stoga nastava zemljopisa i u ovom programu (odraslih) treba biti problemska (a ni u kom slučaju čista reprodukcija sadržaja), treba odražavati predznanje i interese polaznika i osposobljavati ih za samostalni rad.
NN 136/2003 • Glede toga, u nastavnim postupcima i oblicima učenja potrebo je:
NN 136/2003 • Da bi se to postiglo postupci učenja i pouke moraju biti logički odmjereni kako bi se prepoznao problem formuliranja pitanja i hipoteze, uporabili obavijesni izvori (raznih vrsta) te došlo do uspješnog transfera znanja.
NN 136/2003 • Stoga se u pouci i učenju treba koristiti samostalnim radom polaznika (učenika), radom u paru i skupini, voditi rasprave, razviti uspješnu interakciju «nastavnik – učenik - polaznik» i «učenik – učenik», frontalni i konzultativni rad, a djelotvornim izmjenama faza i metoda rada nastojati uključiti što veći broj polaznika u određenoj situaciji.
NN 136/2003 • Posebnu zadaću učitelju zemljopisa predstavlja utvrđivanje uspješnosti rezultata pouke i učenja, jer će na osnovi rezultata napredovanja polaznika zapravo utvrditi i prosudbu o vlastitom radu.
NN 136/2003 • Osposobiti za život u skladu s temeljnim ljudskim pravima te građanskim dužnostima i odgovornostima.
NN 136/2003 • 1. LJUDSKA PRAVA I RAZVOJ ZAŠTITE LJUDSKIH PRAVA I DEMOKRACIJE
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 136/2003 • Temelji demokracije: vlast, pravda, privatnost, odgovornost.
NN 136/2003 • 3. VJEŠTINE I TEHNIKE U ZAŠTITI LJUDSKIH PRAVA I DEMOKRACIJE
NN 136/2003 • Čimbenici zaštite ljudskih prava; građani, udruge, državni organi, regionalna i međunarodna zaštita.
NN 136/2003 • Suvremeni tehničko-tehnološki uvjeti dostigli su takav stupanj razvoja da se bez razvijenih mehanizama zaštite ljudskih prava i razvoja demokracije može dovesti u pitanje ne samo daljnji razvoj i napredak tehnologije, već i opstanak života na Zemlji.
NN 136/2003 • Odgoj i obrazovanje za ljudska prava i demokraciju imaju važnu zadaću u širenju kulture mira, snošljivosti, nenasilja, zaštite okoliša, poštovanja dostojanstva čovjeka, ostvarivanja prava na rad itd. Jednom riječju, takav je odgoj važan za bolji i sigurniji život na Zemlji.
NN 136/2003 • Stoga je skrb o ljudskim pravima i razvoju demokracije zadaća Međunarodne zajednice, država, organa državnih vlasti, sve do lokalnih ispostava.
NN 136/2003 • U sklopu ovoga programa polaznici će usvojiti temeljna ljudska prava, njihovu ulogu i važnost za pojedinca i društvo, usvojit će temeljne građanske dužnosti i odgovornosti, građanske vrline, temeljne mehanizme zaštite ljudskih prava i sl.
NN 136/2003 • Međunarodni i europski standardi upućuju nas da se ovo programsko područje može uspješno svladati samo korištenjem aktivnih metoda učenja i poučavanja primjerenih razvoju spoznaja o temeljnim ljudskim pravima i demokraciji i razvoju vještina i stajališta potrebnih za život u skladu sa spoznajama.
NN 136/2003 • U suvremenom društvenom okružju nezaobilazna je uloga i značaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija u cjelokupnom obrazovanju, pa i osnovnom obrazovanju odraslih.
NN 136/2003 • Ova se tehnologija može uspješno koristiti u razvoju i zaštiti ljudskih prava i demokracije. Prije svega zbog toga što sve bitne informacije iz svih područja društvenog života u zemlji i u međunarodnoj zajednici čini dostupnima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 77/06, Broj 41/07,
Broj 107/07, Broj 40/05,
Broj 20/90, Broj 56/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE