PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 136/2003 • Teorijska nastava (predavanja, ponavljanje školske zadaće) izvodi se u namjenskoj učionici. Može se izvoditi i u standardnoj učionici opće namjene ako se bez većih teškoća u nju može za svaki sat dopremiti oprema iz kabineta (demonstracijski stol s okvirima za panele). Laboratorijske vježbe izvode se u laboratoriju.
NN 136/2003 • Uz pisano i usmeno provjeravanje postignuća učenika treba uzeti u obzir izvođenje laboratorijskih vježbi i razvijenost vještina. Uspjeh učenika u izvođenju vježbe ocjenjuje se na temelju primjene učenikova znanja u izvođenju vježbe, pokazanih vještina, samostalnosti, uporabe instrumenata i drugih pomagala, primjene mjera zaštite i izrade pripadne dokumentacije. Pozitivna ocjena iz laboratorijskog dijela uvjet je za pozitivnu ocjenu iz predmeta. Uspjeh učenika u izvođenju vježbe ocjenjuje se na temelju primjene učenikova znanja u izvođenju vježbe, pokazanih vještina, samostalnosti, uporabe instrumenata i drugih pomagala, primjene sigurnosnih mjera i izrade pripadne dokumentacije. Pozitivna ocjena iz laboratorijskog dijela uvjet je za pozitivnu ocjenu iz predmeta.
NN 136/2003 • Učenici na rad u laboratorij trebaju doći pripremljeni. Obujam i oblik pripreme ovisi o tome je li se riječ o vježbi o gradivu koje je obrađeno nekim drugim oblikom nastave ili pak o vježbi koja predstavlja prvi susret s novim gradivom. O svakoj vježbi učenik treba podnijeti pisano izvješće na kraju sata. Izvješće o radu treba redovito pregledavati i do idućega dolaska učenika u laboratorij dati učeniku povratnu informaciju o rezultatima rada. Po potrebi od učenika se može zahtijevati da ponovi pojedina mjerenja (u slučaju grubih grešaka, pogrešnih zaključaka ili nesamostalnog rada). Zadaci za rad u laboratoriju trebaju biti takvi da zahtijevaju mjerenje, obradu rezultata i izvođenje zaključaka. Sadržaj rada u laboratoriju treba biti jedinstven za sve učenike u tijeku rada na pojedinoj vježbi uz različite vrijednosti korištenih elemenata.
NN 136/2003 • Svaki učenik dužan je za nastavu imati sljedeći pribor i opremu: propisani udžbenik, bilježnicu (format po izboru) za vođenje bilješki na nastavi, kalkulator (osnovne računske operacije i trigonometrijske funkcije), pribor za laboratorijske vježbe (ispitivač faze, digitalni univerzalni instrument).
NN 136/2003 • Pisana priprava za obavljanje laboratorijske vježbe (odgovori na pitanja i rješenja zadataka vezanih uz laboratorijski rad i prikupljanje podataka koji su potrebni za izvođenje vježbe).
NN 136/2003 • - kraći zadaci i pitanja iza svake nastavne cjeline (pisani rad, usmeni odgovori)
NN 136/2003 • Cilj nastave ovoga predmeta u 2. razredu je stjecanje osnovnih znanja iz područja snimanja, reprodukcije, prijenosa i obrade audio i video informacija.
NN 136/2003 • - objasniti nastanak, rasprostiranje i primjenu radiovalova u prijenosu informacija
NN 136/2003 • - upoznati se s osnovnim principima primjene računala u obradi, prijenosu i pohrani audio i video informacija
NN 136/2003 • - upoznati razlike između analognih i digitalnih postupaka snimanja, reprodukcije, obrade i prijenosa audio i video signala
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 136/2003 • Nastavna cjelina - Očekivani rezultati (znanja i umijeća)Nastavni sadržaji
NN 136/2003 • 1. Osnovni pojmovi u prijenosu informacijaObjasniti značenje pojmova:
NN 136/2003 • Prepoznati vrste modulacija, objasniti njihovu primjenu u prijenosu informacija.
NN 136/2003 • Poznavati primjenu računala u komunikacijama.Telekomunikacijski sustav.
NN 136/2003 • 2. Radio valoviPoznavati pojmove radioval, radio frekvencijski spektar, objasniti način rasprostiranja radiovalova za pojedina valna područja.
NN 136/2003 • Objasniti osnovne razlike između pojedinih televizijskih sustava (NTSC, SECAM, PAL).Temelji televizije.
NN 136/2003 • 4. ElektroakustikaObjasniti pojmove: akustika, zvuk, karakteristike zvuka.
NN 136/2003 • Objasniti karakteristike i način rada pojedinih vrsta mikrofona.
NN 136/2003 • Objasniti karakteristike zvučnika i načina rada pojedinih vrsta zvučnika.
NN 136/2003 • Objasniti način pohrane audio informacije na magnetski i optički medij. Osnovni pojmovi o zvuku.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 54/99, Broj 185/03,
Broj 62/96, Broj 32/92,
Broj 64/09, Broj 120/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE