PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1998-03-35-445 NN 35/1998

• Time bi za majke na koje se odnosilo određeno pravo, a ono im je osporenim Zakonom bilo smanjeno, nastalo pod pretpostavkama iz članka 23. Ustavnog zakona pravo da za razdoblje za koje im je bila smanjena visina nadoknade, zatraže ponavljanje postupka i donošenje rješenja kojim im se za to razdoblje priznaje pravo na isplatu razlike koja im je neustavno uskraćena osporenim propisima. Time se ne bi dovelo ni u kojem dijelu u pitanje njihovo pravo na već isplaćeno, a ni pravo drugih majki iz proširenog kruga majki koje imaju pravo na nadoknadu bilo za isplaćeno ili za buduću isplatu.


Propis NN 35/1998

• To su razlozi zbog kojih smatram da zakonodavac, koji je poticao na rađanje, nije imao pravo donijeti bilo koji propis u odnosu na majke koje su u tom razdoblju takvo pravo stekle, te da je povrijedio ustavnopravne ovlasti iz čl. 2. st. 4. podstavka 1. Ustava, načela iz članka 3. Ustava o vladavini prava, time i pravnoj sigurnosti, te odredbe čl. 1. stavak 1. Ustava o Republici Hrvatskoj kao socijalnoj državi i već spomenutog članka 3. Ustava o socijalnoj pravdi, koja je uz vladavinu prava jedna od najviših vrednota ustavnog poretka Republike Hrvatske, kao i ustavno pravo iz članka 56. stavak 2. Ustava. Stoga smatram, da je osporeni zakon trebalo utvrditi neustavnim, time upozoriti i zakonodavca, a ujedno time omogućiti svakome čija su ustavna prava osporenim zakonom povrijeđena, da na temelju Ustavnog zakona i pod pretpostavkama propisanim u članku 23. Ustavnog zakona ostvari ta prava.


Propis NN 35/1998

• 1. Prihvaćam, u cijelosti, razloge, zaključke i prijedloge navedene u izdvojenom mišljenju predsjednika Ustavnog suda Republike Hrvatske Jadranka Crnića.


Propis NN 35/1998

• Zakonodavac je izrijekom propisao da određenoj kategoriji građana pripadaju u određenom (budućem) razdoblju neka prava. Norme zakona, dakle, vrijede za određeno vrijeme i odnose se na ponašanje građana koje će se zbivati u tijeku toga vremena.


Propis NN 35/1998
• Kategorija građana na koju se odnose ove odredbe zakona, povjerenjem u pravnu situaciju (pravno stanje) koje im je - za određeno vrijeme u budućnosti - obećao i jamčio zakonodavac, izrazila je svoju volju koja se tiče određenog uzajamnog ponašanja - u k

Propis NN 35/1998
• Pravno stanje, nastalo voljom dviju strana - zakonodavca i određene kategorije građana - mora, iz razloga pravne sigurnosti ostati to razdoblje na snazi - čak i ako kasnije jedna strana (zakonodavac) više ne želi učinke koje je ponudila drugoj strani (određenoj skupini građana) u trenutku donošenja propisa.

Propis NN 35/1998 • Zato smatram da zakonodavac nije smio, za razdoblje koje je nekoj kategoriji građana ponudio - i jamčio - određena prava, smanjiti ova prava. Smanjivanjem tih prava povrijeđene su odredbe o vladavini prava i socijalnoj pravdi - najviše vrednote ustavnog poretka Republike Hrvatske (čl. 3. Ustava Republike Hrvatske).
Propis NN 35/1998 • GOSPODINA ANTE JELAVIĆA SUCA USTAVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE
Propis NN 35/1998 • Prihvaćam razloge izdvojenih mišljenja predsjednika Ustavnog suda gospodina Jadranka Crnića i gospodina mr. Hrvoja Momčinovića, suca Ustavnog suda Republike Hrvatske.
Propis NN 36/1998 • Proglašavam Zakon o prijevozu u cestovnom prometu, koji je donio Zastupnički dom Hrvatskoga državnog sabora na sjednici 27. veljače 1998.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 36/1998 • Ovim se Zakonom uređuju uvjeti i način obavljanja djelatnosti javnoga cestovnog prijevoza putnika i tereta, prijevoza za vlastite potrebe, ugovori u cestovnom prijevozu, djelatnost pruanja kolodvorskih, otpremničkih i agencijskih usluga u cestovnom prometu te statistika prijevoza.
Propis NN 36/1998 • Djelatnost javnoga cestovnog prijevoza u smislu ovoga Zakona, je prijevoz putnika i tereta u unutarnjem i međunarodnom cestovnom prometu.
Propis NN 36/1998 • Ministar pomorstva, prometa i veza (u daljnjem tekstu: ministar) u skladu sa strategijom prometnog razvoja Republike Hrvatske donosi program razvoja djelatnosti cestovnog prijevoza koji sadrži mjere za:
Propis NN 36/1998 • - usklađivanje cestovnih kapaciteta sa željezničkim i brodskim kapacitetima,
Propis NN 36/1998 • - podizanje sigurnosnih, ekoloških i tehničkih normi u cestovnom prijevozu,
Propis NN 36/1998 • - ekološku zaštitu prostora Republike Hrvatske od cestovnog prometa kroz preusmjeravanja dijela cestovnog prijevoza na druge prometne sustave i uspostavu sustava pojačane kontrole domaćih i stranih vozila,
Propis NN 36/1998 • Međunarodni cestovni prijevoz obavlja se u skladu s odredbama ovoga Zakona, međunarodnih ugovora i drugih propisa.
Propis NN 36/1998 • Ako s pojedinim državama nije sklopljen međunarodni ugovor iz stavka 1. ovoga članka, prijevoz između tih država i Republike Hrvatske obavlja se u skladu s odredbama ovoga Zakona, u pravilu uz uvjet uzajamnosti.
Propis NN 36/1998 • Pojedini izrazi u smislu ovoga Zakona imaju sljedeće značenje:
Propis NN 36/1998 • 1. Javni prijevoz je prijevoz koji je uz jednake uvjete pristupačan svim korisnicima prijevoznih usluga, a obavlja se kao linijski ili kao slobodni prijevoz u cestovnom prometu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 132/06, Broj 127/00, Broj 67/07, Broj 160/04, Broj 47/94, Broj 138/98


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled