PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 34/1997 • Troškove rada recenzenta (recenzenata) podmiruje zdravstvena ustanova koja je pokrenula postupak za dodjelu naziva referentnog centra Ministarstva zdravstva."
NN 34/1997 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu u roku od 8 dana od objave u "Narodnim novinama".
NN 34/1997 • Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske sukladno članku 36. stavku 3. Zakona o vatrogastvu ("Narodne novine" broj 58/93. i 87/96.) objavljuje
NN 34/1997 • PRAVNIH OSOBA OVLAŠTENIH ZA OSPOSOBLJAVANJE I USAVRŠAVANJE VATROGASNIH KADROVA
NN 34/1997 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Jadranko Crnić, predsjednik Suda, te suci Zdravko Bartovčak, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući povodom ustavne tužbe T. R. iz Z., podnesene po punomoćniku R. Ž., odvjetniku iz Z., radi zaštite ustavnih prava, na sjednici održanoj 26. ožujka 1997. godine, donio je slijedeću
NN 34/1997 • I. Usvaja se ustavna tužba te se ukida odluka Državnog sudbenog vijeća o imenovanju sudaca Trgovačkog suda u Z. broj: ID-17/1996 od 8. veljače 1996. godine u dijelu u kojem se odnosi na podnositelja ustavne tužbe.
NN 34/1997 • III. Ova odluka objavit će se u "Narodnim novinama" službenom listu Republike Hrvatske.
NN 34/1997 • T. R. iz Z. podnio je, putem punomoćnika R. Ž., odvjetnika iz Z., ustavnu tužbu povodom odluke Državnog sudbenog vijeća broj: ID-17/1996 od 8. veljače 1996.
NN 34/1997 • Podnositelj ustavne tužbe sudjelovao je kao kandidat u postupku imenovanja sudaca Trgovačkog suda u Z.
NN 34/1997 • U ustavnoj tužbi navodi da je osporenom odlukom Državno sudbeno vijeće povrijedilo njegova ustavna prava iz članka 3., 14., 19., 26., 38., 44. i 119. Ustava Republike Hrvatske, dok iz sadržaja ustavne tužbe proizlazi da smatra da su naznačenom odlukom povrijeđena i njegova ustavna prava iz članaka 28. i 35. Ustava.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 34/1997 • Podnositelj ustavne tužbe smatra da je odluka o njegovom neimenovanju za suca protuzakonita, jer je za njezino donošenje bilo od odlučnog utjecaja mišljenje, koje je o kandidatu dao predsjednik Visokog trgovačkog suda usmeno na sjednici Državnog sudbenog vijeća. To mišljenje nije dano u pismenom obliku, kako to propisuje Zakon o Državnom sudbenom vijeću, pa nije niti moglo biti dostavljeno članovima Državnog sudbenog vijeća, kako to određuje članak 17. Zakona o Državnom sudbenom vijeću.
NN 34/1997 • Usmeno mišljenje dano na navedenoj sjednici od strane predsjednika Visokog trgovačkog suda ne temelji se, po navodima podnositelja ustavne tužbe, na rezultatima njegova rada kao suca, odnosno objektivnim pokazateljima njegova rada i zalaganja, nego se navode takove objede koje ga prikazuju u potpuno negativnom kontekstu tako da njegov raniji rad i način obnašanja sudačke dužnosti nije niti razmatran iako su to elementi, prema postojećim propisima, koji su trebali biti temelj odlučivanja o imenovanju kandidata za suca nekog suda.
NN 34/1997 • Podnositelj ustavne tužbe predlaže da Ustavni sud Republike Hrvatske, zbog navedenih povreda ustavnih prava podnositelja ustavne tužbe, ukine citiranu odluku Državnog sudbenog vijeća.
NN 34/1997 • Temeljem članka 55. stavak 1. točka 2. i 3. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 29/94), Ustavni sud je pribavio spis Državnog sudbenog vijeća pod brojem: ID-17/96, kao i izjašnjavanje Državnog sudbenog vijeća na podnesenu ustavnu tužbu.
NN 34/1997 • Državno sudbeno vijeće u svom izjašnjenju na navode ustavne tužbe prvenstveno ističe prigovor da je ustavna tužba nedopuštena i to zbog nenadležnosti Ustavnog suda, jer da Državno sudbeno vijeće ne spada niti u sudsku niti u upravnu vlast, kao i zbog pomanjkanja akta u smislu članka 28. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
NN 34/1997 • Pored toga poriče sve navode podnositelja ustavne tužbe o povredama ustavnih prava.
NN 34/1997 • U provedenom postupku razmotreni su i analizirani navodi i prijedlozi iz ustavne tužbe, usmeno mišljenje predsjednika Visokog trgovačkog suda kao i njegov dopis od 25. siječnja 1995. i pismeno mišljenje predsjednice Trgovačkog suda u Z., te izjašnjenje Državnog sudbenog vijeća od 17. travnja 1996. godine, isprave, materijali i zapisnik sa XVIII sjednice Državnog sudbenog vijeća od 8. veljače 1996.
NN 34/1997 • Prema članku 28. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91) svatko može podnijeti Ustavnom sudu ustavnu tužbu ako smatra da mu je odlukom sudbene, upravne vlasti ili drugih tijela koja imaju javne ovlasti povrijeđeno jedno od Ustavom utvrđenih sloboda i prava čovjeka i građanina.
NN 34/1997 • Prije razmatranja navoda o mogućim povredama ustavnih prava podnositelja ustavne tužbe, Ustavni sud je razmotrio spomenuti prigovor Državnog sudbenog vijeća o nenadležnosti Ustavnog suda Republike Hrvatske za postupanje po ustavnoj tužbi.
NN 34/1997 • Prigovor nije osnovan. Ustavni sud ponovno ističe stajalište, izraženo u svojim ranijim odlukama, (npr. U-III-188/95 objavljenoj u "Narodnim novinama", broj 22/95), a prema članku 25. stavak 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91) odluke i rješenja Ustavnog suda su obvezatne i izvršne, da je osporena odluka Državnog sudbenog vijeća konačni pojedinačni akt tijela koje spada u oblast sudbene vlasti, a kojom se rješava o pravima i interesima kandidata koji su sudjelovali u natječajnom postupku, te da protiv tog akta nije dopušten drugi pravni put. Ovo se odnosi i na dio odluke Državnog sudbenog vijeća koji se tiče podnositelja ustavne tužbe - bez obzira na to što njegovo ime nije navedeno - jer upravo tim (prešućenim, konkludentnim) dijelom odluke nije uvažena njegova prijava na natječaju, a na način kojim su povrijeđena njegova ustavna prava.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 115/01, Broj 68/07,
Broj 29/00, Broj 111/07,
Broj 97/93, Broj 150/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE