PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 161/1998 • U članku 11. u stavku 1. u zagradi riječ "Prilog 3" mijenja se i postaje "Prilog 8".
NN 161/1998 • U novom "Prilogu 8". (prije "Prilog 3".) u tablici 1. redak "Nagib vijenca Qr" u stupcu "Najveća mjera" briše se brojka "11".
NN 161/1998 • U stavku 1. u zagradi riječ "Prilog 4" postaje "Prilog 9", a brojevi slika se mijenjaju i postaju:
NN 161/1998 • U članku 21. u stavku 2. u zagradi riječi "Prilog 5" postaje "Prilog 10", a brojevi slika se mijenjaju i postaju:
NN 161/1998 • 5. autostop-uređaj, ako je vozilo namijenjeno za vožnju brzinom većom od 100 km/h.
NN 161/1998 • 6. radiodispečerski uređaj, ako je vozilo namijenjeno za vožnju u jednoposjedu (na vučna vozila koja nemaju radiodispečerski uređaj, uređaj će biti ugrađivan postupno).
NN 161/1998 • 8. uređaj za brzinsko vođenje vlakova i uređaj za prijenos pružnih znakova s pruge u upravljačnicu, ako je vozilo namijenjeno za vožnju brzinom većom od 160 km/h.
NN 161/1998 • Opći akti Hrvatskih željeznica kojima se podrobnije razrađuje provedba ovoga Pravilnika moraju se uskladiti s ovim Pravilnikom u roku od 6 mjeseci od dana njegova stupanja na snagu.
NN 161/1998 • Hrvatske željeznice će u roku od 6 mjeseci od dana stupanja na snagu ovog Pravilnika propisati dopunskim aktom tehničke uvjete kojima moraju udovoljavati željeznička vozila za posebne namjene.
NN 161/1998 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Narodnim novinama".
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 161/1998 • Napomena: Donji dio ispod kote 130 mm u svezi je s vozilima koja ne trebaju ići na spuštalicu i voziti preko kolosiječne kočnice i drugih manevarskih uređaja. Neka ograničenja profila primjenjiva su za osovinske sklopove zbog prolaska vozila kroz tokarilicu za kotače.
NN 161/1998 • d) područje kotačâ i drugih dijelova koji dolaze u dodir s tračnicama
NN 161/1998 • 1. Granica koju ne smiju prijeći dijelovi i uređaji smješteni izvan krajnjih osovina (čistači pruge, pjeskare i t.d.) za prelazak preko praskalica. Ta granica ne mora biti poštivana za dijelove između kotača samo onda ako se nalaze u tragu kotača.
NN 161/1998 • 2. Najveća fiktivna širina profila bandaža u slučaju kontratračnice (UIC-ova uputa 505-5).
NN 161/1998 • 3. Granična efektivna fiktivna širina vanjskog lica kotača i dijelova vezanih za kotače. Donji dijelovi i uređaji: vidi UIC-ovu uputu 505-5.
NN 161/1998 • 5. Efektivni granični položaj unutarnjeg lica kotača kada je osovina oslonjena na suprotnu tračnicu. Ta kota mijenja se u funkciji proširivanja razmaka između tračnica.
NN 161/1998 • Napomena: Donji djelovi na 130 mm uključujući i vozila koja mogu prijeći grbinu i prelaziti kočnicu na pruzi i druge uređaje za manevriranje i kočenje:
NN 161/1998 • c) Područje za ubacivanje univerzalnih kočnih papuča (vidi UIC-ovu uputu 505-5)
NN 161/1998 • d) Područje za kotače i druge uređaje koji dolaze u dodir s tračnicama
NN 161/1998 • f) Područje kolosiječnih kočnica u nekočenom položaju (otvoreno)
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 52/91, Broj 101/95,
Broj 57/06, Broj 105/97,
Broj 30/91, Broj 6/92
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE