PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1994-12-92-1575 NN 92/1994

• U članku 53. stavku 1. riječi : "u dinarskoj protuvrijednosti 200 do 2.000 DEM, zamjenjuju se riječima: "u iznosu od 800,00 do 8000,00 kuna". U točki 2. iza riječi: "prijelaz državne granice" dodaju se riječi: "ili bez valjane putne isprave". Iza točke 4. dodaje se točka 4a. koja glasi "4a. tko napusti područje graničnog prijelaza prije izvršene kontrole isprava i dokumenata potrebnih za prelaženje granice ili druge kontrole propisane zakonom (članak 18. stavak 1.)."


Propis NN 92/1994

• Iza članka 53. dodaju se članci 53a i 53b. koji glase: "Članak 53a. Novčanom kaznom u iznosu od 32.000,00 do 48.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj, za svakog stranca, prijevoznik koji je dovezao na graničnu kontrolu Republike Hrvatske strance koji nemaju propisane dokumente o identitetu i koji ne ispunjavaju sve propisane uvjete za ulazak u Republiku Hrvatsku ili za prelazak preko teritorija Republike Hrvatske (članak 28. i 31a.). Prigovor prijevoznika protiv rješenja o prekršaju iz stavka 1. Ovoga članka ne odgađa izvršenje rješenja. Članak 53b. Ovlašćuje se ministar unutarnjih poslova da u provedbenim propisima o načinu nadzora i o kontroli prelaženja državne granice, o kretanju i zadrž.avanju na području graničnog prijelaza, o obvezama i odgovornostima organizatora zračnog prijevoza u međunarodnom prometu o uvjetima za ulazak, odnosno prelazak preko teritorija Republike Hrvatske, o vođenju evidencija i izvješćivanju te o oznakama na državnoj granici i graničnim prijelazima, propisuje prekršaje i određuje novčane kazne za te prekršaje."


Propis NN 92/1994

• U cijelom tekstu zakona riječi: -policijska stanica", zamjenjuju se riječima: "policijska postaja" u odgovarajućim padežima.


Propis NN 92/1994

• Ovlašćuje se Odbor za zakonodavstvo Zastupničkog doma Sabore Republike Hrvatske da utvrdi i izda pročišćeni tekst Zakona o nadzoru državne granice.


Propis NN 92/1994
• Ovaj Zakon stupa na snagu osmoga dana od dana objave u "Narodnim novinama".

Propis NN 92/1994
• ODBOR ZA GOSPODARSTVO, RAZVOJ I OBNOVU ZASTUPNIČKOG DOMA SABORA REPUBLIKE HRVATSKE

Propis NN 92/1994 • Na temelju točke IV. Odluke o osnivanju Pododbora za turizam u okviru Odbora za gospodarstvo, razvoj i obnovu Zastupničkog doma Sabora Republike Hrvatske ("Narodne novine" broj 68/93) Odbor za gospodarstvo, razvoj i obnovu Zastupničkog doma Sabora Republike Hrvatske na sjednici održanoj 22. studenoga 1994. donio je
Propis NN 92/1994 • O RAZRJEŠENJU I IZBORU ČLANA PODODBORA ZA TURIZAM U OKVIRU ODBORA ZA GOSPODARSTVO, RAZVOJ I OBNOVU ZASTUPNIĆKOG DOMA SABORA REPUBLIKE HRVATSKE
Propis NN 92/1994 • Razrješuje se dužnosti člana Pododbora za turizam u okviru Odbora za gospodarstvo, razvoj i obnovu Zastupničkog doma Sabora Republike Hrvatske inž. IVICA GAŽI.
Propis NN 92/1994 • Za člana Pododbora za turizam u okviru Odbora za gospodarstvo, razvoj i obnovu Zastupničkog doma Sabora Republike Hrvatske bira se SLAVKO CANJUGA.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 92/1994 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Jadranko Crnić, predsjednik Suda i suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući o ustavnosti Zakona, na sjednici održanoj 30. studenoga 1994. godine donio je ovu
Propis NN 92/1994 • 1. U odredbi stavka 1. članka 12. Zakona o osnovnim vlasničkopravnim odnosima ("Narodne novine", broj 53/1991) ukida se dio koji glasi: "dok ona postoji".
Propis NN 92/1994 • Predlagatelj Bruno Ružićka iz Zagreba u prijedlogu ističe da se odredba stavka 1. članka 12. Zakona o osnovnim vlasničkopravnim odnosima izmijenjena odredbom članka 9. Zakona o preuzimanju Zakona o vlasničkopravnim odnosima (. Narodne novine, broj 53/1991) u dijelu, kojim uvjetuje vlasništvo na zemljištu postojanjem zgrade izgrađene na tom zemljištu, nije u skladu odnosno da je u suprotnosti s odredbama članka 48. stavak 1., članka 49. stavak 1. i 3. i članka 50. stavak 1. Ustava Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 56/1990). Nesporno je, ističe predlagatelj, da je osporenom zakonskom odredbom ukinuto društveno vlasništvo nad svekolikim zemljištem na kojem su građani sagradili stambene zgrade u skladu sa zakonom, što znači da su imali ostvareno pravo korištenja građevinske čestice radi izgradnje zgrade. Osporenom zakonskom odredbom stekli su pravo vlasništva na gradevinskoj parceli ali je stečeno pravo vlasništva uvjetovano postojanjem zgrade pa to pravo vlasništva prestaje postojati u slučaju rušenja zgrade bez naknade tržne vrijednosti zemljišta. Smatra da dio odredbe "dok ona postoji" iz navedenog članka zakona u sebi sadrži izvlaštenje koje je protivno članku 50. Ustava Republike Hrvatske a i prikrivenu nacionalizaciju. Stoga predlaže da se osporeni dio navedene zakonske odredbe ukine.
Propis NN 92/1994 • Sud je prijedlog prihvatio i pokrenuo postupak (rješenje objavljeno u "Narodnim novinama", broj 57/1994). Sabor Republike Hrvatske, pozvan da se izjasni o pokretanju postupka, nije se izjasnio U nastavku postupka Sud je ocijenio da je osporena odredba u neskladu s Ustavom Republike Hrvatske i to iz slijedećih razloga:
Propis NN 92/1994 • Sve to upućuje na zaključak da ustavnu normu o jamčenju prava vlasništva (članak 48. stavak 1. Ustava) valja tumačiti šire od jamstva pojedinačnog prava vlasništva na nekoj stvari i protegnuti je na jamčenje vlasništva kao pravnog instituta u pravnom poretku. Sud naime smatra da je ovakvim (nejasnim) normiranjem zakonodavac ugrozio i sam pravni institut vlasništva, načelo o nepovredivosti vlasništva i o vladavini prava kao najviše vrednote ustavnog poretka Republike Hrvatske (članak 3 Ustava). Pravo i propisi moraju biti tako koncipirani da ne narušavaju temeljne principe na kojima su pravo i njegove ustanove sazdane. Jedan od principa je i da je norma jasna i određena i da vlasnik redovito ne gubi vlasništvo bez svoje volje. Ako netko, pod određenim pretpostavkama gubi vlasništvo svoje stvari, redovito se može zaključiti tko postaje vlasnik. U konkretnom slućaju, očito je, s prestankom prava vlasništva, ne oživljava se društveno vlasništvo (Ustav ga i ne poznaje) na građevinskoj čestici, već, valjda orla postaje vlasništvo nekog drugog subjekta bivšeg vlasnika odnosno njegovog nasljednika ili sljednika u slučaju eventualne denacionalizacije, Republike Hrvatske, županije, grada, općine, eventualno osobe od koje je vlasnik zgrade stekao vlasništvo zgrade. Zakonodavac se ne izjašnjava kojeg, a tih potencijalnih vlasnika može biti, pokraj neograničenog pravnog prometa, bezbroj. Doduše, ne može se isključiti da se u propise o pretvorbi, (re)privatizaciji, ugrađuju i određene norme o ograničenjima prava vlasništva, ali to treba jasno i nedvosmisleno reći, postaviti pravila u skladu s pravnim sustavom. Kada bi i otpali svi drugi razlozi ostaje ustavna norma članka 50. stavka 1. Ustava prema kojoj se zakonom može propisati oduzimanje vlasništva samo kada je to u interesu Republike i uz naknadu tržišne vrijednosti. Sve da se nekom širokom interpretacijom i prihvati da je interes Republike da pri uređivanju (re)privatizacije (građevinskog zemljišta) propiše i ovakva ograničenje, odnosno gubitak prava vlasništva, nikako se ne može ustavnopravno opravdati beziznimno propisivanje gubitka vlasništva bez naknade (tržišne vrijednosti), zavisno (i) od nekih slučajnih pravno neodređenih činjenica i okolnosti. Odlučeno je zato kao u izreci pod 1. Izreka pod 2. temelji se na odredbi članka 20 stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/1991).
Propis NN 93/1994 • Na temelju članka 98. Ustava Republike Hrvatske i članka 9. u svezi članka 31. Zakona o odlikovanjima i priznanjima Republike Hrvatske ("Narodne novine" broj 33/92.), donosim
Propis NN 93/1994 • O DODJELI VELEREDA KNEZA TRPIMIRA NJ. E. GOSPODINU ALOISU MOCKU MINISTRU VANJSKIH POSLOVA REPUBLIKE AUSTRIJE
Propis NN 93/1994 • za osobite zasluge u razvitku prijateljskih odnosa Republike Hrvatske i Republike Austrije te za prinos promicanju mira, sigurnosti i međunarodne suradnje u svijetu. Dr. Alois Mock je kao ministar vanjskih poslova i vicekancelar Republike Austrije svojim zauzimanjem i političkim djelovanjem dao velik doprinos ostvarenju samostalnosti i neovisnosti Republike Hrvatske. Zauzimajući se za mir i promicanje sigurnosti i suradnje u Europi, dao je poticaj za razvitak novog europskog poretka, te je, u skladu sa svojim osvjedoćenim svjetonazorom, prihvatio pokroviteljstvo mnogobrojnih humanitarnih akcija namljenjenih žrtvama agresije na Republiku Hrvatsku.
Propis NN 93/1994 • Na temelju članka 98. Ustava Republike Hrvatske i članka 9. u svezi članka 31. Zakona o odlikovanjima i priznanjima Republike Hrvatske ("Narodne novine" broj 33/92.), donosim
Propis NN 93/1994 • 1. NJ. E. Alejandru Jadrešiću Marinoviću, ministru energetike Republike Čile
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 15/08, Broj 115/09, Broj 110/00, Broj 39/07, Broj 44/00, Broj 65/99


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled