PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 43/1991 • U Odluci o načinu i uvjetima korištenja primarne emisije i osiguranju Iikvidnosti banaka ("Narodne novine", broj 33/91) u točki I. iza stavka 1. dodaje se stavak 2. koji glasi: "lzuzetno, Narodna banka Hrvatske može odobravati kredite iz sredstava primarne emisije i glavnim filijalama banaka, čije se sjedište matičnih banaka nalazi izvan Republike Hrvatske, ako te glavne filijale ne mogu ostvariti primarnu emisiju putem svojih banaka. Takvim glavnim filijalama Narodna banka Hrvatske može odobravati kredite iz primarne emisije za sljedeće namjene: - redovne kredite za likvidnost; - kredite za likvidnost po osnovi neto smanjenja devizne štednje građana."
NN 43/1991 • Ova odluka stupa na snagu danom objave u "Narodnim novinama".
NN 44/1991 • Na temelju članaka 94. i 106. Ustava Republike Hrvatske, dana 27. kolovoza 1991. donosim
NN 44/1991 • Vlada Republike Hrvatske, suglasno svojim ustavnim obvezama i ovlastima dužna je osigurati jedinstveno i usklađeno djelovanje izvršnih i upravnih tijela državne vlasti u Republici, te privrednih i društvenih djelatnosti u uvjetima neposredne ugroženosti neovisnosti i jedinstvenosti Republike ili ratnog stanja, kao i pozadinsku podršku i svu ostalu pomoć zapovjedništvima i jedinicama oružanih snaga. U tu svrhu osniva se Krizni štab Vlade Republike Hrvatske i općinski krizni štabovi kao koordinativna tijela.
NN 44/1991 • Predsjednik Kriznog štaba Vlade Republike Hrvatske je predsjednik Vlade Republike Hrvatske. Članovi Kriznog štaba Vlade Republike Hrvatske po položaju su potpredsjednici Vlade, ministri obrane, unutarnjih poslova, zdravstva, trgovine te prometa i veza, predstojnik Ureda za zaštitu ustavnog poretka i zapovjednik Štaba civilne zaštite RepubIike Hrvatske. Vlada Republike Hrvatske može imenovati još do 3 člana Kriznog štaba.
NN 44/1991 • U općinama u kojima lokalna tijela vlasti redovno obavljaju svoje zadaće i lojalna su Republici Hrvatskoj, predsjednik općinskog kriznog štaba je predsjednik izvršnog vijeća skupštine općine a članovi su voditelji općinskih upravnih tijela odgovornih za obranu, privredu i zdravstvo, te policijskih uprava ili stanica. Predsjednik skupštine općine sudjeluje u radu općinskog kriznog štaba sa svim pravima i dužnostima člana. Vlada Republike Hrvatske može svojom odlukom odrediti drugačiji sastav pojedinog općinskog kriznog štaba i imenovati njegove članove. U ostalim općinama Vlada Republike Hrvatske imenuje povjerenika koji s pomoćnicima obavlja zadaće općinskog kriznog štaba.
NN 44/1991 • Radi koordinacije rada i djelovanja općinskih kriznih štabova Vlada Republike Hrvatske može osnovati krizni štab za područje više općina ili imenovati svojeg povjerenika za područje više općina. Izvršno vijeće skupštine općine može osnovati krizni štab ili imenovati povjerenika za područje pojedine mjesne zajednice, naselja ili za koje drugo uže područje.
NN 44/1991 • Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o osnivanju i djelatnosti kriznih štabova u Republici Hrvatskoj broj 822/91. od 29. srpnja 1991, kao i sve odluke o osnivanju i imenovanju članova kriznih štabova koje su donesene na temelju te Odluke, uključujući i Odluku o osnivanju i imenovanju članova Kriznog štaba broj 800/91. od 17. srpnja 1991.
NN 44/1991 • Predsjednik Republike uredit će posebnom odlukom osnove ustrojstva i jedinstveni sustav vođenja i zapovijedanja oružanim snagama.
NN 44/1991 • Temeljem odredbe članka 1. Zakona o ovlaštenju Vlade Republike Hrvatske za donošenje uredbi kojima će se uređivati pojedina pitanja iz djelokruga Sabora Republike Hrvatske ("Narodne novine" broj 39/91) i članka 23. st. 2. Zakona o Vladi ("Narodne novine" broj 41/90), Vlada Republike Hrvatske na sjednici održanoj 28. kolovoza 1991. donijela je
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 44/1991 • o osnivanju i radu komisija za popis i procjenu ratne štete
NN 44/1991 • Ovom Uredbom propisuje se osnivanje Republičke i općinskih komisija za popis i procjenu ratne štete (u daljnjem tekstu: Republička komisija i općinske komisije) nastale Republici Hrvatskoj na imovini fizičkih i pravnih osoba.
NN 44/1991 • Pod ratnom štetom u smislu ove Uredbe smatra se ona šteta koja je nastala na pokretninama i nekretninama (u daljnjem tekstu: imovina) Republike Hrvatske zahvaćenim ratom ili je posljedica ratnih operacija odnosno oružanih sukoba, a koja može biti neposredna ili posredna.
NN 44/1991 • Neposredna šteta je šteta nastala oštećenjem, uništenjem ili pljačkom imovine u društvenom, državnom i privatnom vlasništvu, te troškovi izazvani posrednim štetama.
NN 44/1991 • Posredna šteta je izgubljena dobit zbog smanjene proizvodnje ili obujma usluga izazvane ratom ili je posljedica ratnih operacija ili oružanih sukoba.
NN 44/1991 • Ratna šteta procjenjuje se na svojoj imovini na kojoj je šteta nastala, bez obzira da li je ta imovina osigurana kod zajednice osiguranja imovine i osoba.
NN 44/1991 • Predmet procjene su i štete nastale na objektima izgrađenim bez građevinske dozvole.
NN 44/1991 • Skupština općine na čijem području je nastala ratna šteta, svojom odlukom osniva općinsku komisiju, te određuje njezin sastav.
NN 44/1991 • - osniva potrebiti broj stručnih komisija za procjenu ratne štete te usmjerava i objedinjuje njihov rad te im određuje područje i objekte na kojima će procjenjivati štete,
NN 44/1991 • - određuje rok do kojeg se mora izvršiti procjena, osigurava primjenu propisane metodologije i obrasce za procjenu šteta na području općine,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 10/99, Broj 109/07,
Broj 147/08, Broj 64/07,
Broj 71/04, Broj 28/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE