PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-06-59-1098 NN 59/1999

• U Prilogu broj 2, Pregled osnovnih modela »poziva na broj« s objašnjenjem za njihovu primjenu, u točki 1) stavak 2. u drugoj rečenici iza »23.« dodaje se »24.«.


Propis NN 59/1999

• Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.


Propis NN 59/1999

• Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Mladen Žuvela, dopredsjednik Suda te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Milan Vuković, u povodu prijedloga Zlate Bogović iz Oroslavja, Oro trg 2, na sjednici održanoj dana 5. svibnja 1999. godine, donio je


Propis NN 59/1999

• 1. Obustavlja se postupak povodom prijedloga za ocjenu ustavnosti članka 11. stavka 1. t. 3. Zakona o porezu na dodanu vrijednost (»Narodne novine«, br. 47/95, 106/96 i 164/98).


Propis NN 59/1999
• 2. Odbacuje se prijedlog za donošenje odluke o otklanjanju posljedica nastalih primjenom neustavnog propisa (članak 23. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske - »Narodne novine«, br. 13/91).

Propis NN 59/1999
• 1. Prijedlog za pokretanje postupka ocjene suglasnosti s Ustavom odredbe navedene u t. 1. izreke podnijela je Zlata Bogović iz Oroslavja jer smatra da je ta odredba u nesuglasju s odredbama članaka 49. stavka 2. (država osigurava svim poduzetnicima jednak pravni položaj na tržištu) i 51. stavka 2. Ustava Republike Hrvatske (porezni se sustav temelji na načelima jednakosti i pravednosti).

Propis NN 59/1999 • Osporenom odredbom je utvrđeno da su plaćanja poreza na dodanu vrijednost oslobođeni doktori medicine i stomatologije, te medicinske sestre i fizioterapeutski tehničari za usluge koje pružaju u privatnoj praksi.
Propis NN 59/1999 • Neustavnost prema navodima predlagateljice postoji stoga što tom odredbom nisu obuhvaćeni i medicinsko-biokemijski laboratoriji u privatnoj praksi koji kao i navedeni zdravstveni djelatnici sredstva za rad ostvaruju putem ugovora s Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje. Stoga, porezno oslobođenje propisano osporenom odredbom dovodi navedene laboratorije u nejednak pravni položaj, što je protivno citiranim ustavnim odredbama.
Propis NN 59/1999 • Predlagateljica je ujedno predložila Sudu da do donošenja konačne odluke privremeno obustavi izvršenje pojedinačnih akata donesenih na temelju propisa čija se ustavnost ocjenjuje (članak 18. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske).
Propis NN 59/1999 • Ustavni sud Republike Hrvatske je postupak za ocjenu ustavnosti obustavio suglasno članku 27. stavku 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 13/91), prema kojem se postupak obustavlja ako tijekom postupka osporeni akti prestanu važiti ili budu usklađeni s Ustavom i zakonom.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 59/1999 • Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o porezu na dodanu vrijednost (»Narodne novine«, br. 164/98) izmijenjena je osporena odredba točke 3. stavka 1. članka 11. Zakona o porezu na dodanu vrijednost na način da su sada tom odredbom obuhvaćeni i biokemijski laboratoriji koji pružaju usluge u privatnoj praksi (članak 6. stavak 2. Zakona).
Propis NN 59/1999 • Donošenjem odluke kako je izloženo prestale su postojati pretpostavke za primjenu članka 18. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
Propis NN 59/1999 • O prijedlogu za ocjenu ustavnosti t. 4. istog članka Zakona Sud nije raspravljao budući da se ta odredba ne odnosi na usluge predlagateljice već na usluge liječenja u zdravstvenim ustanovama.
Propis NN 59/1999 • 2. Tijekom postupka predlagateljica je u skladu s odredbom članka 23. stavka 6. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske predložila donošenje odluke radi otklanjanja posljedica nastalih primjenom neustavnog propisa.
Propis NN 59/1999 • Člankom 23. navedenog Ustavnog zakona je propisano da svatko kome je povrijeđeno pravo pravomoćnim pojedinačnim aktom donijetim na osnovi ukinutog zakona ili drugog ukinutog ili poništenog propisa ima pravo tražiti od nadležnog tijela izmjenu tog pojedinačnog akta odgovarajućom primjenom odredaba o ponavljanju postupka (stavak 2.); prijedlog za izmjenu pojedinačnog akta iz stavka 2. može se podnijeti u roku od šest mjeseci od dana objave odluke Ustavnog suda u službenom glasilu Republike Hrvatske. Taj se prijedlog može podnijeti ako od dostave pojedinačnog akta, kojim je postupak pravomoćno okončan, do podnošenja zahtjeva, odnosno prijedloga, u povodu kojeg je ukinut zakon ili drugi propis, nije proteklo više od godine dana. Ako je odlukom Ustavnog suda propis poništen, prijedlog se može podnijeti ako od dostave pojedinačnog akta, kojim je postupak pravomoćno okončan, do podnošenja zahtjeva, odnosno prijedloga Ustavnom sudu, nije proteklo više od dvije godine (stavak 3.); ako se utvrdi da se izmjenom pojedinačnog akta ne mogu otkloniti posljedice nastale primjenom propisa koji je neustavan, odnosno nezakonit, Ustavni sud može odrediti da se te posljedice uklone povratom u prijašnje stanje, naknadom štete ili na drugi način (stavak 5.); Ustavni sud će odluku iz prethodnog stavka donijeti na prijedlog osobe koja za to ima pravni interes. Prijedlog se podnosi u roku od 30 dana po pravomoćnom okončanju postupka za izmjenu pojedinačnog akta (stavak 6.).
Propis NN 59/1999 • Prema navedenim odredbama prijedlog za izmjenu pojedinačnog akta može se podnijeti Ustavnom sudu samo ako je Ustavni sud povodom prijedloga za ocjenu ustavnosti ili zakonitosti donio odluku o ukidanju, odnosno poništenju, osporenog propisa. Kako je u konkretnom slučaju osporena zakonska odredba izmijenjena odlukom zakonodavca, a ne odlukom Ustavnog suda, prijedlog nije dopušten. Ustavni sud, naime, nije ovlašten donositi odluke u smislu članka 23. Ustavnog zakona ukoliko propis, na temelju kojega je donesen sporni pojedinačni akt, nije ukinut, odnosno poništen, u postupku ocjene njegove ustavnosti i zakonitosti pred Ustavnim sudom.
Propis NN 59/1999 • Kako je člankom 26. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske propisano da će Sud rješenjem odbaciti zahtjev, prijedlog i ustavnu tužbu ako nije nadležan za odlučivanje, ako su nepravodobni i u drugim slučajevima kad ne postoje pretpostavke za odlučivanje o biti stvari, suglasno izloženom riješeno je kao u točki 2. izreke.
Propis NN 59/1999 • Odluka o objavi (točka 3. izreke) temelji se na odredbi članka 20. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
Propis NN 60/1999 • Na temelju članka 12. Zakona o državnoj statistici (»Narodne novine« broj 52/94) Državni zavod za statistiku određuje
Propis NN 60/1999 • STATISTIČKE STANDARDE ZA GODIŠNJI IZVJEŠTAJ INDUSTRIJE (IND-21)
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 32/92, Broj 63/07, Broj 69/07, Broj 73/97, Broj 91/09, Broj 77/00


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled