PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 46/1994 • U proizvodnji proizvoda za njegu i zaštitu kože, kose i usana mogu se uporabljati UV-filteri navedeni u Listi VI - TVARI ZA ZAŠTITU I FILTRIRANJE UV ZRAKA. Lista ne obuhvaća UV-filtere koji se primjenjuju u proizvodnji proizvoda iz ovog stavka isključivo za njihovu zaštitu od UV-zraka, tj. kao stabilizatori proizvoda.
NN 46/1994 • U proizvodnji proizvoda za osobnu higijenu, njegu, zaštitu i uljepšavanje lica i tijela mogu se uporabljati ekstrakti biljnog ili životinjskog podrijetla, tkivni sastojci (napr. kolagen), kao i pčelinji proizvodi, uz uvjet da nisu štetni po zdravlje i da ne utječu nepovoljno na zdravstvenu ispravnost gotovog proizvoda, a u količinama koje su u skladu s dobrom praksom proizvodnje.
NN 46/1994 • Proizvodi za osobnu higijenu, njegu, zaštitu i uljepšavanje lica i tijela ne smiju sadržavati hormone, antibiotike, radioaktivne tvari i pesticide kao dodatne tvari.
NN 46/1994 • Proizvodi iz stavka 1. ovog članka ne smiju sadržavati niti tvari navedene u Listi VII - TVARI KOJE SE NE SMIJU UPORABLJATI U PROIZVODNJI PROIZVODA ZA OSOBNU HIGIJENU, NJEGU, ZAŠTITU I ULJEPŠAVANJE LICA I TIJELA, koja je otiskana uz ovaj pravilnik i njegovim je sastavnim dijelom, osim ako je to za pojedini slučaj izričito dopušteno u Listama I, III., ili IV. ovog pravilnika.
NN 46/1994 • Proizvodi za osobnu higijenu, njegu, zaštitu i uljepšavanje lica i tijela moraju imati ovu pH vrijednost:
NN 46/1994 • I. proizvodi koji dolaze isključivo u dodir sa sluznicom: 4,0 do 9,0 - osim zubnih pasta na bazi kalcijeva karbonata i sapuna koji mogu imati pH vrijedrkost do 10,0;
NN 46/1994 • 2. proizvodi koji se nakon kratkog vremena odstranjuju s kože ili kose: 3,0 do 12,0 - osim depilatora koji mogu imati pH vrijednost do 12,7;
NN 46/1994 • 3. proizvodi koji ostaju dulje na kosi ili noktima mogu imati pH vrijednost od 3,5 do 8,5;
NN 46/1994 • 4. proizvodi koji ostaju dulje ntz koži, a služe za neutra lizaciju prije toga uporabljenih proizvoda iz točke 2. stavka 1 ovog članka, mogu imati pH vrijednost od 2,5 do 12,5;
NN 46/1994 • 5. proizvodi za bojenje i uljepšavanje lica i očiju, mlijeka i kreme za čišćenje lica te puderi za tijelo i noge mogu imati pH vrijednost od 3,5 do 9,0;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 46/1994 • 6. dezodoransi, antiperspiransi i ostali proizvodi na bazi sapuna mogu imati pH vrijednost od 3,5 do 9,5;
NN 46/1994 • 7. ostali proizvodi koji ostaju dulje na koži mogu imati pH vrijednost od 3,5 do 8,0.
NN 46/1994 • Proizvodima koji ne sadrže vodu odnosno koji sadrže organska otapala i nakon uporabe stvaraju film na kosi ili noktima (lakovi za kosu, lakovi za nokte i slično) pH vrijednost se ne određuje.
NN 46/1994 • Sredstvima za održavanje čistoće, prema ovom pravilniku smatraju se:
NN 46/1994 • 3. sredstva za pranje i čišćenje posuđa, pribora za jelo, opreme i aparata za pripremu jela;
NN 46/1994 • 4. sredstva za čišćenje i njegu obuće i kožnih predmeta te sredstva za čišćenje mrlja s tekstila;
NN 46/1994 • Sredstva za održavanje čistoće mogu se stavljati u promet samo u ambalaži koja omogućuje pravilnu uporabu i zaštićuje zdravstvenu ispravnost pojedinog sredstva.
NN 46/1994 • Na pakovanju (skupnom i pojedinačnom) sredstava iz stavka 1 ovog članka moraju biti slijedeće oznake:
NN 46/1994 • 2 naziv ili zaštitni znak i sjedište proizvođaća, odnosno pravne i fizičke osobe koja sredstvo stavlja u promet.
NN 46/1994 • Ako se stavljaju u promet u aerosolnom pakovanju, sredstva za održavanje čistoće moraju, osim oznaka iz stavka 2. ovog članka, imati i upozorenje o opasnostima koje mogu nastati zbog nepravilnog rukovanja pri uporabi.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 92/03, Broj 141/02,
Broj 107/07, Broj 117/05,
Broj 52/91, Broj 13/90
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE