PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-03-16-302 NN 16/1995

• u slučaju boravka do tri dana ili boravka dužeg od tri dana izvan sezone – u iznosu ugovorene cijene usluga za jednodnevni boravak,


Propis NN 16/1995

• u slučaju boravka dužeg od tri dana u glavnoj sezoni – u iznosu ugovorene cijene usluga za trodnevni boravak.


Propis NN 16/1995

• 76. Ako gost ode prije vremena, naručitelj je dužan platiti ugostitelju odštetu prema uzanci 75.


Propis NN 16/1995

• Ne iskoristi li gost ostale naručene usluge koje nije otkazao na vrijeme, naručitelj je dužan ugostitelju naknaditi štetu.


Propis NN 16/1995
• Naručitelj je dužan ugostitelju platiti odštetu odnosno naknaditi štetu u roku od 15 dana od dana primitka njegova zahtjeva.

Propis NN 16/1995
• 77.Skupina je najmanje 15 osoba koje putuju zajedno (dolaze i odlaze), a koju naručitelj i ugostitelj smatraju posebnom cjelinom i za koju ugostitelj odobrava posebne uvjete i tarife, kako je utvrđeno u ugovoru.

Propis NN 16/1995 • Ako se nakon sklapanja ugovora skupina smanji na manje od 15 osoba ugostitelj će obavijestiti naručitelja da li i dalje smatra tako smanjeni broj gostiju skupinom. Ne obavijesti li o tome ugostitelj naručitelja i za tako smanjenu skupinu vrijede ugovoreni uvjeti.
Propis NN 16/1995 • 78.Usluge za skupinu rezerviraju se jednim dokkumentom i rezervacija se jednim dokumentom prihvaća i potvrđuje
Propis NN 16/1995 • U tom su dokkumentu za sve članove skupine navedene istovjetne usluge i njihova jedinstvena cijena, što će biti obračunato jednim računom.
Propis NN 16/1995 • 79. Ni naručitelj, niti ugostitelj ne obavještavaju goste o cijenama navedenim na ugovoru.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 16/1995 • 80. Naručitelj je dužan dostaviti ugostitelju listu gostiju (rooming-list) 14 dana prije dolaska skupine, a za objekte sa sezonskim poslovanjem izvan sezone – 7 dana prije dolaska skupine. Ako je rezervacija potvrđena unutar ovih rokova naručitelj je dužan dostaviti ugostitelju listu gostiju bez odlaganja.
Propis NN 16/1995 • Ugostitelj ne odgovara za poteškoće što mogu nastati pri udovoljavanju obvezama usluge smještaja ako naručitelj zakasni s dostavom liste gostiju.
Propis NN 16/1995 • 81.Ugostitelj je dužan rasporediti goste prema listi gostiju koju je pravodobno primio, a prema naknadno primljenoj izmjeni liste dužan je postupiti u granicama raspoloživih kapaciteta.
Propis NN 16/1995 • Ako skupinu gostiju smjesti u drugi objekt iste ili više kategorije (uz. 22), ugostitelj je dužan sve članove skupine smjestiti u isti objekt. O smještaju u drugi objekt dužan je unaprijed obavijestiti naručitelja.
Propis NN 16/1995 • 82.Ugostitelj odobrava besplatan boravak jednom predstavniku naručitelja koji pripada skupini od najmanje 15 osoba, te dnevni odmor i jedan obrok za vozača autobusa.
Propis NN 16/1995 • Ako se skupina sastoji od 30 osoba, ugostitelj može odobriti besplatan boravak još jednom predstavniku naručitelja.
Propis NN 16/1995 • 83. Ako ugovorom nije drukčije određeno, rokovi otkaza smještaja i pansiona jesu: ,
Propis NN 16/1995 • 2. Za otkaz do 50 posto ugovorene skupine - 21 dan prije dolaska;
Propis NN 16/1995 • 3. Za otkaz do 25 posto ugovorene skupine - 14 dana prije dolaska.
Propis NN 16/1995 • Za objekte sa sezonskim poslovanjem rokovi iz stavka 1. ove uzance izvan sezone smanjuju se na polovicu.a rok iz točke 2 na 10 dana.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 129/00, Broj 81/07, Broj 149/99, Broj 21/99, Broj 121/03, Broj 36/06


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled