PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 110/2001 • U tunelima i galerijama kao i na ostalim dijelovima ceste na kojima se ne predviđa zaustavni trak mogu se na pogodnim mjestima predvidjeti ugibališta za privremeno zaustavljanje vozila.
NN 110/2001 • Razmak i dimenzije ugibališta odabiru se prema terenskim uvjetima. Treba nastojati izbjeći ugibališta za suprotne smjerove jedno nasuprot drugom.
NN 110/2001 • Bankine su rubni elementi krune ceste i izvode se u širini 150, 120, 100 cm ovisno o tipu i kategoriji ceste, što je definirano za svaki prethodno odabrani poprečni presjek iz slike 5.2 (»Tipski poprečni presjeci cesta izvan naselja«).
NN 110/2001 • Na nasipima visine h > 3,00 m na bankinama treba osigurati širinu za postavljanje zaštitne ograde. Širina bankine za jednostranu zaštitnu ogradu je Šb 3 120 cm, a za izvedbu distantne ograde najmanje 150 cm (stup zaštitne ograde ugrađuje se na min. 50 cm od vanjskog ruba bankine).
NN 110/2001 • Vanjski dio bankine koristi se za postavljanje stupova vertikalne prometne signalizacije unutar slobodnog profila. Poprečni nagib bankine redovito se izvodi s nagibom prema vanjskoj strani ceste min 4% (nestabilizirane 7%). Ukoliko je kolnik većeg nagiba od 4%, niža bankina se izvodi u nagibu kolnika.
NN 110/2001 • Zaštitna širina ovisi od najveće dopuštene brzine vozila, kako slijedi:
NN 110/2001 • Biciklističke staze se izvode odvojeno od prometnih površina za motorna vozila.
NN 110/2001 • Širina jednog prometnog traka za bicikliste je 100 cm. Biciklističke staze smiju se izvesti uz prometne trakove za motorni promet, ali samo ako su denivelirane rubnjakom i na sigurnosnoj udaljenosti minimum 75 cm od ruba prometnog profila.
NN 110/2001 • U ove elemente spadaju: pokosi nasipa i usjeka, sva potrebna zaobljenja pokosa, odvodni jarkovi u nožici nasipa, obodni zaštitni kanali na pribrežnoj strani usjeka, te uporni i potporni zidovi u usjecima i nasipima.
NN 110/2001 • Za ceste s odvojenim kolnicima ovisno o prometnim potrebama i gospodarsko-ekonomskim mogućnostima uz potrebne prometne i ekonomsko-komercijalne analize može se omogućiti faznost izgradnje na način:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 110/2001 • izgradnje samo jednog kolnika što zahtijeva modificiranje čiste polovice punog profila
NN 110/2001 • izgradnje oba kolnika bez zaustavnih trakova s ugibalištima u prvoj fazi uz osiguranje prostornih uvjeta za kasniju dogradnju dodatnih i zaustavnih trakova.
NN 110/2001 • To se prvenstveno odnosi na prostore s urbanim, ekološkim i konfiguracijskim uvjetima s već propisanim ograničenjima ili manjim računskim brzinama.
NN 110/2001 • Valjanost odabira elemenata poprečnog presjeka koji je pretpostavljen na osnovi kategorije (značenja) ceste i projektne brzine, te utvrđenih tlocrtnih i visinskih mjeritelja treba provjeriti za autoceste i ceste 1. i 2. kategorije na prognozirano prometno opterećenje prema poglavlju 11.
NN 110/2001 • Opisanim postupcima treba dokazati da odabrani presjek ceste izvan naselja može prihvatiti prognozirano prometno opterećenje i zadovoljiti odabranu razinu usluge odnosno stupanj iskorištenosti.
NN 110/2001 • Postupak provjere odabranog presjeka određen je u poglavlju 11.
NN 110/2001 • Prometne trakove potrebno je proširiti ovisno o veličini polumjera tlocrtnog zavoja i mjerodavnog vozila. Mjerodavno vozilo, prema kojem se proširuju prometni trakovi, određuje se na temelju očekivane strukture prometa.
NN 110/2001 • Proširenje jednog prometnog traka duž kružnog luka u polumjeru R 3 45 m određuje se prema izrazima:
NN 110/2001 • Proširenje kolnika za R L 45 m i skretni kut a 3 90o (zaokretnice) vidjeti u pogl. 10.
NN 110/2001 • Proširenje se u pravilu određuje za oba prometna traka za isto mjerodavno vozilo. Eventualno potrebu određivanja proširenja za mimoilaženje dvaju različitih mjerodavnih vozila treba posebno obrazložiti.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 13/90, Broj 26/03,
Broj 110/08, Broj 41/94,
Broj 75/93, Broj 57/95
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE