PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 136/2003 • Učenicima obrtničkih škola često s povećanim jednostranim tjelesnim opterećenjem treba ponuditi aktivnosti s kojima će brže doći do oporavka organizma od štetnih i statičkih utjecaja rada, kao i do pravilnog rasta i razvoja u ovoj dobi. U izboru aktivnosti dati prednost športskim igrama i drugim sadržajima koje će učenici moći usvojiti prema osobnoj motivaciji s ciljem osposobljavanja za cjeloživotno bavljenje športskim aktivnostima (badminton, stolni tenis, tenis, aerobik, ples, odbojka i drugo).
NN 136/2003 • Škole koje organiziraju nastavu praktične nastave u školskim radionicama, mogu ostvarivati program tjelesne i zdravstvene kulture jednim dijelom i u tjednu praktične nastave.
NN 136/2003 • Predmet tjelesna i zdravstvena kultura po svojoj strukturi i programskim sadržajima u odnosu na druge predmete je rasterećujući, ali nastavnik je temeljni čimbenik u planiranju, programiranju i realizaciji programa u funkciji rasterećenja učenika te preporučujemo sljedeće:
NN 136/2003 • Okvirni programi praktičnog dijela osnova su za izradu izvedbenog i operativnog programa.
NN 136/2003 • Praktični dio izvodi se kod obrtnika i u školskim radionicama obrtničke škole.
NN 136/2003 • Nastavni proces treba organizacijski i programski postaviti tako da daje optimalne obrazovne i odgojne učinke.
NN 136/2003 • Svaka škola izrađuje u suradnji s obrtnicima i poduzećima model prema zadanom cilju, a u izvedbenim i operativnim programima definira konkretne radne i proizvodne zadatke te vježbe u kojima će se ostvariti sadržaj programa.
NN 136/2003 • Mora se definirati praćenje ostvarivanja sadržaja programa, kao i ocjenjivanje rada učenika prema propisanim uputama nadležnih ministarstava.
NN 136/2003 • 1. Obrazovanje za zanimanje - Objasniti značenje Ugovora o obrazovanju – naukovanju.
NN 136/2003 • obrazovnih pogonaUpoznati ustroj, zadaće i osnovne funkcije pogona za obrazovanje:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 136/2003 • Zaštita na radu - Navesti bitne dijelove Ugovora o obrazovanju - naukovanju.
NN 136/2003 • Navesti bitne odredbe iz Zakona o zaštiti na radu koje vrijede za obrazovni pogon.
NN 136/2003 • Opisati načine ponašanja pri nesreći na radu i uvoditi mjere prve pomoći.
NN 136/2003 • Navesti bitne propise za sprečavanje požara, te upoznati protupožarne aparate i sredstva.
NN 136/2003 • Upozoriti na opasnosti koje uzrokuju pare, plinovi, lako zapaljivi materijali i električna struja.
NN 136/2003 • Navesti moguće zagađivače okoline koji su uvjetovani radnim mjestom.
NN 136/2003 • Navesti vrste energije koje se koriste u pogonu i načine racionalne uporabe energije u strukovnom području rada.
NN 136/2003 • 5. Planiranje i priprema radaOsigurati tijek tehnološkog postupka rada uvažavajući pismeni ili usmeni plan i pripremu.
NN 136/2003 • dokumentacije - Čitati i primijeniti jednostavne oznake s tehničkih crteža, uputa, kataloga, tablica, dijagrama.
NN 136/2003 • Znati i umjeti mjeriti i kontrolirati jednostrukim mjerilima:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 42/07, Broj 135/09,
Broj 39/91, Broj 56/94,
Broj 112/04, Broj 118/99
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE