PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 92/1995 • Učenika se pismeno provjerava i ocjenjuje samo iz predmeta za koje su nastavnim planom i programom Ministarstva propisani pismeni oblici provjeravanja.
NN 92/1995 • Obvezno se pismeno provjerava i ocjenjuje u nastavi hrvatskog jezika, stranih jezika, matematike i informatike.
NN 92/1995 • Ako nastavnim planovima i programima Ministarstva nisu propisani pismeni oblici provjeravanja, učenikovo znanje može se pismeno provjeravati jedanput u polugodištu ako planirani godišnji fond nastavnog predmeta iznosi 35 sati, dva (2) puta ako planirani godišnji fond nastavnog predmeta iznosi 70 i više sati, odnosno najviše tri (3) puta u polugodištu ako planirani godišnji fond nastavnog predmeta iznosi 95 i više sati, te ako je izvedbenim nastavnim programom predmeta predviđeno pismeno provjeravanje.
NN 92/1995 • Višeminutne provjere iz određenog nastavnog sadržaja mogu se provoditi, ali se uspjeh učenika u takvom obliku provjeravanja znanja ne upisuje u rubriku za ocjenjivanje, nego u rubriku bilježaka u imeniku.
NN 92/1995 • Ocijenjeni pisani rad mora se učeniku dati na uvid i čuvati u školi do kraja školske godine.
NN 92/1995 • Roditelj također ima pravo uvida u ocijenjeni učenikov pisani rad.
NN 92/1995 • Pismene provjere provode se tijekom nastavne godine samo poslije obrađenih i uvježbanih nastavnih cjelina. Učitelj odnosno nastavnik dužan je učenike izvijestiti o opsegu gradiva koje će se pismeno provjeriti, te o elementima i mjerilima ocjenjivanja, najmanje dva dana prije provjere.
NN 92/1995 • Za vrijeme vježbi učenici mogu sami provjeravati stečeno znanje, a učitelj odnosno nastavnik može provjeriti kakvoću pripreme učenika za pismenu provjeru i zapažanja o tome upisati u rubriku bilježaka u imeniku.
NN 92/1995 • Ako nakon provedene pismene provjere više od 50 % učenika dobije negativnu ocjenu, pismenu provjeru treba ponoviti, a postignuti uspjeh učenika u takvoj provjeri upisuje se u rubriku bilježaka.
NN 92/1995 • Ponovna pismena provjera provodi se nakon ponavljanja i utvrđivanja nastavnoga gradiva.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 92/1995 • U jednom tjednu pismeno se može provjeravati i ocjenjivati znanje učenika u jednom razrednom odjelu najviše tri puta.
NN 92/1995 • U jednom danu pismene se provjere mogu provoditi samo iz jednog predmeta.
NN 92/1995 • Na početku nastavne godine pisanom provjerom mogu se utvrđivati prethodno stečena znanja (tzv. uvodni ili inicijalni test).
NN 92/1995 • Nakon pismene provjere, učitelj odnosno nastavnik obve zan je učenicima obrazložiti ustanovljeni stupanj usvojenosti prethodnoga gradiva i, prema potrebi, usmjeriti ih da ponove određene sadržaje.
NN 92/1995 • Ako rezultati pismene provjere pokažu da većina učenika nema potrebno znanje za svladavanje novih nastavnih sadržaja, nastavnik će o tome izvijestiti ravnatelja i stručno - pedagošku službu radi dogovora o načinu ponavljanja gradiva koje prethodno nije usvojeno ili je zaboravljeno.
NN 92/1995 • Nakon usmene provjere ocjena se upisuje u odgovarajuću rubriku u imeniku, na nastavnome satu odmah nakon provjere, a kod pismenih i drugih oblika provjeravanja najkasnije osam dana nakon provjere.
NN 92/1995 • Učenik ima pravo prigovora na upisanu ocjenu te od učiteIja odnosno nastavnika u razrednom odjelu zatražiti obrazloženje ocjene.
NN 92/1995 • Na prijedlog učenika razrednog odjela razrednik može zahtijevati da učiteljsko odnosno razredno vijeće za pojedinog učenika provjeri opravdanost upisane ocjene.
NN 92/1995 • Zaključna ocjena iz nastavnog predmeta, na kraju svakoga polugodišta i na kraju nastavne godine, za svakog učenika mora biti odraz njegovih cjelokupnih odgojno-obrazovnih postignuća tijekom školske godine i utemeljena na bilješkama o praćenju učenika i na ocjenama upisanim u imenik.
NN 92/1995 • Zaključna ocjena iz nastavnog predmeta na kraju nastavne godine ne mora proizlaziti iz aritmetičke sredine upisanih ocjena na polugodištu, poglavito ako je učenik pokazao napredak u drugom polugodištu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 58/96, Broj 143/06,
Broj 40/07, Broj 100/06,
Broj 50/02, Broj 144/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE