PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 87/1993 • Ugostiteljski objekti moraju biti priključeni na javnu telefonsku mrežu, osim u mjestima gdje takve mogućnosti ne postoje.
NN 87/1993 • Objekti za smještaj, te restorani moraju imati uveden najmanje jedan telefonski aparat na raspolaganju gostima, osim ako ovim pravilnikom nije drugačije propisano
NN 87/1993 • Ugostiteljski objekt mora biti opremeljen aparatirna i drugom opremom za gašenje požara, a zaposleno osoblje osposobljeno za rukovanje tim aparatima i opremom, sukladno posebnim propisima.
NN 87/1993 • Ugostiteljski objekti za smještaj u kojima se za goste pripremaju i uslužuju glavni obroci (ručak, večera) moraju imati kuhinju, blagovaonicu i priručno skladište za čuvanje namirnica i pića, ukoliko ovim pravilnikom nije drugačije propisano.
NN 87/1993 • U svim prostorijama ugostiteljskog objekta u kojima se zadržavaju gosti, mora biti izveden odgovarajuči način zagrijavarlja do najmanje temperature zraka u proslorijama od l8,5 stupnjeva Celzijevih uz mogućnost prozračivanja.
NN 87/1993 • Ugostiteljski objekt koji posluje samo ljeti ne mora ima ti uvedeno grijanje prostorija, ako ovim pravilnikom nije drugačije propisano.
NN 87/1993 • Unutrašnje visine prostorija u ugostiteljskim objektima (visina od poda do stropa) moraju iznositi najmanje 2,80 m u zajedničk:m prostorijama za boravak, prostorijama za usluživanje i kuhinjama, a 2,40 m u sobama
NN 87/1993 • Ukoliko je u objektu odnosno prostoriji instaliran klima uređaj, najmanja visina zajedničkih prostorija može iz nositi 2,50 m.
NN 87/1993 • U prostorijama s koso izvedenim stropovima prosječna visina mora odgovarati kzvjetima iz stavka 1 ovog članka
NN 87/1993 • Poslovne prostorije ugostiteljskih objekata u zgradama, registriranim kao povijesno-kulturni spomenici, ne moraju imati visinu propisanu ovim pravilnikom, uz uvjet, da se u procesu rada ne pojavljuju nikakve štetnosti i da na svaku zaposlenu osobu dolazi najmanje l m zračnog prostora i 2 m slobodne površine poda.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 87/1993 • Porculan, staklo, stolno rublje i pribor za jelo moraju biti zaštičeni od prašine i u vrijeme kada nisu u uporabi
NN 87/1993 • Ukoliko je u ugostiteljskom objektu, koji daje usluge prehrane uvedeno samoposluživanje, ono mora biti izvedeno tako da budu osigurani potrebni higijenski uvjeti
NN 87/1993 • Ugostiteljski objekti moraju raspolagat.i odgovarajučim sanitarnim prostorima (zatkodi, kupaonice) i uređajima U tim prostorima mora stalno vladali besprijekoran red i čistoča i moraju biti dezinficirani.
NN 87/1993 • Ugostiteljski objekti za smještaj moraju imati odvojene sanitarne prostore (zajedničke sanitarije) za zajedničko korištenje gostiju lgosti restorana, doručkovaonice, salona i dr ) od sanitarnih prostora u sobama i na katovima zasebne sanitarije)
NN 87/1993 • Ugostileljski objekt mora imati najmanje jednu zahodsku grupu za goste.
NN 87/1993 • Pod zahodskom grupom, prema odredbama ovog pravilnika, podrazumijeva se jedan zahod za žene i jedan zahod za muškarce, svaki s posebnim pretprostorom. Zahod za muškarce mora imati i pisoar.
NN 87/1993 • Broj zahoda mora biti srazmjeran veličini (kapacitetu) objekta izraženog brojem konzumnih mjesta i to:
NN 87/1993 • - do 80 konzumnih mjesta, po jedan zahod za žene i jedan za muškarce s jednim pisoarom;
NN 87/1993 • - do 170 konzumnih mjesta, dva zahoda za žene, jedan za muškarce s dva pisoara;
NN 87/1993 • - do 350 konzumnih mjesta, tri zahoda za žene, dva za znuškarce s tri pisoara;
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 112/04, Broj 12/02,
Broj 18/04, Broj 59/99,
Broj 70/05, Broj 115/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE