PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 85/2001 • Utvrđivanje i naplatu gradskih poreza obavlja Ministarstvo financija, Porezna uprava, Područni ured Zagreb, Ispostava Zaprešić.
NN 85/2001 • Danom primjene ove odluke prestaje važiti Odluka o gradskim porezima od 29. 2. 1996. godine, klasa: 013-01/96-01/2, ur. broj: 238/37-96-8 (Glasnik Zagrebačke županije broj 8/I).
NN 85/2001 • Ova odluka stupa na snagu danom objave u Glasniku Zagrebačke županije, a primjenjuje se na:
NN 85/2001 • Ustavni sud Republike Hrvatske u Vijeću petorice za odlučivanje o ustavnim tužbama, u sastavu sudac Jasna Omejec, predsjednik Vijeća, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Mrkonjić i Emilija Rajić, članovi Vijeća, odlučujući o ustavnoj tužbi N. T. iz M., zastupanog po odvjetniku A. M. iz M., na sjednici Vijeća održanoj 12. rujna 2001. godine, jednoglasno je donio sljedeću
NN 85/2001 • – presuda Upravnog suda Republike Hrvatske, broj: Us-4991/1998-4 od 26. studenoga 1998. godine i
NN 85/2001 • – rješenje Ministarstva obrane Republike Hrvatske, Personalne uprave, klasa: 805-06/97-02/02, urbroj: 512-20-08-97-194 od 28. rujna 1997. godine.
NN 85/2001 • II. Predmet se vraća Personalnoj upravi Ministarstva obrane Republike Hrvatske na ponovni postupak.
NN 85/2001 • 1. Podnositelj je podnio ustavnu tužbu protiv presude Upravnog suda Republike Hrvatske, broj: Us-4991/1998-4 od 26. studenoga 1998. godine. Tom presudom odbijena je tužba podnositelja podnijeta protiv rješenja Ministarstva obrane Republike Hrvatske (dalje: Ministarstvo), Personalne uprave, klasa: 805-06/97-02/02, urbroj: 512-20-08-97-194 od 28. rujna 1997. godine, temeljem kojeg je podnositelju s danom 30. rujna 1997. godine (razrješenjem) prestala djelatna vojna služba te je preveden u pričuvu, uz častan otpust iz službe.
NN 85/2001 • U postupku, koji je prethodio osporavanoj presudi, nadležno Općinsko državno odvjetništvo je Općinskom sudu u M., protiv podnositelja, podnijelo optužni prijedlog, broj: KT-188/96 od 25. lipnja 1996. godine, zbog počinjenja kaznenih (tada krivičnih) djela iz članka 152. stavaka 1. i 2. tada važećeg Osnovnog krivičnog zakona Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 31/93, 39/93, 108/95, 16/96 i 28/96) te članka 206. stavaka 1. i 2. tada važećeg Krivičnog zakona Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 32/93 – pročišćeni tekst, 28/96), koja su se odnosila na izdavanje čeka bez pokrića i krivotvorenje isprava.
NN 85/2001 • Postupak prestanka podnositeljeve djelatne vojne službe pokrenut je zbog toga što je utvrđeno da su time nastupile okolnosti koje predstavljaju zapreku za njegov ostanak u djelatnoj vojnoj službi, čime su ispunjeni uvjeti određeni člankom 174. točkom 1., u svezi sa člankom 173. stavkom 1. točkom 2. Zakona o obrani (»Narodne novine«, broj 74/93) te u svezi s člankom 94. točkom 1. i člankom 95. stavkom 1. točkom 4. Zakona o službi u oružanim snagama (»Narodne novine«, broj 23/95 i 33/95, dalje: ZSOS).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 85/2001 • 2. Tijekom kontrole zakonitosti rješenja Ministarstva, Upravni sud Republike Hrvatske u cijelosti je prihvatio činjenična utvrđenja i pravno stajalište nadležnog upravnog tijela, utvrdivši da su, u konkretnom slučaju, bile pravilno primijenjene mjerodavne odredbe Zakona o obrani.
NN 85/2001 • 3. Podnositelj smatra da su mu osporavanom presudom, zbog pogrešne primjene odredbi Zakona o obrani, povrijeđena ustavna prava koja proizlaze iz članka 28., članka 30., članka 35., članka 54. stavka 1. i članka 63. stavka 1. Ustava.
NN 85/2001 • Povrede obrazlaže navođenjem da je pravomoćnom presudom Općinskog suda u M. oslobođen optužbe u svezi s kaznenim djelima, koja su mu bila stavljena na teret, što znači da nije bilo osnove za pokretanje kaznenog postupka, a time niti osnove za donošenje rješenja o razrješenju, odnosno prestanku podnositeljeve djelatne vojne službe.
NN 85/2001 • Podnositelj, stoga, predlaže usvojiti ustavnu tužbu, ukinuti osporavanu presudu i predmet vratiti Upravnom sudu Republike Hrvatske na ponovni postupak.
NN 85/2001 • Za potrebe ovosudnog postupka pribavljeni su: spis Upravnog suda Republike Hrvatske, broj: Us-4991/1998 i spis Ministarstva, Personalne uprave, klasa: 805-06/97-02/02.
NN 85/2001 • 4. Člankom 94. točkom 1. ZSOS-a propisano je da djelatnoj vojnoj osobi služba može prestati, između ostalog, i po sili zakona. Prema odredbi članka 95. stavka 1. točke 4. istog Zakona, djelatnoj vojnoj osobi služba po sili zakona prestaje kada se steknu okolnosti koje predstavljaju zapreku za prijam u djelatnu vojnu službu.
NN 85/2001 • Iz članka 174. stavka 1. Zakona o obrani slijedi da službeniku Ministarstva radni odnos prestaje po sili zakona ako taj službenik prestane ispunjavati posebne uvjete iz, među ostalim, članka 173. istog Zakona.
NN 85/2001 • Odredbama članka 173. Zakona o obrani utvrđeni su posebni uvjeti koje osoba mora ispunjavati da bi mogla biti primljena na rad u Ministarstvo.
NN 85/2001 • Prema stavku 1. točki 2. istog zakonskog članka, jedan od posebnih uvjeta je da protiv osobe nije otvorena istraga, odnosno da se protiv nje ne vodi kazneni postupak za određena kaznena djela, koja su izrijekom određena u odredbi točke 1. stavka 1. članka 173. Zakona o obrani, to su: kaznena djela protiv službene dužnosti, protiv života i tijela, javnih ovlaštenja, za kaznena djela protiv oružanih snaga, za kaznena djela izvršena iz koristoljublja ili za druga kaznena djela izvršena iz nečasnih pobuda.
NN 85/2001 • 5. Prema prosudbi Ustavnog suda, okolnosti koje, temeljem odredbi članaka 173. i 174. Zakona o obrani, predstavljaju zapreku za prijam u djelatnu vojnu službu ne mogu se smatrati odlučnima i za njen prestanak. To u konkretnom slučaju znači da rješenje Ministarstva, kojim je podnositelj ustavne tužbe bio razriješen djelatne vojne službe, nije bilo utemeljeno na zakonu. Ovo zbog toga što niti u stegovnom postupku, a niti u kaznenom postupku nije bila utvrđena podnositeljeva odgovornost.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 2/96, Broj 24/06,
Broj 70/05, Broj 158/03,
Broj 80/07, Broj 149/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE