PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 50/1991 • Vozač-instruktor, prema obrazovanju, životnoj dobi, motiviranosti, sposobnostima i vozačkom predznanju osobe koja se osposobljava, određuje način i tempo usvajanja potrebnih vještina.
NN 50/1991 • Sistematizirane vještine po grupama A - G predstavljaju redoslijed jedino mogućeg postupnog kumuliranja spoznaja i vještine, a prema povećavanju složenosti prometnih situacija u kojima će budući vozač morati samostalno donositi odluke, pravilno i sigurno upravljati vozilom, te poduzimati izbjegavajuće radnje u slučajevima neminovnih vlastitih pogrešaka i pogrešaka sudionika u prometu.
NN 50/1991 • Dinamika savladavanja pojedinih vještina, njihovo komponiranje prema raspoloživim prometnim uvjetima i zadržavanje u pojedinoj skupini vještina ili vraćanje u nju, ovisi isključivo o znanju, pozitivnom iskustvu i spremnosti vozača-instruktora da realizaciju programa optimalno prilagodi sposobnostima kandidata i osnovnom cilju da se budući vozač osposobi za sigurno i samostalno sudjelovanje u prometu, a ne samo za polaganje ispita.
NN 50/1991 • Uspješnost svog rada vozač - instruktor treba mjeriti osposobljenošću budućeg vozača da samostalno poduzima izbjegavajuće radnje u slučajevima pogrešaka drugih sudionika u prometu, pa zbog toga ne smije preuranjeno reagirati i na taj način onemogućavati kandidata da pokaže ovu najvažniju sposobnost.
NN 50/1991 • Ponašanje, stavovi, metode, predviđanje opasnih događaja, sveobuhvatnost pristupa osobi koja se osposobljava, kao i crte ličnosti instruktora, neposredno a i dugoročno utječu, pozitivno ili negativno, na ponašanje, stavove, metode, predviđanja mogućih opasnosti i kulturno ponašanje u prometu budućih vozača.
NN 50/1991 • Nepravilno, nekulturno ili opasno ponašanje vozača u prometu kao i stradanje u prometu - manjim ili većim dijelom mogu biti uzrokovana nestručnim ili neodgovornim radom instruktora.
NN 50/1991 • Stoga praktične vježbe na poligonu kao i na javnim cestama prema prirodi zadatka ovog predmeta treba dobro pripremiti i organizirati. Ove vježbe se organiziraju strogo individualno prema izvedbenom programu kojeg predlaže vozač - instruktor za svakog kandidata.
NN 50/1991 • Vježbanje radnji na poligonu ili na drugoj odgovarajućoj površini, tj. izvođenje preciznih i u malom prostoru strogo definiranih radnji (održavanja pravca, vožnja unatrag i dr.) samo je jedno od faza u kojoj kandidat treba ovladati vozilom samostalno, stoga vozač - instruktor treba ovaj broj sati planirati posebno za svakog kandidata prema njegovim sposobnostima.
NN 50/1991 • Uvažavajući osnovne principe treninga (vježbanja) novih radnji vozilom (objašnjavanje, demonstracija, početno izvođenje radnje od strane kandidata i daljnje uvježbavanje) vozač - instruktor se treba maksimalno angažirati da stručno i odgovorno obučava kandidata.
NN 50/1991 • Tijekom izvođenja vježbi vozač - instruktor treba kandidatu ukazati na važnost poštivanja prometne signalizacije i pravila prometa i razvijati potrebu za defanzivnim načinom vožnje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 50/1991 • Redoslijed vježbanja pojedinih radnji i vremenska i prostorna određenja izvođenja vježbi utvrdit će za svakog kandidata njegov vozač - instruktor.
NN 50/1991 • Kako je ovaj okvirni program jedinstven za sve kategorije vozila na motorni pogon, svojim izvedbenim planom i programom vozač instruktor utvrdit će specifičnosti za pojedine kategorije vozila, kao i njihovo prilagođavanje sposobnostima pojedinih kandidata.
NN 50/1991 • Kod obuke za vozače vozila "B, C, D i E" kategorije potrebno je dio sati obuke provesti s opterećenim vozilom kako bi kandidati osjetili razliku u odnosu na rukovanje s neopterećenim vozilom.
NN 50/1991 • Takoder u obuci na vozilima "D" kategorije dio fonda sati obuke potrebno je realizirati kao simulaciju u linijskom prijevozu putnika.
NN 50/1991 • Osnovni cilj osposobljavanja osoba za vozače u pružanju prve pomoći je spašavanje života ozlijeđenih osoba u cestovnom prometu, sprečavanje komplikacija koje mogu nastati zbog nepružanja prve pomoći ili neodgovarajućeg transporta, a za posljedicu mogu imati invaliditet, zatim duže i skuplje liječenje.
NN 50/1991 • Cilj je osposobljavanja razvijanje svijesti o međusobnoj ovisnosti i solidarnosti sudionika u prometu, te razvijanje svijesti svakog sudionika o važnosti pravovremeno i pravilno pružene prve pomoći.
NN 50/1991 • Nastavni program iz predmeta pružanja prve pomoći sadrži slijedeće nastavne jedinice:
NN 50/1991 • Listovi u matičnoj knjizi sadrže podatke o osobama koje su se u auto-školi osposobljavale za upravljanje vozilima na motorni pogon.
NN 50/1991 • Podaci o osobama unose se u rubrike koje su označene brojevima od 1 do 19.
NN 50/1991 • Sadržaj pojedinih rubrika jasno je određen, pa za unošenje podataka nisu potrebna posebna objašnjenja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 24/03, Broj 52/94,
Broj 49/03, Broj 114/04,
Broj 53/00, Broj 103/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE