PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 53/1991

• Za osobe koje se nalaze u oružanim snagama dan predaje podneska odgovarajućoj komandi smatra se kao dan predaje organu kojem je upućen.


Propis NN 53/1991

• Ako se propusti rok za traženje obnove pastupka, ne može se tražiti povraćaj u prijašnje stanje zbog propuštanja ovog roka.


Propis NN 53/1991

• Protiv zaključka kojim je kao nepravovremen odbačen prijedlog za povraćaj u prijašnje stanje dopuštena je posebna žalba samo kad je zaključak donio prvostepeni organ.


Propis NN 53/1991

• U članku 120. u stavku 3. riječi "savezni organ uprave nadležan za vanjske poslove" zamjenjuju se riječima "organ uprave nadležan za inozemne poslove".


Propis NN 53/1991
• U članku 137. u stavku 2. nakon broja "171" umeću se riječ i broj "odnosno 172.".

Propis NN 53/1991
• Postupak se može nastaviti po službenoj dužnosti i u slučaju kad se ocijeni da više nema razloga da se čeka na konačno rješenje prethodnog pitanja kod nadležnog organa, osim u slučaju iz stavka 1. članka 145. ovoga zakona.

Propis NN 53/1991 • U skladu s Ustavom, zakonima i drugim propisima, stranka ima pravo podnositi isprave na jeziku naroda odnosno manjina kojima pripada.
Propis NN 53/1991 • U članku 210. u stavku 5. riječi "osam dana" zamjenjuju se riječima "tri mjeseca".
Propis NN 53/1991 • U članku 249. u stavku 1. prva rečenica mijenja se i glasi:
Propis NN 53/1991 • Postupak okončan rješenjem ili zaključkom protiv kojeg nema redovnog pravnog lijeka u upravnom postupku obnovit će se:.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 53/1991 • Prvostepeno rješenje može poništiti ili ukinuti po pravu nadzora drugostepeni organ. Ako nema drugostepenog organa ili se radi o rješenju drugostepenog organa, rješenje može po pravu nadzora poništiti ili ukinuti organ određen zakonom. Ako taj organ nije zakonom određen, rješenje može po pravu nadzora poništiti ili ikinuti ministarstvo ili drugi republički državni organ uprave, u čiji djelokrug pripada upravna stvar koja je predmet postupka. Ako se ne može ustanoviti u čiju nadležnost spada određena upravna stvar, ili ako se radi o drugostepenom rješenju ministarstva ili drugog republičkog državnog organa uprave, za poništavanje ili ukidanje rješenja nadležna je Vlada Republike Hrvatske.
Propis NN 53/1991 • Ako je rješenje donio prvostepeni organ, to rješenje može, u smislu stavka 1. ovoga članka, ukinuti sam prvostepeni organ, a ako ovaj to ne učini, drugostepeni organ. Ako drugostepenog organa nema, ukinut će ga nadležno ministarstvo ili drugi republički organ uprave, u čiji djelokrug pripada upravna stvar koja je predmet postupka. Ako se ne može ustanoviti nadležni drugostepeni organ, postupit će se na način predviđen stavkom 1. članka 264. ovoga zakona.
Propis NN 53/1991 • Čije bi izvršenje bilo protivno osnovnim načelima pravnog poretka.
Propis NN 53/1991 • U članku 270. u stavku 1. riječi "rješenje postaje izvršno istekom tog roka" zamjenjuju se riječima "s izvršenjem rješenja može se započeti istekom tog roka", a dodaje se i novi stavak 7. koji glasi:
Propis NN 53/1991 • Nakon isteka roka od pet godina od dana kad je rješenje postalo izvršno ne može se tražiti njegovo izvršenje.
Propis NN 53/1991 • U članku 274. u stavku 1. na kraju rečenice umjesto točke stavlja se zarez i dodaju riječi "odnosno njegovih pravnih slijednika".
Propis NN 53/1991 • Neosnovanu potvrdu izvršnosti ukinut će rješenjem organ koji je potvrdu stavio, a rješenje će odmah dostaviti sudu nadležnom za izvršenje.
Propis NN 53/1991 • U organima državne uprave i pravnim osobama s javnim ovlastima, ako zakonom ili propisom utemeljenim na zakonu nije drugačije određeno, ovlaštenje za poduzimanje radnji u upravnom postupku i ovlaštenje za rješavanje može se dati samo osobi koja ima odgovarajuću stručnu spremu, radno iskustvo i položen državni stručni ispit.
Propis NN 53/1991 • Stručna sprema, potrebno radno iskustvo i obveza polaganja stručnog ispita te način provjere stručnog znanja na poslovima upravnog postupka propisuju se uredbom Vlade Republike Hrvatske.
Propis NN 53/1991 • Službenici pravnih osoba s javnim ovlastima koji rade na poslovima upravnog postupka dužni su položiti državni stručni ispit kod nadležnog ministarstva odnosno drugog republičkog organa uprave, u skladu s uredbom iz stavka 2. ovoga članka."
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 172/03, Broj 122/99, Broj 1/95, Broj 107/07, Broj 93/04, Broj 83/92


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled