PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 17/1992 • Zastupnik može postaviti pitanje Vladi ili pojedinom ministru.
NN 17/1992 • Radi rasprave o općim političkim pitanjima u svezi s radom Vlade, najmanje deset zastupnika može podnijeti interpelaciju Sabora.
NN 17/1992 • Na prijedlog najmanje jedne desetine ukupnog broja zastupnika u Saboru može se pokrenuti pitanje povjerenja predsjedniku Vlade, pojedinom njezinom članu ili Vladi u cjelini.
NN 17/1992 • Glasovanje o povjerenju Vladi može zahtijevati i njezin predsjednik.
NN 17/1992 • Ne može se glasovati o povjerenju Vladi prije nego proteknu tri dana od dana dostave prijedloga Saboru.
NN 17/1992 • Ukoliko Sabor odbije prijedlog za izglasavanje nepovjerenja Vladi, odnosno pojedinom njenom članu, zastupnici koji su ga postavili ne mogu ponovno podnijeti isti prijedlog prije proteka roka od tri mjeseca.
NN 17/1992 • Ukoliko se izglasa nepovjerenje predsjedniku Vlade ili Vladi u,cjelini, predsjednik Vlade podnijet će ostavku Predsjedniku Republike, a on će raspustiti Vladu.
NN 17/1992 • Ukoliko se izglasa nepovjerenje pojedinom članu Vlade, Predsjednik Vlade može podnijeti ostavku ili predložiti Predsjedniku Republike da razriješi dužnosti člana Vlade kojemu je izglasano nepovjerenje.
NN 17/1992 • Sabor, odnosno njegova radna tijela mogu tražiti od ministara i funkcionara koji rukovode radom republićkih upravnih organizacija, a oni su na postavljeni zahtjev obvezni:
NN 17/1992 • - izvjestiti o pitanjima i pojavama u oblasti djelokruga ministarstva odnosno organizacije,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 17/1992 • - podnijeti izvješće o provođenju utvrđene politike ili izvršavanju i provođenju zakona i drugih akata, odnosno zadaća za čije su izvršavanje odgovdrni,
NN 17/1992 • Sabor u ostvarivanju svojih prava i obveza obavlja Ustavom i zakonom određene poslove i u vezi s tim donosi zakone i daje autentično tumačenje.Ustava i zakona, donosi republički proračun i završni račun republičkog proračuna, odluke, deklaracije, rezolucije, preporuke i zaključke.
NN 17/1992 • Odluka se donosi kao akt vršenja prava Sabora, kao propis za izvršenje zakona ili drugoga općeg akta Sabora ili kao akt uređivanja unutarnje organizacije i odnosa u Saboru.
NN 17/1992 • Odlukom, kao aktom vršenja prava Sabora, odlućuje se o izboru, odnosno imenovanju i razrješenju, o delegiranju u određena tijela, o potvrdi akata organizacija i zajednica ili o davanju suglasnosti na takve akte kad je to određeno zakonom i izvršavaju druga Ustavom i zakonom utvrđena prava.
NN 17/1992 • Odluka kao izvršni propis jest akt koji se donosi radi izvršavanja i konkretiziranja pojedinih odredaba zakona, ako je to predviđeno zakonom.
NN 17/1992 • Akti kojima se uređuju unutarnja organizacija, rad i odnosi u Saboru ili vrše druga opća ovlaštenja donose se u obliku odluke, poslovnika ili pravilnika.
NN 17/1992 • Deklaracijom se izražava opće stajalište Sabora o pitanjima unutarnje ili vanjske politike te o drugim bitnim pitanjima od interesa za Republiku.
NN 17/1992 • Rezolucijom Sabor ukazuje na stanje, probleme i potrebe u određenoj oblasti društvenog života i utvrđuje politiku koju treba provoditi u toj oblasti te način i mjere za njeno provođenje.
NN 17/1992 • Zaključcima Sabor utvrđuje obveze nositelja javnih ovlasti i drugih subjekata u vezi s izvršavanjem zakona i drugih propisa ili politike koju je utvrdio Sabor, te utvrđuje stajalište Sabora o određenim događajima i pojavama te obznanjuje stajalište i mišljenje zastupnika o provedenoj raspravi.
NN 17/1992 • Svako vijeće i radno tijelo Sabora i vijeća mogu, u okviru svoga djelokruga, donositi zakljućke o svom radu i o radu radnog tijela, kao i o radu Stručne službe Sabora.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 142/08, Broj 183/03,
Broj 41/92, Broj 38/96,
Broj 4/04, Broj 10/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE