PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 152/2005 • 1.3. &nbp; Temperatura zraka usisavanog u motor mora biti mjerena na mjestu koje se nalazi najviše 0,15 m prije ulaza u filtar za zrak ili, ako nema filtra, 0,15 m od ulaznog otvora usisa. Termometar ili termopar mora biti zaštićen od toplinskog zračenja te smješten izravno u struji zraka. Isto tako mora biti zaštićen od povratnog špricanja goriva. Mora se odabrati dovoljan broj mjernih položaja kako bi se mogla odrediti reprezentativna srednja temperatura usisa.
NN 152/2005 • 1.4. Brzina vrtnje motora za vrijeme provođenja mjerenja ne smije odstupati od odabrane brzine vrtnje prilikom očitavanja za više od ±1%.
NN 152/2005 • 1.5. Očitanja opterećenja ispitivanog motora vršit će se s kočnice kada temperatura motora postigne zadanu vrijednost, pri čemu je brzina vrtnje motora gotovo konstantna.
NN 152/2005 • 1.6. Očitanja opterećenja kočnice, potrošnje goriva i temperature usisnog zraka moraju se vršiti istovremeno, prihvaćena vrijednost, za potrebe mjerenja, je sredina dviju stabiliziranih očitanja, kod kojih se očitanja opterećenja kočnice i potrošnje goriva razlikuju za manje od 2%.
NN 152/2005 • 1.7. Očitavanje potrošnje goriva počinje kada je sigurno da je motor postigao određenu brzinu vrtnje.
NN 152/2005 • Pri mjerenju brzine vrtnje i potrošnje goriva automatskom napravom, mjerenje mora trajati najmanje 10 s, a ukoliko je mjerni uređaj ručni mora se mjeriti najmanje 20 s.
NN 152/2005 • 1.8. U slučaju da se motor hladi tekućinom, temperatura rashladnog sredstva na izlazu iz motora mora se održavati unutar ±5 K od gornje termostatski regulirane temperature koju je propisao proizvođač. Ako proizvođač nije propisao nikakvu temperaturu tada zabilježena temperatura mora biti 353 K ±5 K.
NN 152/2005 • U slučaju da se motor hladi zrakom, temperatura zabilježena kod podložne pločice svjećice jednaka je temperaturi koju je propisao proizvođač ±10 K. Ako proizvođač nije propisao nikakvu temperaturu tada ona mora biti 483 K ±10 K.
NN 152/2005 • 1.9. Temperatura podložnih pločica svjećica, zrakom hlađenih motora, mora se mjeriti pomoću termometra koji sadrži termopar i brtveni prsten.
NN 152/2005 • 1.10. Temperatura goriva na ulazu u pumpu za ubrizgavanje ili u rasplinjač mora se održavati unutar granica koje je propisao proizvođač.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 152/2005 • 1.11. Temperatura mazivog ulja, mjerena u kućištu ili kod izlaza iz hladnjaka ulja, ukoliko je ugrađen, mora biti unutar granica koje je propisao proizvođač.
NN 152/2005 • 1.12. Temperatura ispušnih plinova mjeriti će se u točki pod pravim kutom u odnosu na prirubnicu ispušnog(ih) otvora ili sabirnik(e).
NN 152/2005 • 1.13. Upotrijebljeno gorivo odgovarat će onom opisanom u točki 3.3.12. Priloga I.
NN 152/2005 • 1.14. Ukoliko nije moguće upotrijebiti standardni prigušivač ispuha, pri ispitivanju mora se koristiti uređaj koji je kompatibilan s normalnom brzinom vrtnje motora, kako je propisao njegov proizvođač. Posebno, kada motor u ispitnom laboratoriju radi, sustav odvođenja ispušnih plinova neće, u odvodnoj struji na mjestu spoja s ispušnim sustavom vozila, uzrokovati promjenu tlaka, u odnosu na atmosferski tlak, za više od ±740 Pa (7,45 mbar), osim ako, prije ispitivanja, proizvođač nije izričito propisao protutlak koji mora postojati prije ispitivanja, i u tom slučaju upotrijebit će se manji od dva tlaka.
NN 152/2005 • Opisni dokument koji se odnosi na osnovne značajke tipa motora 1, koje utječu na njegov najveći zakretni moment i najveću nazivnu snagu motora
NN 152/2005 • (Potrebno je priložiti zahtjevu za homologaciju tipa sastavnih dijelova kada se ona podnosi odvojeno od zahtjeva za homologaciju tipa vozila)
NN 152/2005 • Zahtjev za homologaciju tipa sastavnih dijelova s obzirom na najveći zakretni moment i na najveću nazivnu snagu motora tipa motocikla ili tricikla, mora sadržavati niz informacija navedenih u Prilogu II Pravilnika o homologaciji tipa motornih vozila na dva ili tri kotača, u Dijelu A, u sljedećim točkama:
NN 152/2005 • 1 U slučaju nekonvencionalnih motora ili sustava, proizvođač mora pribaviti ekvivalentne specifične podatke spomenute dolje.
NN 152/2005 • Certifikat o homologaciji tipa sastavnog dijela s obzirom na najveći zakretni moment i najveću nazivnu snagu motora tipa moTOCIKLA ILI TRICIKLA
NN 152/2005 • Homologacija tipa sastavnog dijela br.: ……..Proširenje br.: ……….
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 112/04, Broj 74/03,
Broj 129/08, Broj 36/91,
Broj 50/05, Broj 24/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE