PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 16/2005 • 1. da na kraju poslovne godine prihodi od rezerviranih i univerzalnih poštanskih usluga ne pokrivaju njihove troškove (u daljnjem tekstu: gubitak na rezerviranim i univerzalnim poštanskim uslugama),
NN 16/2005 • 2. da se na kraju poslovne godine utvrđeni gubitak na rezerviranim i univerzalnim poštanskim uslugama ne može podmiriti iz dobiti poštanskih usluga koje nisu rezervirane i univerzalne (u daljnjem tekstu: ostale poštanske usluge) i
NN 16/2005 • 3. da je na kraju poslovne godine gubitak iz rezerviranih i univerzalnih poštanskih usluga odnosno dobit ili gubitak od ostalih poštanskih usluga utvrđen u skladu s mjerilima propisanim ovim Pravilnikom.
NN 16/2005 • (1) Gubitak na rezerviranim i univerzalnim poštanskim uslugama koji se podmiruje iz sredstava državnog proračuna Republike Hrvatske utvrđuje se na način da se gubitak na rezerviranim i univerzalnim poštanskim uslugama poslovne godine umanji za dobit na ostalim poštanskim uslugama.
NN 16/2005 • (2) Pod gubitkom na rezerviranim i univerzalnim poštanskim uslugama smatra se zbroj poslovnih rezultata od rezerviranih i univerzalnih poštanskih usluga koji u konačnici iskazuje gubitak.
NN 16/2005 • (1) Javni operator po isteku poslovne godine izrađuje obračun gubitaka na rezerviranim i univerzalnim poštanskim uslugama koji se podmiruje iz sredstava državnog proračuna Republike Hrvatske.
NN 16/2005 • (2) Sastavni dio obračuna iz stavka 1. ovog članka čine odvojeni pregledi glavnih kategorija prihoda, rashoda te poslovnog rezultata za rezervirane, univerzalne i ostale poštanske usluge i obrazloženje primijenjenih metoda obračuna troškova.
NN 16/2005 • Rezervirane, univerzalne poštanske usluge i ostale usluge javnog operatora mjere se i utvrđuju:
NN 16/2005 • 2. primjenom metoda raspoređivanja troškova utvrđenih ovim Pravilnikom.
NN 16/2005 • (1) Javni operator vodi odvojene računovodstvene evidencije, na temelju kojih utvrđuje poslovni rezultat, posebno, za svaku od navedenih vrsta usluga:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 16/2005 • (2) Unutrašnji obračunski sustavi moraju se temeljiti na dosljednom korištenju načela troškovnog računovodstva koja omogućuju pregled i nadzor prihoda i rashoda za svaku poštansku uslugu iz stavka 1. ovog članka.
NN 16/2005 • (1) U okviru računovodstvenog sustava iz članka 6. ovog Pravilnika troškovi se raspoređuju na sljedeći način:
NN 16/2005 • a) troškovi koji se odnose na određenu poštansku uslugu, raspoređuju se neposredno,
NN 16/2005 • b) zajednički troškovi, koje se ne mogu razvrstati po pojedinim poštanskim uslugama, raspoređuju se na temelju njihovih udjela u ukupnim troškovima svih poštanskih usluga.
NN 16/2005 • (2) Kod raspoređivanja troškova iz stavka 1. ovoga članka, koristi se metoda potpuno alociranih troškova i sustav obračuna troškova na temelju aktivnosti.
NN 16/2005 • (1) Zahtjev za ostvarivanje prava na podmirenje troškova prethodne poslovne godine iz sredstava državnog proračuna, javni operator dostavlja na suglasnost Ministarstvu mora, turizma, prometa i razvitka i Ministarstvu financija (u daljnjem tekstu: Ministarstva) najkasnije do 31. svibnja tekuće godine.
NN 16/2005 • (2) Zahtjevu iz stavka 1. ovog članka treba priložiti obračun gubitka na rezerviranim i univerzalnim poštanskim uslugama iz članka 4. ovog Pravilnika i financijska izvješća javnog operatora za prethodnu godinu.
NN 16/2005 • (3) Ministarstva mogu od javnog operatora zatražiti dopunu zahtjeva radi utvrđivanja činjenica potrebnih za davanje suglasnosti iz stavka 1. ovog članka.
NN 16/2005 • (4) Ministarstva će u roku 30 dana od primitka zahtjeva iz stavka 1. ovoga članka, a najkasnije do 30. lipnja tekuće godine, dostaviti javnom operatoru odluku u vezi sa zahtjevom za davanje suglasnosti iz stavka 1. ovoga članka.
NN 16/2005 • (5) Javni operator će u roku 15 dana od dana primitka odluke o dobivenoj suglasnosti, a najkasnije do 15. srpnja tekuće godine, usuglašeni zahtjev iz stavka 1. ovoga članka dostaviti Vijeću za poštanske usluge (u daljnjem tekstu: Vijeće).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 1/02, Broj 126/08,
Broj 80/07, Broj 79/98,
Broj 68/01, Broj 75/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE