PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 139/2005 • 1. Godišnji obujam prometa; izražen u broju operacija zrakoplova i broju sati leta;
NN 139/2005 • 2. Ukupan broj nesreća i ozbiljnih nezgoda zrakoplova, uključujući informacije o opsegu štete i broju smrtno stradalih i ozbiljno ozlijeđenih osoba. Informacije trebaju biti klasificirane prema fazi leta, pravilima leta, vrsti operacije i klasi zračnog prostora, uključujući utjecaj ATM sustava na ugrožavanje (direktan, indirektan, bez utjecaja).
NN 139/2005 • 3. Ukupan broj ugrožavanja sigurnosti zrakoplova, klasificiranih prema razini ozbiljnosti, fazi leta, pravilima leta, vrsti operacije i klasi zračnog prostora, uključujući utjecaj ATM sustava na ugrožavanje (direktan, indirektan, bez utjecaja).
NN 139/2005 • 4. Ukupan broj ATM specifičnih ugrožavanja sigurnosti, nesreća i ozbiljnih nezgoda, klasificiranih prema razini ozbiljnosti.
NN 139/2005 • ATM specifično ugrožavanje sigurnosti, nesreće i ozbiljne nezgode obuhvaća one situacije gdje je sposobnost pružanja sigurnih usluga upravljanja zračnim prostorom (ATM) narušena, uključujući i situacije gdje ipak sigurne operacije zrakoplova nisu bile ugrožene. To obuhTo obuhvaća sljedeće:
NN 139/2005 • – Zatajenje sustava/funkcije komunikacije (stalna obavezna komunikacija je onemogućena)
NN 139/2005 • – Zatajenje sustava/funkcije nadzora (stalno obavezno praćenje zrakoplova je onemogućeno)
NN 139/2005 • – Zatajenje sustava/funkcije obrade i distribucije podataka (stalna obavezna razmjena podataka unutar ATS i/ili između ATS i zrakoplova je onemogućena)
NN 139/2005 • – Zatajenje zaštite ATM sustava/funkcije (zatajenje ATM sustava zbog nepredviđene opasnosti kao što su požar, dim, poplava, prijetnja bombom, eksplozija ili sabotaža).
NN 139/2005 • KLASIFIKACIJA PREMA OZBILJNOSTI UTJECAJA NA SIGURNOST OPERACIJA ZRAKOPLOVA I SUDIONIKA
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 139/2005 • Tablica 1. KLASIFIKACIJSKA SHEMA OZBILJNOSTI UGROŽAVANJA SIGURNOSTI I OZBILJNIH NEZGODA ZRAKOPLOVA
NN 139/2005 • Tablica 2. DEFINIRANJE UČESTALOSTI UGROŽAVANJA SIGURNOSTI, NESREĆA I OZBILJNIH NEZGODA ZRAKOPLOVA
NN 139/2005 • Rijetko Samo nekoliko zabilježenih sličnih slučajeva u odnosu na veliki obim prometa ili bez zabilježenih slučajeva u odnosu na mali obim prometa.
NN 139/2005 • Povremeno Nekoliko zabilježenih sličnih ugrožavanja sigurnosti, nesreća i ozbiljnih nezgoda – više od jednog puta na istom mjestu.
NN 139/2005 • UčestaloVeć ranije zabilježen značajan broj sličnih ugrožavanja sigurnosti, nesreća i ozbiljnih nezgoda – značajan broj ponavljanja na istom mjestu.
NN 139/2005 • Vrlo učestaloVrlo veliki broj već ranije zabilježenih sličnih ugrožavanja sigurnosti, nesreća i ozbiljnih nezgoda – vrlo veliki broj ponavljanja na istom mjestu.
NN 139/2005 • Tablica 3. DEFINIRANJE OZBILJNOSTI UGROŽAVANJA SIGURNOSTI, NESREĆA I OZBILJNIH NEZGODA
NN 139/2005 • NesrećaDogađaj u svezi s operacijom zrakoplova, koji nastane od trenutka kada se jedna ili više osoba ukrca u zrakoplov s namjerom da obavi let, do trenutka iskrcavanja tih osoba iz zrakoplova a posljedice su:
NN 139/2005 • – smrt ili teška tjelesna ozljeda jedne ili više osoba u zrakoplovu ili izvan njega
NN 139/2005 • Napomena: ATM nesreća uključuje direktan kontakt između zrakoplova, između zrakoplova i prepreka (vozilo/osoba/životinja/predmet), kontrolirani let u terensku prepreku, gubitak kontrole tijekom leta zbog meteoroloških uvjeta i VORTEX-a
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 47/01, Broj 97/93,
Broj 109/97, Broj 48/07,
Broj 90/95, Broj 119/01
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE