PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 147/2008 • 1. istovremeno uključivanje čelnih svjetiljki za osvjetljavanje kolosijeka
NN 147/2008 • 2. regulacija jakosti svjetla čelnih svjetiljki za osvjetljavanje kolosijeka u dva stupnja
NN 147/2008 • 4. pojedinačno uključivanje lijevog i desnog čelnog svjetla na lokomotivi namjenjenoj za manevarski rad
NN 147/2008 • 5. neovisno uključenje crvenog svjetla za označavanje kraja vlaka.
NN 147/2008 • (11) Na motornom vlaku i motornom vozilu za posebne namjene, kod kojih se istovremeno pale čelne svjetiljke koje daju bijelu svjetlost i svjetiljke koje daju crvenu svjetlost mora biti omogućeno isključivanje svih svjetiljki kod višestrukog sastava na krajevima vozila koji se nalaze unutar sastava.
NN 147/2008 • 3. srednja masa po osovini svih osovina u vozilu odnosno svih osovina u okretnom postolju
NN 147/2008 • 5. masa vozila po kotačima lijeve odnosno desne strane vozila.
NN 147/2008 • 1. prije uporabe u prometu novosagrađenog ili rekonstruiranog vozila,
NN 147/2008 • 2. nakon redovitog popravka vučnog vozila i putničkog vagona,
NN 147/2008 • 3. nakon izvanrednih popravaka i rekonstrukcije vozila, ako su ti radovi mogli utjecati na promjenu ukupne mase vozila ili rasporeda masa vozila
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 147/2008 • (1) Nazivna masa željezničkog vozila određuje su projektom i konstrukcijom vozila, a čini je vlastita masa vozila sa dvije trećine zaliha potrošnog materijala i opremom koja čini njegov sastavni dio.
NN 147/2008 • (1) Vaganje motornog vlaka, nakon redovitoga popravka, nakon izvanrednog popravka i nakon rekonstrukcije koja nije bitno utjecala na raspored masa, obavlja se bez opterećenja.
NN 147/2008 • Dopuštena odstupanja kod vaganja dizelske i električne lokomotive iznose:
NN 147/2008 • 3. zbroj masa po kotačima jednog reda kotača ± 4% od polovine srednje vrijednosti nazivne mase.
NN 147/2008 • (1) Vagon i drugo vučeno vozilo važu se u stanju pripravnosti za uporabu bez opterećenja sa svom pripadajućom opremom.
NN 147/2008 • (2) Kod teretnog vagona nije potrebno utvrđivanje masa po osovini niti masa po kotaču, a dopušteno odstupanje ukupne stvarne mase kod vaganja teretnih vagona iznosi ±8% od nazivne mase.
NN 147/2008 • (3) Dopuštena odstupanje kod vaganja putničkog vagona za brzine vožnje do 160 km/h iznose:
NN 147/2008 • 3. masa po kotačima jedne osovine ±5% od srednje mase po kotaču dotične osovine.
NN 147/2008 • (4) Dopuštena odstupanja kod vaganja putničkog vagona za brzine od 160 km/h do 200 km/h iznose:
NN 147/2008 • 2. stvarna masa po osovini vagona ±3% od srednje mase po osovini,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 49/05, Broj 48/97,
Broj 120/06, Broj 13/08,
Broj 73/09, Broj 66/01
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE