PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-05-57-1352 NN 57/2009

• (1) Naziv pod kojim se prirodna mineralna voda stavlja na tržište je »prirodna mineralna voda« ili u slučaju gazirane prirodne mineralne vode, sukladno definicijama iz članka 7. ovog Pravilnika, »prirodno gazirana prirodna mineralna voda«, »prirodna mineralna voda s povećanom količinom ugljikovog dioksida iz izvora« ili »gazirana prirodna mineralna voda«.


Stranica 2009-05-57-1352 NN 57/2009

• (2) Nazivu prirodne mineralne vode koja je bila podvrgnuta nekom od postupaka obrade iz članka 10. stavka 1. podstavka 4. ovog Pravilnika dodaje se navod: »potpuno uklonjen ugljikov dioksid« ili »djelomično uklonjen ugljikov dioksid«.


Stranica 2009-05-57-1352 NN 57/2009

• (1) Zabranjeno je, pri označavanju, reklamiranju i prezentiranju, korištenje trgovačkih naziva, zaštitnih žigova, naziva marki proizvoda, slikovnih prikaza ili drugih oznaka koje:


Stranica 2009-05-57-1352 NN 57/2009

• – u slučaju prirodne mineralne vode upućuju na svojstvo koje voda ne posjeduje, posebice glede podrijetla, rezultata analiza ili bilo kojih sličnih podataka u vezi s garancijom autentičnosti;


Internet NN 57/2009
• – u slučaju vode zapakirane u ambalažu, koja ne udovoljava zahtjevima za prirodnu mineralnu vodu propisanim ovim Pravilnikom, koristiti oznake koje bi mogle stvoriti zabunu u svezi s prirodnom mineralnom vodom, posebice oznaku »mineralna voda«, »mineral«, »kiselica« ili bilo koje izvedenice tih riječi.

Internet stranice NN 57/2009
• (2) Zabranjeno je označavati prirodnu mineralnu vodu na način koji vodi pripisuje svojstva vezana uz prevenciju ili liječenje bolesti.

Internet stranice NN 57/2009 • (3) Prehrambene tvrdnje navedene u Dodatku 4. ovog Pravilnika mogu se koristiti ukoliko udovoljavaju kriterijima propisanima tim Dodatkom i pod uvjetom da su svojstva utvrđena na temelju fizikalno-kemijskih ispitivanja i, gdje je potrebno, farmakoloških, fizioloških i kliničkih ispitivanja provedenih u skladu s priznatim znanstvenim metodama sukladno članku 6. stavku 3. ovog Pravilnika.
Internet stranice NN 57/2009 • (4) Dopušteno je korištenje zdravstvenih tvrdnji »potiče probavu«, »može olakšati hepatobilijarne funkcije« ili sličnih tvrdnji za prirodnu mineralnu vodu, kao i drugih tvrdnji, pod uvjetom da nisu u suprotnosti s odredbama stavka 2. ovog članka i da su u skladu s odredbama stavka 3. ovog članka.
Internet stranice NN 57/2009 • (1) Prirodna mineralna voda s koncentracijom fluorida većom od 1,5 mg/l mora biti uočljivo označena navodom »sadrži više od 1,5 mg/l fluorida: nije pogodna za uobičajenu prehranu dojenčadi i djece ispod 7 godina starosti« u neposrednoj blizini trgovačkog naziva.
Internet stranice NN 57/2009 • (2) Na temelju uvjeta iz stavka 1. ovog članka na ambalaži mora biti navedena i stvarna količina fluorida u odnosu na fizikalno-kemijski sastav karakterističnih aniona i kationa prirodne mineralne vode, a mora se nalaziti u navodu analitičkog sastava karakterističnih aniona i kationa prirodne mineralne vode iz stavka 3. podstavka 1) ovog članka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 57/2009 • (3) Osim podataka propisanih Pravilnikom o označavanju, reklamiranju i prezentiranju hrane iz članka 5. te podataka iz članka 32. i 33. ovog Pravilnika i stavka 1. i 2. ovog članka, prirodna mineralna voda mora sadržavati i sljedeće podatke:
Informacije NN 57/2009 • – tehnološki postupak iz članka 10. stavka 1. podstavka 2) i 3) ovog Pravilnika, ukoliko je proveden.
Poslovne stranice NN 57/2009 • (1) Naziv pod kojim se prirodna izvorska voda stavlja na tržište je »prirodna izvorska voda« ili u slučaju dodavanja ugljikovog dioksida »prirodna izvorska voda s ugljikovim dioksidom« ili »gazirana prirodna izvorska voda«.
Pregledi NN 57/2009 • (2) Iznimno od odredbi stavka 1. ovog članka naziv pod kojim se prirodna izvorska voda može stavljati na tržište Republike Hrvatske može biti »izvorska voda«.
Besplatno NN 57/2009 • (3) U slučaju vode zapakirane u ambalažu koja ne udovoljava zahtjevima za prirodnu izvorsku vodu propisanim ovim Pravilnikom, zabranjeno je pri označavanju, reklamiranju i prezentiranju korištenje trgovačkih naziva, zaštitnih žigova, naziva marki proizvoda, slikovnih prikaza ili drugih navoda koji bi mogli dovesti do zamjene s prirodnom izvorskom vodom, a posebno navode »izvorska voda«, »izvor«, »vrelo« ili bilo koje izvedenice tih riječi, osim za prirodnu mineralnu vodu.
Glasnik NN 57/2009 • (4) Osim podataka propisanih posebnim propisom o označavanju, reklamiranju i prezentiranju hrane iz članka 5. ovog Pravilnika, prirodna izvorska voda mora sadržavati i podatke o:
Propis NN 57/2009 • – tehnološkom postupku iz članka 10. stavka 1. podstavka 2) i 3) ovog Pravilnika, ukoliko je proveden.
Propis NN 57/2009 • (1) Trgovački naziv prirodne mineralne vode i prirodne izvorske vode može sadržavati naziv lokaliteta, sela ili mjesta pod uvjetom da se taj naziv odnosi na prirodnu mineralnu i prirodnu izvorsku vodu koja se crpi iz izvora u navedenom mjestu i pod uvjetom da ne stvara zabunu obzirom na mjesto korištenja vode iz izvora.
Propis NN 57/2009 • (2) Zabranjeno je stavljati na tržište prirodnu mineralnu i prirodnu izvorsku vodu iz jednog izvora pod više od jednog trgovačkog naziva.
Propis NN 57/2009 • (3) Ukoliko se prirodne mineralne i prirodne izvorske vode stavljaju na tržište pod trgovačkim nazivom koji se razlikuje od naziva izvora, lokaliteta ili mjesta u kojem se izvor nalazi, tada naziv lokaliteta, mjesta ili naziv izvora mora biti naveden slovima koja su najmanje jedan i pol puta viša i šira od najvećih slova korištenih za taj trgovački naziv.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 82/07, Broj 58/06, Broj 95/02, Broj 9/90, Broj 45/04, Broj 96/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled