PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 154/2008 • (1) Operator usluga s dodanom vrijednosti mora osigurati usluge službe za podršku korisnicima putem telefona, elektroničke pošte, te pisanim putem. Telefonska služba za podršku korisnicima koju vode fizičke osobe, mora biti dostupna barem radnim danom između 08 i 16 sati. U ostala vremena operator usluga s dodanom vrijednosti mora osigurati barem uslugu službe za podršku korisnicima opremljenu glasovnim pretincem, s jasnim uputama o radnom vremenu, te obavijesti da će se korisnika kontaktirati sljedeći radni dan.
NN 154/2008 • (2) Broj telefona koji se koristi za prigovore korisnika mora biti ili besplatan broj (0800) ili po cijeni javno dostupne telefonske usluge u nacionalnoj mreži dakle, taj broj ne smije biti broj sa dodanom vrijednosti (060 i sl.) ili broj u inozemstvu.
NN 154/2008 • (3) Ako korisnik ima prigovor na sporni iznos zaduženja ili kvalitetu elektroničke komunikacijske usluge, prigovor podnosi operatoru javnih komunikacijskih usluga.
NN 154/2008 • (4) Operator javnih komunikacijskih usluga provodi administrativnu i tehničku provjeru.
NN 154/2008 • (5) Ako utvrdi da nema administrativne i tehničke nepravilnosti, operator javnih komunikacijskih usluga će prigovor i svu raspoloživu dokumentaciju o korisniku i učinjenim provjerama proslijediti operatoru usluge s dodanom vrijednosti u roku od 15 dana od dana zaprimanja tog prigovora, te će o provedenom postupku, kao i o ustupanju predmeta, obavijestiti korisnika.
NN 154/2008 • (6) Operator usluga s dodanom vrijednosti mora prigovor iz stavka 1. ovoga članka riješiti u skladu sa Zakonom.
NN 154/2008 • (7) Nakon što donese odluku o prigovoru, operator usluga s dodanom vrijednosti istu dostavlja korisniku i operatoru javnih komunikacijskih usluga iz stavka 3. i 4. ovog članka, koji će postupiti po odluci, odnosno u skladu s općim uvjetima poslovanja izdati novi račun ili vratiti plaćeni iznos, ako je prigovor korisnika usvojen.
NN 154/2008 • (8) Korisnik po završenom postupku prigovora ima mogućnost podnošenja zahtjeva za rješavanje spora pred Agencijom.
NN 154/2008 • Temeljem članka 12. stavka 1. točke 1. i članka 30. stavka 12. Zakona o elektroničkim komunikacijama (»Narodne novine« br. 73/08.), Vijeće Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije donosi
NN 154/2008 • O NAČINU I UVJETIMA PRISTUPA I ZAJEDNIČKOG KORIŠTENJA ELEKTRONIČKE KOMUNIKACIJSKE INFRASTRUKTURE I POVEZANE OPREME
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 154/2008 • (1) Pravilnikom o načinu i uvjetima pristupa i zajedničkog korištenja elektroničke komunikacijske infrastrukture i povezane opreme propisuju se način i uvjeti pristupa i zajedničkog korištenja elektroničke komunikacijske infrastrukture i povezane opreme, razina raspoloživosti slobodnog prostora u toj infrastrukturi, mjerila odabira, postupak, uvjeti i rokovi provedbe javnog natječaja, postupak rješavanja žalbi i temeljne sastavnice ugovora o pristupu i zajedničkom korištenju elektroničke komunikacijske infrastrukture i povezane opreme.
NN 154/2008 • (2) Elektronička komunikacijska infrastruktura i održavanje, razvoj i korištenje elektroničke komunikacijske infrastrukture i povezane opreme od interesa su za Republiku Hrvatsku.
NN 154/2008 • (3) U smislu stavka 1. ovoga članka, ovim se pravilnikom propisuju načini i uvjeti pristupa i zajedničkog korištenja za izgrađenu elektroničku komunikacijsku infrastrukturu i povezanu opremu koja uključuje:
NN 154/2008 • (4) Odredbe ovog pravilnika se moraju primjenjivati kao temeljni zahtjevi za elektroničku komunikacijsku mrežu i elektroničku komunikacijsku infrastrukturu i povezanu opremu prigodom planiranja, projektiranja, proizvodnje, građenja, održavanja i upotrebljavanja.
NN 154/2008 • Nadležnost Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije
NN 154/2008 • (1) Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (u daljnjem tekstu: Agencija), u ostvarivanju regulatornih načela i ciljeva iz Zakona o elektroničkim komunikacijama (u daljnjem tekstu: Zakon), potiče zajedničko korištenje elektroničke komunikacijske infrastrukture i povezane opreme, osobito u svrhu zaštite ljudskog zdravlja, očuvanja okoliša, zaštite prostora, zaštite i očuvanja kulturnih dobara, te nacionalne sigurnosti.
NN 154/2008 • (2) Agencija promiče tržišno natjecanje u obavljanju djelatnosti elektroničke komunikacijske infrastrukture i povezane opreme, osobito na način da osigurava da korisnici usluga ostvare najveće pogodnosti u pogledu izbora, cijene i kakvoće usluga, te da potiče inovacije i djelotvorno ulaganje u elektroničku komunikacijsku infrastrukturu i povezanu opremu.
NN 154/2008 • U smislu ovog pravilnika, pojedini pojmovi imaju sljedeće značenje:
NN 154/2008 • 1. cijev malog promjera: cijev izrađena od polietilena visoke gustoće, vanjskog promjera od 20 do 50 mm, s takvom unutrašnjom stjenkom koja osigurava vrlo mali koeficijent trenja,
NN 154/2008 • 2. cijev velikog promjera: cijev izrađena od polivinil klorida, polietilena ili betona vanjskog promjera od 63 do 110 mm,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 13/06, Broj 99/00,
Broj 26/98, Broj 5/93,
Broj 69/07, Broj 54/99
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE