PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 3/2009 • 1) osigura sigurno vođenje vagona na tračnicama, uzimajući u obzir svako smanjenje opterećenja na kotače;
NN 3/2009 • 2) osigura sigurno funkcioniranje tračničke kočnice (potrebnu silu kočenja);
NN 3/2009 • 4) poprečno ubrzanje koje djeluje na putnike bude unutar dopuštenih granica udobnosti.
NN 3/2009 • Slobodni profil trase određen je stvarnim profilom vagona i njegovim kinematičkim zahtjevima. Pri tome je potrebno voditi računa o:
NN 3/2009 • 5) minimalnim kinematičkim prostornim zahtjevima od 0,5 m s obje strane;
NN 3/2009 • Maksimalna brzina uspinjače koja je određena projektom ne smije se povećavati i mora ispuniti sljedeće uvjete:
NN 3/2009 • 1) sigurno vođenje pomičnog užeta po svim osloncima i užnicama;
NN 3/2009 • 2) učinkovito usporavanje tijekom očekivanih uključenja kočnice ili u slučaju izvanrednog događaja;
NN 3/2009 • 3) dinamičko ponašanje pomičnog užeta, vagona, kotača i užnica mora biti unutar projektiranih vrijednosti.
NN 3/2009 • Vagoni uspinjače definirani su: kapacitetom, oblikom i dimenzijama prema ostalim komponentama postrojenja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 3/2009 • Osnovom projektiranog broja putnika vagon mora imati odgovarajući broj sjedećih mjesta i rukohvata za držanje.
NN 3/2009 • Na vidljivom mjestu mora biti istaknuta oznaka kapaciteta prijevoza osoba tj. broj osoba koje sjede i broj osoba koje stoje.
NN 3/2009 • Za prijevoz invalidnih osoba u kolicima mora biti osigurano odgovarajuće mjesto za prihvat.
NN 3/2009 • Vrata uspinjače moraju biti izvedena tako da nije moguće otvaranje vrata iznutra, te da vožnja s nepropisno zatvorenim vratima nije moguća.
NN 3/2009 • Kočni sustavi moraju biti sposobni zaustaviti i držati u stanju mirovanja vagon/e pod najnepovoljnijim uvjetima radnog opterećenja i adhezije, pri čemu se mora osigurati ispravno ponašanje užadi vagona i ostalih komponenti, kako bi se izbjegao ili spriječio nastanak opasne situacije.
NN 3/2009 • Zaustavni put mora biti toliko kratak koliko dozvoljava sigurnost postrojenja.
NN 3/2009 • Osim kod uspinjača kod kojih je sigurnosno zaustavljanje nezavisno od pomičnog užeta, moraju postojati dva nezavisna kočna sustava u upravljačnici. Uključuju se automatski ukoliko drugi kočni sustavi nisu dovoljni i moraju djelovati direktno na pogonsku užnicu.
NN 3/2009 • Svi kočni sustavi moraju biti dostupni i jednostavni za održavanje.
NN 3/2009 • Užad je dimenzijama i oblikom definirana od strane isporučioca uspinjače u skladu s pripadajućim hrvatskim normama i isključivo se takva mogu nabaviti u svrhu zamjene.
NN 3/2009 • Ukoliko je uže u neispravnoj poziciji pogon se mora automatski zaustaviti.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 129/07, Broj 48/08,
Broj 87/08, Broj 11/94,
Broj 150/02, Broj 40/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE