PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 126/2009 • (1) Svaki vlak mora biti signaliziran propisanim čelnim i završnim signalnim znakom.
NN 126/2009 • (2) Kod guranih vlakova, umjesto čelnog signalnog znaka, radnik na čelu vlaka mora danju držati razvijenu signalnu zastavicu, a noću ručnu signalnu svjetiljku s bijelom svjetlošću, a lokomotiva koja gura vlak na stražnjoj strani mora imati signalni znak »Kraj vlaka«.
NN 126/2009 • (3) Vlak koji se potiskuje nezakvačenom potiskivalicom, za vrijeme potiskivanja mora imati na posljednjem vagonu signalni znak »Kraj vlaka«, a također mora ga imati i potiskivalica.
NN 126/2009 • (4) Kada se potiskivalica nakon potiskivanja vraća s pruge, mora biti signalizirana propisanim signalnim znakovima čelo i kraj lokomotivskog vlaka za odnosni vozni smjer.
NN 126/2009 • (5) Kada za vrijeme vožnje vlaka na otvorenoj pruzi dođe do neispravnosti čelnog signala, vlak smije nastaviti vožnju do prvog kolodvora brzinom do 20 km/h.
NN 126/2009 • (6) Kada se završna ploča tijekom putovanja vlaka izgubi ili ošteti, mora se nadomjestiti u prvom kolodvoru.
NN 126/2009 • (7) Kada je kod lokomotiva i motornih vlakova završni svjetlosni signal neispravan, mora se nadomjestiti završnom pločom u prvom kolodvoru.
NN 126/2009 • (8) Vučno vozilo koje iz depoa polazi preuzeti vlak i od vlaka odlazi u depo, u smjeru kretanja mora imati propisan čelni signalni znak.
NN 126/2009 • (1) Lokomotiva namijenjena za manevriranje mora se posebno označiti za vrijeme manevriranja u službenom mjestu.
NN 126/2009 • (2) Signalni znak »Manevarska lokomotiva« – na prednjoj i stražnjoj strani jedna bijela svjetlost (slika 74)
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 126/2009 • (3) Kada vozna lokomotiva manevrira na čelu u smjeru kretanja ima signalni znak propisan za čelo vlaka.
NN 126/2009 • Čelo i kraj pružnog vozila označava se kao vlak ili kao lokomotivski vlak.
NN 126/2009 • V. SIGNALI KOLODVORSKOG OSOBLJA, OSOBLJA VLAKA I OSOBLJA PRUGE
NN 126/2009 • (1) Signalni znakovi kolodvorskog osoblja namijenjeni su međusobnom sporazumijevanju osoblja koje sudjeluje kod vožnje vlakova, manevarskih sastava i pružnih vozila.
NN 126/2009 • (3) Kolodvorsko osoblje koristi i signalna sredstva osoblja pruge.
NN 126/2009 • (1) Signalnim znakovima kod prijema i otpreme vlaka daju se zapovijedi osoblju vlaka za pripremu za polazak vlaka, za polazak odnosno prolazak vlaka.
NN 126/2009 • (2) Signalni znakovi koje daje vlakopratno osoblje namijenjeni su za sporazumijevanje kod pripreme za polazak vlaka.
NN 126/2009 • (3) Ako je potrebno, vlakopratno osoblje rabi i druge signalne znakove propisane ovim pravilnikom.
NN 126/2009 • (4) Signalne znakove za prijem i otpremu odnosno prolazak vlaka, prometnik vlakova danju daje signalnim loparićem, a noću ručnom signalnom svjetiljkom sa zelenom svjetlošću.
NN 126/2009 • a) signalnim loparićem – prometnik vlakova drži signalni loparić pod pazuhom širom površinom prema čelu i kraju vlaka (slika 75)
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 18/08, Broj 38/02,
Broj 58/00, Broj 103/02,
Broj 3/08, Broj 26/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE