PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 128/2009 • (1) Tehnička izrada voznoga reda obavlja se ručno ili informatički prema usvojenim programskim rješenjima.
NN 128/2009 • (2) Pri izradi voznoga reda moraju se za svaki kolodvor koristiti izrađeni najmanji vremenski razmaci ulaska odnosno izlaska vlakova čiji se vozni putovi sijeku.
NN 128/2009 • (3) Pri sastavljanju voznoga reda mora se voditi računa o tome da uzastopni vlak ne pođe za prethodnim prije nego što protekne redovito vozno vrijeme prethodnoga vlaka u pojedinom prostornom odsjeku dodajući tom vremenu još i vrijeme potrebno za davanje odjave odnosno propisani interval slijeđenja. Kod vremenski slijeđenih vlakova gdje se promet vlakova regulira uređajem za vođenje prometa mora se poštivati minimalno propisano vrijeme slijeđenja koje dopušta taj uređaj.
NN 128/2009 • (4) Za davanje odjave uzima se dvije minute a na prostornim odsjecima međukolodvorske ovisnosti (MO) uzima se jedna minuta.
NN 128/2009 • (5) Zadržavanje teretnih vlakova u službenim mjestima ne smije biti kraće od 2 minute.
NN 128/2009 • (6) Kod izrade voznoga reda vlakova za prijevoz putnika u odvojnim kolodvorima mora se voditi računa o propisanim tehnološkim vremenima potrebnima za presjedanje putnika, odnosno za manevriranje kursnim ili izravnim vagonima.
NN 128/2009 • (7) Kod izrade voznoga reda mora se voditi računa da se usklade zadržavanja vlakova iz međunarodnoga prometa u graničnim kolodvorima s ustanovljenim normativima propisanima u zajedničkim službenim odredbama za reguliranje željezničkoga graničnog prometa odnosno s normama vezanim uz trajanje manipulacija državnih službi. Eventualna odstupanja zainteresirani posebno dogovaraju.
NN 128/2009 • (8) Prilikom sastavljanja voznoga reda ne smije se predvidjeti u kolodvoru sastajanje više vlakova nego što dopušta broj glavnih kolosijeka.
NN 128/2009 • (9) Iznimno se može predvidjeti sastajanje više vlakova nego što ima glavnih kolosijeka:
NN 128/2009 • – u kolodvorima gdje su glavni kolosijeci podijeljeni graničnim kolosiječnim signalima na ograničene odsjeke voznoga puta
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 128/2009 • – u kolodvorima u kojima se garniture motornih vlakova primaju na isti kolosijek zbog spajanja i daljnje otpreme kao jedan vlak
NN 128/2009 • – u kolodvorima gdje se garniture motornih vlakova s istoga kolosijeka otpremaju u istom smjeru ili u suprotnim smjerovima.
NN 128/2009 • (10) Iznimno se voznim redom može predvidjeti da vlak za prijevoz putnika ima zaustavljanje u službenom mjestu u kojem su peroni ili uređene površine za ulazak i izlazak putnika kraće od duljine vlaka. Kod takvih vlakova željeznički prijevoznik je dužan propisati sigurnosne mjere koje mora primjenjivati vlakopratno osoblje.
NN 128/2009 • (11) Određivanje redovnog ulaznog kolosijeka vlaku kojemu nije osiguran put proklizavanja na izlaznoj strani, smije se obavljati iznimno samo za teretne vlakove u ranžirnim i drugim kolodvorima u kojima se manevarski rad obavlja posebnom manevarskom lokomotivom.
NN 128/2009 • (12) Trase vlakova na jednokolosiječnoj pruzi konstruiraju se tako da se ne sijeku na otvorenoj pruzi, već samo u kolodvorima.
NN 128/2009 • (13) Na dvokolosiječnim prugama trase vlakova mogu se sjeći i na otvorenoj pruzi.
NN 128/2009 • (14) Iznimno na jednokolosiječnoj otvorenoj pruzi mogu se sjeći trase vlakova u slučaju kada jedna drugu kalendarski isključuju iz prometa. Kada vozi jedan vlak, toga dana ne smije voziti drugi vlak. Ako trasu redovnog ili vlaka po potrebi siječe trasa posebnog vlaka, za njihovo sastajanje primjenjuju se odredbe o sastajanju s posebnim vlakovima.
NN 128/2009 • (15) Trase posebnih vlakova koje su predviđene u grafikonu voznoga reda pri njegovoj izradi ili njegovim ispravkama, izmjenama i dopunama, u grafikonu prikazuju se crvenom bojom, a njihov vozni red u knjižici voznoga reda.
NN 128/2009 • (16) Ako je poseban vlak od osobite važnosti, dopušteno je da se u njegovu korist vozni red vlakova manje važnosti može poremetiti. U takvim slučajevima, kod sastajanja s vlakovima manje važnosti, mora se u voznom redu posebnog vlaka u kolonu sastajanja staviti iza broja vlaka manje važnosti primjedba »čeka«, a u voznom redu vlaka manje važnosti u kolonu sastajanja ispred broja posebnog vlaka stavlja se primjedba »čeka na«.
NN 128/2009 • (17) Kada u grafikonu voznoga reda treba predvidjeti više trasa posebnih vlakova koji će voziti istoga dana ili u istom razdoblju, tada se njihovo sastajanje mora odrediti u službenim mjestima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 73/91, Broj 154/09,
Broj 21/02, Broj 57/07,
Broj 33/91, Broj 1/95
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE