PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2007-05-54-1739 NN 54/2007

• (1) Zračni prijevoznik mora članove posade unaprijed obavijestiti u rasporedu letenja o vremenu početka, završetka i vrsti obveze dežurstva.


Stranica 2007-05-54-1739 NN 54/2007

• (2) Početak obveze dežurstva određuje koliki će biti dopušteni FDP, osim kada stvarni FDP ne započinje u uvjetima koji su restriktivniji, pa će se tada to ograničenje primjenjivati.


Stranica 2007-05-54-1739 NN 54/2007

• (3) Kada se obveza dežurstva provodi kući, ili u odgovarajućem smještaju koje je osigurao zračni prijevoznik, tijekom perioda između 22:00 i 08:00 sati po lokalnom vremenu, a članu posade je obavijest o vremenu javljanja dana do dva sata ranije, dopušteni FDP započinje u vrijeme javljanja na određenom mjestu javljanja.


Stranica 2007-05-54-1739 NN 54/2007

• (4) Ako je član posade pozvan s obveze dežurstva, obveza dežurstva će prestati kada se ta osoba javi na određenu poziciju javljanja.


Internet NN 54/2007
• (5) Ako je član posade pozvan s obveze dežurstva da bi započeo FDP prije navršenih 6 sati obveze dežurstva tada će ukupno dopušteno vrijeme dužnosti biti zbroj ukupnog vremena provedenog na dežurstvu i dopuštenog FDP-a.

Internet stranice NN 54/2007
• (6) Ako je član posade opozvan s obveze dežurstva da bi započeo FDP nakon navršenih 6 ili više sati obveze dežurstva, tada će ukupno dopušteno vrijeme dužnosti biti zbroj ukupnog vremena provedenog na dežurstvu i dopuštenog FDP, umanjenog za trajanje dežurstva koje je odrađeno preko 6 sati.

Internet stranice NN 54/2007 • (7) Pola od ukupnog vremena provedenog na dežurstvu uzima se u obzir prilikom računanja kumulativnih sati na dužnosti.
Internet stranice NN 54/2007 • (8) Najveće dopušteno trajanje obveze dežurstva je – 12 sati unutar jednog perioda dužnosti.
Internet stranice NN 54/2007 • (9) Nakon završetka obveze dežurstva, tijekom kojeg član posade nije pozvan na izvršenje letačke dužnosti mora mu se osigurati odmor, prije početka slijedeće dužnosti, u trajanju koje nije manje od 12 sati.
Internet stranice NN 54/2007 • (10) Na opravdan i argumentiran zahtjev zračnog prijevoznika, i uz suglasnost zainteresiranih strana, Ministarstvo može odobriti dopušteno trajanje obveze dežurstva drugačijeg od onog navedenog u stavku 8. ovoga članka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 54/2007 • (1) Član posade zrakoplova je na dežurstvu na aerodromu (airport standby) od trenutka javljanja na određenom mjestu javljanja do kraja najavljenog vremena dežurstva.
Informacije NN 54/2007 • (2) Vrijeme dežurstva provedeno na aerodromu se u potpunosti uzima u obzir prilikom računanja kumulativnih sati na dužnosti.
Poslovne stranice NN 54/2007 • (3) Kada je član posade na dežurstvu na aerodromu, u neposrednoj spremnosti, za preuzimanje letačke dužnosti, tada dopušteni FDP započinje vremenom javljanja na dežurstvo.
Pregledi NN 54/2007 • (4) Kada nakon dežurstvu na aerodromu ne slijedi FDP, minimalni odmor koji nakon toga slijedi mora trajati najmanje koliko i minimalni odmor propisan ovim Pravilnikom.
Besplatno NN 54/2007 • (5) Zračni prijevoznik mora članovima posade zrakoplova za vrijeme dežurstva na aerodromu osigurati udobno i mirno mjesto zatvoreno za javnost.
Glasnik NN 54/2007 • (1) Vrijeme putovanja, osim onog provedenog na pozicioniranju, ne računa se kao dužnost (duty).
Propis NN 54/2007 • (2) Ukoliko vrijeme putovanja od kuće do aerodroma polaska prelazi 1sat i 30 minuta, tada član posade zrakoplova mora organizirati privremeni smještaj u blizini domaće baze (home base) zračnog prijevoznika.
Propis NN 54/2007 • (3) Kada se od člana posade zrakoplova zahtijeva da putuje od svoje kuće na aerodrom koji nije domaća baza, tada će se svako vrijem putovanja, preko vremena putovanja od kuće do domaće baze, računati kao pozicioniranje.
Propis NN 54/2007 • (1) Vrijeme provedeno na pozicioniranju računa se kao vrijeme dužnosti (duty).
Propis NN 54/2007 • (2) Pozicioniranje nakon javljanja na dužnost, a prije operativnog sektora, uračunava se u FDP, ali se ne računa kao sektor.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 10/90, Broj 37/00, Broj 174/04, Broj 55/90, Broj 120/05, Broj 43/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled