PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 20/2007 • (11) Drugim riječima, dodjele potpora malim i srednjim poduzetnicima koji ne ispunjavaju uvjete iz točke 0 mogu ipak biti izuzete od pojedinačne prijave.
NN 20/2007 • (13) SL L 83, 27. ožujka 1999., str. 1. Uredba kako je izmijenjena i dopunjena Aktom o pristupanju iz 2003.
NN 20/2007 • (14) Predmet C-355/95 P, Textilwerke Deggendorf protiv Komisije i drugih. [1997] ECR I-2549.
NN 20/2007 • (15) Iznimka može biti učinjena u slučaju potpore za sanaciju u bankarskom sektoru radi omogućavanja da predmetne kreditne institucije privremeno nastave svoje bankarsko poslovanje u skladu s bonitetnom regulativom koja je na snazi (Direktiva 2000/12/EZ Europskog parlamenta i Vijeća, SL L 126, 26. svibnja 2000., str. 1). U svakom slučaju potpora koja nije dana u obliku jamstva za zajam ili u obliku zajma, a koja zadovoljava uvjete iz točke (a) mora biti u skladu s općim načelima za potpore za sanaciju te se ne može sastojati iz strukturalnih financijskih mjera koje se odnose na vlastita sredstva banke. Svaka potpora koja nije dana u obliku jamstva za zajam ili u obliku zajma, a koja zadovoljava uvjete iz točke (a) uzet će se u obzir pri određivanju kompenzacijskih mjera na temelju plana restrukturiranja sukladno točkama 38. do 42.
NN 20/2007 • (16) U tom smislu Komisija može uzeti u obzir i je li predmetni poduzetnik srednji ili veliki poduzetnik.
NN 20/2007 • (18) U takvim slučajevima Komisija će samo dopustiti potporu za pokrivanje socijalnih troškova restrukturiranja u skladu s Odjeljkom 3.2.6., te potporu za zaštitu okoliša namijenjenu sanaciji onečišćenih područja koja bi inače morala biti napuštena.
NN 20/2007 • (19) Vidi točku 7. Ovaj minimalni iznos doprinosa ne smije sadržavati potporu. To primjerice nije slučaj kada se radi o zajmu po povoljnijoj kamatnoj stopi ili državnom jamstvu koje sadržava elemente potpore.
NN 20/2007 • (21) Članak 159. Ugovora o osnivanju EZ-a uređuje, između ostalog, da »stvaranje i provedba politika i djelovanja Zajednice i provedba unutarnjeg tržišta uzima u obzir ciljeve iz članka 158. te doprinosi njihovom ostvarenju«.
NN 20/2007 • (22) Kao što je to uređeno Preporukom Komisije 2003/361/EZ (SL L 124, 20. svibnja 2003., str. 36). Do 31. prosinca 2004. relevantna definicija nalazi se u Preporuci Komisije 96/280/EZ (SL L 107, 30. travnja 1996., str. 4).
NN 20/2007 • (23) U svojoj presudi u predmetu C-241/94, (Francuska protiv Komisije [1996] ECR I-4551), (Kimberly Clark Sopalin) Europski sud je potvrdio da je sustav financiranja francuskih vlasti na diskrecijskoj osnovi, putem Nacionalnog fonda za zapošljavanje, mogao određene poduzetnike staviti u povoljniji položaj nego druge te je zbog toga riječ o potpori u smislu članka 87. stavka 1. Ugovora. (Presuda Suda nije dovodila u pitanje zaključak Komisije da je potpora usklađena sa zajedničkim tržištem).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 20/2007 • (24) Kod neprijavljenih potpora Komisija će prilikom ocjenjivanja uzeti u obzir mogućnost da je potpora mogla biti proglašena usklađenom sa zajedničkim tržištem, kao potpora s nekim drugim ciljem, a ne kao potpora za sanaciju ili restrukturiranje.
NN 20/2007 • (25) Nepredvidiva okolnost je ona koju uprava poduzetnika ni na koji način nije mogla predvidjeti pri izradi plana restrukturiranja i koja nije nastala kao posljedica nemara ili grešaka uprave poduzetnika ili odluka grupe kojoj pripada.
NN 20/2007 • (26) Vidi Dodatak III. A i B (standardni obrazac izvješćivanja za postojeće državne potpore) uz Uredbu Komisije (EZ) br. 794/2004 od 21. travnja 2004. o donošenju odredbi za provedbu Uredbe Vijeća (EZ) br. 659/1999 kojom se utvrđuju detaljna pravila za primjenu članka 93. Ugovora o EZ (SL L 140, 30. travnja 2004., str. 1).
NN 20/2007 • (27) Statistička klasifikacija gospodarskih djelatnosti u Europskoj zajednici (NACE) koju objavljuje Statistički ured Europskih zajednica.
NN 20/2007 • (28) U smislu ovih Smjernica, ovo obuhvaća sve gospodarske subjekte čija je primarna djelatnost proizvodnja poljoprivrednih proizvoda iz Dodatka I. Ugovora (obrada poljoprivrednog zemljišta). Potpore u korist poduzetnika koji prerađuju i prodaju poljoprivredne proizvode nisu obuhvaćene ovim Poglavljem. Potpore poduzetnicima koji se bave preradom i prodajom ocjenjuju se u skladu s općim pravilima iz ovih Smjernica. Ribarstvo i marikultura nisu obuhvaćeni ovim Poglavljem.
NN 20/2007 • (29) SL L 270, 21. listopada 2003., str. 1. Uredbe, izmijenjene i dopunjene Uredbom (EZ) br. 864/2004 (SL L 161, 30. travnja 2004., str. 48).
NN 20/2007 • (30) U smislu članka 13. i dalje Uredbe Vijeća (EZ) br. 1257/1999 (SL L 160, 26. lipnja 1999., str. 80), izmijenjene i dopunjene Uredbom (EZ) br. 583/2004 (SL L 91, 30. ožujka 2004., str. 1).
NN 20/2007 • Formula(1) za izračun najvišeg iznosa potpore za sanaciju, koja na taj način ostvaruje pravo na skraćeni postupak
NN 20/2007 • Ova formula temelji se na rezultatima poslovanja poduzetnika (EBIT je dobit prije odbitka kamata i poreza) ostvarena u godini koja prethodi dodjeli/prijavi potpore (označena kao »t«). Ovom iznosu dodaje se amortizacija. Ukupnom zbroju dodaju se promjene u obrtnom kapitalu. Promjene u obrtnom kapitalu izračunavaju se kao razlika između kratkotrajne imovine i kratkoročnih obveza(2) za zadnje zaključeno računovodstveno razdoblje. Isto vrijedi ako postoje rezerviranja na razini rezultata poslovanja, što treba biti jasno naznačeno, a rezultat ne smije uključiti takva rezerviranja.
NN 20/2007 • Formula treba procijeniti negativni novčani tok od poslovnih aktivnosti poduzetnika u godini koja prethodi prijavi potpore (ili prije isplate potpore u slučaju neprijavljenih potpora). Polovina toga iznosa potrebna je za održavanje poslovanja poduzetnika u šestomjesečnom razdoblju. Prema tome rezultat formule treba podijeliti s 2.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 32/05, Broj 70/05,
Broj 112/04, Broj 11/07,
Broj 90/05, Broj 63/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE