PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 39/2009 • 16. ako je dio podvozja zrakoplova prekomjerno zagrijan, potrebno je pozvati spasilačko-vatrogasnu službu i prekinuti punjenje goriva sve dok se dio podvozja ne ohladi;
NN 39/2009 • 17. ako dođe do većeg razlijevanja goriva, potrebno je odmah pozvati spasilačko-vatrogasnu službu i zaustaviti punjenje gorivom.
NN 39/2009 • Sigurnosne mjere kada su putnici u zrakoplovu ili ulaze u, ili izlaze iz zrakoplova
NN 39/2009 • Zrakoplov i helikopter je dopušteno puniti gorivom kada se putnici već nalaze u zrakoplovu ili helikopteru, ili u vrijeme ukrcaja/iskrcaja putnika, ako su u Aerodromskom priručniku ili Priručniku za uporabu helidroma definirane mjere utemeljene na sljedećim sigurnosnim načelima:
NN 39/2009 • 1) Punjenje zrakoplova gorivom dopušteno je kada su putnici u zrakoplovu ili kada putnici ulaze u, ili izlaze iz zrakoplova, uz uvjet da operator zrakoplova i nadležni »handling« agent, imaju definirane i od Agencije odobrene operativne postupke.
NN 39/2009 • 2) Punjenje gorivom zrakoplova iz točke 1. ovoga članka dopušteno je ako su omogućene sljedeće sigurnosne mjere:
NN 39/2009 • 1. putnici moraju biti obaviješteni da se zrakoplov puni gorivom i da je zabranjeno pušenje, korištenje šibica, upaljača i ostalih sredstava koja mogu proizvesti iskru;
NN 39/2009 • 2. svjetlosna upozorenja »zabranjeno pušenje« i oznake izlaza moraju biti uključene;
NN 39/2009 • 4. ako putnici izlaze samo kroz jedan izlaz, prostor ispred drugih glavnih izlaza mora biti slobodan kako bi se omogućila uporaba tobogana;
NN 39/2009 • 5. odgovarajući broj kabinskog osoblja ili osoblja školovanog za evakuaciju u slučaju nužde za određeni tip zrakoplova, mora biti cijelo vrijeme u zrakoplovu;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 39/2009 • 6. pristupi vratima moraju biti slobodni, i sva vrata među odjelima moraju biti otvorena;
NN 39/2009 • 7. ako se tijekom punjenja goriva u zrakoplovu osjeća prisutnost para od goriva, odmah se mora zaustaviti punjenje goriva i čišćenje zrakoplova električnom opremom;
NN 39/2009 • 8. aktivnosti opskrbe zrakoplova i rad u neposrednoj blizini zrakoplova, moraju biti organizirani tako da ne ometaju izlaze iz zrakoplova;
NN 39/2009 • 9. put izlaska putnika iz zrakoplova mora biti što dalje od područja para od goriva, i stalno mora biti pod nadzorom odgovorne osobe;
NN 39/2009 • 10. mora biti omogućena odgovarajuća veza između osobe na zemlji koja nadzire punjenje goriva i člana posade u zrakoplovu;
NN 39/2009 • (1) Pražnjenje goriva iz zrakoplova ili helikoptera nije dopušteno kada su putnici u zrakoplovu ili helikopteru, izlaze iz zrakoplova ili helikoptera, ili ulaze u zrakoplov ili helikopter.
NN 39/2009 • (2) Pražnjenje goriva iz zrakoplova ili helikoptera dopušteno je na poziciji odvojenoj od ostalih zrakoplova ili helikoptera, te na minimalnoj udaljenosti od 50 m od putničke zgrade.
NN 39/2009 • (3) Postupak pražnjenja goriva iz zrakoplova ili helikoptera mora biti u skladu sa uputama i pod nadzorom ovlaštenog aviomehaničara ili zapovjednika zrakoplova ili helikoptera.
NN 39/2009 • (4) Obvezatno je dežurstvo spasilačko-vatrogasnog vozila sa posadom.
NN 39/2009 • Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o vatrogasnoj službi na aerodromu (»Narodne novine« broj 132/98, 178/04 i 46/07).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 119/09, Broj 107/07,
Broj 31/06, Broj 50/95,
Broj 131/06, Broj 15/90
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE