PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 152/2005 • 2.1. Podesi zglobove nogu tako da oni pridržavaju nogu kada je ona izravnana vodoravno (1 do 2 g).
NN 152/2005 • 2.2. Ispitnu lutku treba obući u tijesno, rastezljivo donje rublje kratkih rukava od pamuka i u hlače tri četvrtinske duljine.
NN 152/2005 • 2.3. Lutka se smješta na vanjsko prednje sjedalo na strani sudara, kao što je opisano u propisu o postupku ispitivanja bočnog sudara.
NN 152/2005 • 2.4. Ravnina simetrije lutke mora se poklapati sa središnjom vertikalnom ravninom propisanog sjedećeg položaja.
NN 152/2005 • 2.5. Zdjelica lutke mora biti postavljena tako da je poprečna linija koja prolazi kroz H-točke lutke okomita na uzdužnu središnju ravninu sjedala. Linija koja prolazi kroz H-točke lutke mora biti vodoravna s najvećim dozvoljenim odstupanjem ±2°.
NN 152/2005 • 2.6. Gornji dio trupa mora biti nagnut prema naprijed i zatim polegnut unatrag tako da čvrsto nalegne na naslon sjedala. Ramena lutke moraju biti postavljena što više unatrag.
NN 152/2005 • 2.7. Bez obzira na položaj sjedenja lutke, kut između gornjeg dijela ruke i referentne linije između trupa i ruke na svakoj strani mora biti 40° ± 5°. Referentna linija između trupa i ruke definirana je kao sjecište ravnine tangencijalne na prednju površinu rebara i vertikalne uzdužne ravnine lutke u kojoj se nalazi ruka.
NN 152/2005 • 2.8. Ukoliko je lutka na vozačevom sjedalu, potrebno je postaviti desno stopalo lutke, bez pomicanja zdjelice ili trupa, na nepritisnutu papučicu gasa, tako da je peta oslonjena na pod i pomaknuta koliko je god moguće naprijed. Lijevo stopalo treba postaviti okomito na donji dio noge tako da je peta oslonjena na pod na istoj poprečnoj liniji kao i desna peta. Koljena trebaju biti postavljena tako da njihove vanjske površine budu za 150 ± 10 mm udaljene od ravnine simetrije lutke. Butine lutke potrebno je, ukoliko je to moguće ostvariti unutar ovih ograničenja, postaviti u dodir s jastukom sjedala.
NN 152/2005 • 2.9. Za druga mjesta sjedenja, potrebno je postaviti pete lutke, bez pomicanja zdjelice ili trupa, na pod i koliko je god moguće naprijed, s tim da se jastuk sjedala ne smije stiskati više nego što se stišće od težine noge. Koljena lutke trebaju biti postavljena tako da njihove vanjske površine budu za 150 ± 10 mm udaljene od ravnine simetrije lutke.
NN 152/2005 • Svrha ovih ispitivanja je da se potvrdi da li prepravljeno vozilo pokazuje barem istu (ili bolju) karakteristiku apsorpcije energije u odnosu na vozilo koje je već dobilo homologaciju tipa prema ovom Pravilniku.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 152/2005 • 2.1.1. Dva dinamička ispitivanja, koja koriste dvije različite udarne glave, provode se na vozilu s novom bočnom konstrukcijom, koje treba homologirati, s time da se koriste izvorni materijali podstave koji su ispitani za vrijeme tipskog homologiranja vozila (slika 1.).
NN 152/2005 • 2.1.1.1. Kuglasti model udarne glave, definiran u točki 3.1.1., mora s brzinom od 24,1 km/h udariti u područje gdje je udarila glava ispitne lutke za vrijeme homologacije vozila. Rezultati ispitivanja moraju se zabilježiti, i HPC se mora izračunati. No, ovo ispitivanje ne mora se provesti kada, za vrijeme ispitivanja opisanog u Dodatku 1 Priloga II ovoga Pravilnika:
NN 152/2005 • 2.1.1.2. Element udarnog tijela trupa, definiran u točki 3.2.1., mora brzinom od 24,1 km/h udariti u područje bočne stranice u koje su udarila ramena, ruka i prsni koš ispitne lutke, za vrijeme homologacije vozila. Rezultati ispitivanja moraju se zabilježiti i HPC se mora izračunati.
NN 152/2005 • 2.2.1. Ispitivanja navedena u točkama 2.1.1.1. i 2.1.1.2. ponavljaju se korištenjem novih materijala podstave, sjedala, itd. za koje se traži proširenje homologacije tipa, pričvršćenih na novu bočnu konstrukciju vozila, rezultati se bilježe i njihov HPC se izračunava.
NN 152/2005 • 2.2.1.1. Ukoliko su izračunati HPC iz rezultata oba homologacijska ispitivanja manji od HPC dobivenih iz referentnih ispitivanja (provedenih korištenjem izvornih, tipski homologiranih, materijala podstave i sjedala), proširenje homologacije će biti odobreno.
NN 152/2005 • 2.2.1.2. Ukoliko su novi HPC veći od onih dobivenih za vrijeme referentnog ispitivanja, provest će se potpuno novo cjelovito ispitivanje (s upotrebom predložene podstave, sjedala itd).
NN 152/2005 • 3.1.1. Ovaj uređaj sastoji se od potpuno linearno vođene, krute udarne glave mase 6,8 kg. Površina udara udarne glave je kuglastog oblika s promjerom od 165 mm.
NN 152/2005 • 3.1.2. Model udarne glave mora biti opremljen s dva mjerača ubrzanja i uređajem za mjerenje brzine, koji mogu mjeriti veličine u smjeru sudara.
NN 152/2005 • 3.2.1. Ovaj uređaj sastoji se od potpuno linearno vođenog, krutog udarnog tijela mase 30 kg. Njegove mjere i poprečni presjek prikazani su na slici 1.
NN 152/2005 • 3.2.2. Element udarnog tijela mora biti opremljen s dva mjerača ubrzanja i uređajem za mjerenje brzine, koji mogu mjeriti veličine u smjeru sudara.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 136/06, Broj 171/03,
Broj 44/07, Broj 59/08,
Broj 56/08, Broj 70/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE