PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 66/2008 • 2.12.1. »Integrirani naslon za glavu« znači naslon za glavu oblikovan od gornjega dijela naslona sjedala. Nasloni za glavu koji zadovoljavaju odredbe u točkama 2.12.2. i 2.12.3. dolje navedenim, ali koji se mogu odvojiti od sjedala ili strukture vozila samo uz uporabu alata ili djelomičnim ili potpunim skidanjem navlake sjedala, zadovoljavaju ovdje navedene zahtjeve;
NN 66/2008 • 2.12.2. »Odvojivi naslon za glavu« znači naslon za glavu koji se sastoji od dijela odvojivog od sjedala, oblikovanog i izvedenog za umetanje i sigurno učvršćenje u strukturu naslona sjedala;
NN 66/2008 • 2.12.3. »Zasebni naslon za glavu« znači naslon za glavu koji se sastoji od dijela zasebnog od sjedala, oblikovanog i izvedenog za umetanje i/ili sigurno učvršćenje u strukturu vozila;
NN 66/2008 • 2.13. »R točka« znači referencijsku točku sjedala određenu u prilogu III. Pravilnika TPV 132;
NN 66/2008 • 2.14. »Referencijska crta« znači crtu na lutki koja je načinjena prema slici 1.
NN 66/2008 • 3.1. Naslon za glavu mora biti ugrađen na svako prednje vanjsko sjedalo svakoga vozila kategorije M1. (Sjedala opremljena naslonima za glavu, koja su namijenjena za postavljanje na drugim sjedištima (pozicijama za sjedenje) i u drugim kategorijama vozila, mogu biti homologirana prema ovome prilogu).
NN 66/2008 • 3.2.1. Svaki predviđeni sustav za namještanje i pomicanje mora sadržavati i sustav za učvršćenje, koji mora djelovati automatski. Sustavi za učvršćenje naslona za ruke ili drugih naprava za povećanje udobnosti nisu potrebni osim ako prisutnost takvih naprava ne povećava rizik od ozljede osoba u vozilu u slučaju sudara.
NN 66/2008 • 3.2.2. Uređaj za upravljanje otpuštanjem naprave navedene u točki 2.7. mora biti smješten s vanjske strane sjedala blizu vrata. Taj uređaj mora biti lako dostupan čak i osobi u vozilu na sjedalu neposredno iza tog sjedala.
NN 66/2008 • 3.2.3. Stražnji dijelovi sjedala smješteni u području 1, koje je određeno u točki 8.1.1. dodatka 1, moraju zadovoljiti ispitivanje rasipanja energije u skladu sa zahtjevima dodatka 2.(1)
NN 66/2008 • 3.2.3.1. Smatrat će se da je ovaj zahtjev zadovoljen ako tijekom ispitivanja prema postupku navedenom u dodatku 2. veličina usporenja modela glave (ispitne glave) ne prelazi iznos od 80 g
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 66/2008 • u neprekidnom trajanju duljem od 3 ms. Osim toga, tijekom ispitivanja ne smiju se pojaviti nikakvi opasni bridovi, a oni ne smiju ostati ni nakon ispitivanja.
NN 66/2008 • 3.2.3.2. Zahtjevi iz točke 3.2.3. ne primjenjuju se na zadnja sjedala ili na sjedala okrenuta leđima jedno drugome.
NN 66/2008 • 3.2.4. Površine stražnjih dijelova sjedala ne smiju imati opasne neravnine ili oštre bridove koji mogu povećati rizik od ozljede ili težinu ozljede osoba u vozilu(1). Ovaj zahtjev smatrat će se zadovoljenim ako površine stražnjih dijelova sjedala, ispitanih u skladu s odredbama navedenim u dodatku 1, imaju polumjer zakrivljenosti ne manji od:
NN 66/2008 • – dijelove pojedinih područja koji imaju izbočine manje od 3,2 mm u odnosu na okolnu površinu, a koje moraju imati zaobljene bridove, osiguravajući da visina izbočina nije veća od polovine njezine širine,
NN 66/2008 • – stražnje dijelove sjedala koji se nalaze ispod vodoravne ravnine koja prolazi kroz najnižu R točku u svakome redu sjedala. (Ako se redovi sjedala nalaze na različitim visinama, tada ravnina, počevši od stražnjega reda prema naprijed, treba biti zakrenuta prema gore ili dolje tvoreći uspravnu stubu koja prolazi kroz R točku reda sjedala neposredno ispred),
NN 66/2008 • 3.2.4.2. U području 2, određenom u točki 8.1.2. dodatka 1, površine smiju imati polumjer zakrivljenosti manji od 5 mm, ali ne manji od 2,5 mm, ako zadovoljavaju ispitivanje rasipanja energije propisano u dodatku 2. Osim toga, te površine moraju biti obložene i podstavljene da bi se izbjegao izravni dodir glave sa strukturom okvira sjedala.
NN 66/2008 • 3.2.4.3. Ako gore navedena područja sadrže dijelove koji su obloženi materijalom mekšim od 50 Shore A tvrdoće, prethodni zahtjevi, osim onih koji se odnose na ispitivanje rasipanja energije u skladu sa zahtjevima iz dodatka 2, smiju se primijeniti saniti sarute dijelove.
NN 66/2008 • 3.2.5. Tijekom ispitivanja ili nakon ispitivanja propisanih u točkama 2. i 3. dodatka 1. ne smiju se pojaviti nikakva oštećenja na okviru sjedala ili na sidrištu sjedala, na sustavima za namještanje i pomicanje ili na njihovim napravama za učvršćenje. Trajne deformacije, uključujući lomove, smiju biti prihvaćene ako ne povećavaju rizik od ozljede u slučaju sudara i mogu izdržati propisana opterećenja.
NN 66/2008 • 3.2.6. Tijekom ispitivanja propisanih u točki 3. dodatka 1. ne smije doći do otpuštanja sustava za učvršćenje.
NN 66/2008 • 3.2.7. Nakon ispitivanja, sustavi za pomicanje namijenjeni omogućavanju ili olakšavanju ulaska osobama u vozilo moraju biti u radnom stanju; mora ih biti moguće otpustiti najmanje jednom i moraju dopustiti pomicanje sjedala ili dijela sjedala za koji su namijenjeni.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 97/09, Broj 153/09,
Broj 70/01, Broj 109/03,
Broj 102/00, Broj 29/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE