PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-08-88-2100 NN 88/2006

• 2.17. »Obitelj vozila« označava skupinu tipova vozila koja su za potrebu dodatka 12. predstavljena vozilom predstavnikom.


Stranica 2006-08-88-2100 NN 88/2006

• 2.18. »Gorivo potrebno za rad motora« označava vrstu goriva koje se normalno upotrebljava za pogon motora:


Stranica 2006-08-88-2100 NN 88/2006

• 2.19. »Homologacija vozila« označava homologaciju tipa vozila s obzirom na:


Stranica 2006-08-88-2100 NN 88/2006

• 2.19.1 ograničenje emisije iz ispušnog sustava vozila, emisije isparavanjem, emisije iz kućišta koljenaste osovine, trajnosti uređaja za kontrolu štetne emisije, emisije štetnih spojeva kod pokretanja hladnog motora i za automatsku dijagnostiku (OBD) kod vozila koja upotrebljavaju kao gorivo bezin bez olova, ili koja mogu upotrebljavati kao gorivo bezin bez olova i UNP ili PP (Homologacija B);


Internet NN 88/2006
• 2.19.2 ograničenje emisije plinovitih štetnih spojeva i čestica, trajnosti uređaja za kontrolu štetne emisije i za automatsku dijagnostiku (OBD) kod vozila koja upotrebljavaju diezelsko gorivo (Homologacija C);

Internet stranice NN 88/2006
• 2.19.3 ograničenje emisije plinovitih štetnih spojeva iz motora, emisije iz kućišta koljenaste osovine, trajnosti uređaja za kontrolu štetne emisije, emisije štetnih spojeva kod pokretanja hladnog motora i za automatsku dijagnostiku (OBD) kod vozila koja upotrebljavaju kao gorivo UNP ili PP (Homologacija D).

Internet stranice NN 88/2006 • 2.20. »Sustav s periodičnom regeneracijom« označava uređaj za smanjenje štetne emisije (npr. katalizator, filtar za čestice) koji zahtijeva periodičnu regeneraciju najmanje svakih 4 000 km uobičajene uporabe vozila. Za vrijeme postupka regeneracije, granice emisije mogu biti prekoračene. Kad se pri ispitivanju tipa l. obavi najmanje jedna regeneracija uređaja za smanjenje štetne emisije i kad se on već jedan put regenerira za vrijeme pripreme vozila, on će se smatrati sustavom koji se stalno regenerira i za koji nije potreban posebni postupak ispitivanja. Dodatak 13. ne primjenjuje se na sustave sa stalnom regeneracijom.
Internet stranice NN 88/2006 • Postupak ispitivanja specifičan za sustave s periodičnom regeneracijom, na zahtjev proizvođača, ne primjenjuje se na uređaj za regeneraciju, ako prozvođač dostavi podatke mjerodavnoj ustanovi za homologaciju da su emisije, za vrijeme kad se odvija postupak regeneracije, ispod granica koje su dane u točki 5.3.1.4, primjenjene na odgovarajuću kategoriju vozila, nakon suglasnosti ovlaštene pravne osobe (tehničke službe).
Internet stranice NN 88/2006 • ‘Hibridno vozilo (HV)’ označava vozilo koje ima najmanje dva različita pretvarača energije i dva različita sustava za pohranu energije (u vozilu) namijenjena za pogon vozila.
Internet stranice NN 88/2006 • ‘Hibridno električno vozilo (HEV)’ označava vozilo čiji mehanički pogon crpi energiju iz oba sljedeća izvora pohranjene enrgije/snage u vozilu:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 88/2006 • – uređaja za pohranu energije/snage (npr. akumulatora, kondezatora, zamašnjaka/generatora, itd.).
Informacije NN 88/2006 • 2.22. ‘Vozilo s jednom vrstom goriva’ označava vozilo koje je primarno konstruirano za stalni rad na UNP ili PP, ali također može imati dodatni sustav za benzin samo za nepredviđene slučajeve kod pokretanja, čiji spremnik za benzin ne sadrži više od 15 litara benzina.
Poslovne stranice NN 88/2006 • 2.23 ‘Vozilo s dvije vrste goriva’ označava vozilo koje može funkionirati na benzin i također na UNP ili PP.
Pregledi NN 88/2006 • Napomena: Proizvođači vozila čija je poznata godišnja proizvodnja manja od 10000 jedinica, kao drugu mogućnost u odnosu na zahtjeve iz ove točke mogu dobiti homologaciju na temelju odgovarajućih tehničkih zahtjeva koji su navedeni u: »California Code of Regulations«, poglavlje 13., točke 1960.1(f) (2) ili (g) (1) i (g) (2), 1960.1(p), primjenjivo na vozila godine modela 1960. i kasnije, 1968.1, 1976. i 1975., primjenjivo na laka teretna vozila godine modela 1995. i kasnije (»California Code of Regulations« objavio je Barclays Publishing«).
Besplatno NN 88/2006 • 5.1.1. Uređaji koji mogu utjecati na emisiju plinovitih štetnih spojeva moraju biti tako konstruirani, izrađeni i sastavljeni da vozilu pri uobičajenoj uporabi omogućuju zadovoljavanje odredaba ovoga pravilnika, bez obzira na vibracije kojima bi mogli biti podvrgnuti.
Glasnik NN 88/2006 • 5.1.2 Tehničke mjere koje poduzima proizvođač moraju biti takve da, sukladno s odredbama ovoga pravilnika, osiguraju da emisija iz ispušnog sustava ili emisija isparavanjem moraju biti učinkovito ograničene za vrijeme uobičajenog vijeka trajanja vozila i pod uobičajenim uvjetima uporabe. To uključuje sigurnost crijeva i njihovih spojeva i spojnica, koji su upotrijebljeni u sustavima za nadzor emisije, koji moraju biti tako proizvedeni da budu sukladni s izvornom konstruksijskom zamisli. Smatra se da emisija iz ispušnog sustava zadovoljava, ako je u skladu s odredbama iz točaka 5.3.1.4. i 8.2.3.1. Za emisiju isparavanjem smatra se da zadovoljava, ako je u skladu s odredbama iz točaka 5.3.1.4. i 8.2.3.1.
Propis NN 88/2006 • 5.1.3.1 Glede točke 5.1.3.2., ulazni otvor spremnika goriva treba biti konstruiran tako da onemogući punjenje spremnika s uređajem na pumpi za izdavanje goriva, čiji je kraj cijevi promjera 23,6 mm ili veći.
Propis NN 88/2006 • 5.1.3.2. Točku 5.1.3.1. ne treba primijeniti na vozilo koje zadovoljava jedan od ova dva uvjeta, tj.
Propis NN 88/2006 • 5.1.3.2.1. da je vozilo konstruirano i proizvedeno tako da niti jedan uređaj koji kontrolira emisiju plinovitih štetnih spojeva ne može biti oštećen djelovanjem goriva s olovom, i
Propis NN 88/2006 • 5.1.3.2.2. da je vozilo označeno jasno čitljivim i neizbrisivim znakom za gorivo bez olova, kako je određeno u normi ISO 2575:1982, koji se mora nalaziti na mjestu koje je odmah vidljivo osobi koja puni spremnik s gorivom. Dodatne su oznake dopuštene.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 11/04, Broj 87/09, Broj 64/01, Broj 84/94, Broj 93/03, Broj 7/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled