PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 12/2007 • 2.4.1.4.1.1 U ovoj tablici prikazane su najmanje duljine vožnje za svaku kategoriju vozila tijekom kondicioniranja:
NN 12/2007 • 2.4.1.4.1.2 50% ± 10% tog ciklusa kondicioniranja mora se sastojati od vožnje u gradskim uvjetima, a ostatak od vožnje na otvorenoj cesti; neprekinuta vožnja po cesti može se zamijeniti odgovarajućim programom vožnje na ispitnoj stazi.
NN 12/2007 • 2.4.1.4.1.3 Oba režima vožnje moraju se naizmjence mijenjati šest puta.
NN 12/2007 • 2.4.1.4.1.4 Potpuni ispitni program mora uključiti najmanje 10 prekida u trajanju najmanje po tri sata kako bi se proizveli učinci hlađenja i kondenzacije.
NN 12/2007 • 2.4.1.4.2.1 Ispušni sustav ili njegovi sastavni dijelovi moraju biti ugrađeni na vozilo ili na motor.
NN 12/2007 • U prvome slučaju vozilo mora biti postavljeno na dinamometar s valjcima. U drugome slučaju motor mora biti spojen na dinamometar (kočnicu za ispitivanje motora).
NN 12/2007 • Ispitni uređaj koji je shematski podrobno prikazan na slici 3. mora biti ugrađen na izlaznoj strani ispušnog sustava. Prihvatljiv je svaki drugi ispitni uređaj koji osigurava istovrijedne rezultate.
NN 12/2007 • 2.4.1.4.2.2 Ispitni uređaj treba ugoditi tako da se protok ispušnih plinova naizmjenično prekida i ponovo uspostavlja 2500 puta pomoću brzo djelujućeg ventila.
NN 12/2007 • 2.4.1.4.2.3 Taj se ventil mora otvarati kad povratni tlak ispušnih plinova, izmjeren najmanje na razmaku od 100 mm nizvodno od spojne prirubnice, postigne vrijednost između 0,35 i 0,40 bara. Kad nije moguće postići takvu vrijednost zbog značajka motora, ventil se mora otvoriti kad povratni tlak dosegne razinu jednaku 90% najveće vrijednosti koju je moguće izmjeriti prije zaustavljanja motora. Ventil se mora zatvarati kad taj tlak odstupa za najviše 10% od ustaljene vrijednosti izmjerene kod otvorenog ventila.
NN 12/2007 • 2.4.1.4.2.4 Relej s vremenskim kašnjenjem mora se namjestiti za trajanje protoka ispušnih plinova izračunano temeljem zahtjeva u točki 2.4.1.4.2.3.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 12/2007 • 2.4.1.4.2.5 Brzina vrtnje motora mora biti 75% od brzine vrtnje (S) kod koje motor postiže najveću snagu.
NN 12/2007 • 2.4.1.4.2.6 Snaga pokazana na dinamometru mora biti 50% od snage pri potpuno otvorenoj zaklopci za snagu izmjerenu pri 75% brzine vrtnje motora (S).
NN 12/2007 • 1. Ulazna prirubnica ili rukavac koje treba spojiti na izlazni dio ispušnog sustava koji treba ispitati
NN 12/2007 • 3. Kompenzacijski spremnik obujma najviše 40 litara i vremena punjenja najmanje 1 sekunda
NN 12/2007 • 4. Manometar s prekidačem s radnim područjem od 0,05 do 2,5 bara
NN 12/2007 • 7. Brzo djelujući ventil, poput ventila promjera 60 mm koji prekida protok ispušnih plinova, kojega pokreće pneumatski cilindar koji proizvodi silu od 120 N pri 4 bara. Vrijeme odziva pri zatvaranju i otvaranju ne smije prijeći 0,5 s.
NN 12/2007 • 2.4.1.4.2.7 Za vrijeme ispitivanja svi drenažni otvori moraju biti zatvoreni.
NN 12/2007 • 2.4.1.4.2.8 Cijelo ispitivanje mora biti provedeno za 48 sati. Po potrebi, svaki je sat dopušteno po jedno razdoblje hlađenja.
NN 12/2007 • 2.4.1.4.3.1 Ispušni sustav mora se ugraditi na motor koji predstavlja tip ugrađen na vozilo za koji je sustav konstruiran. Nakon toga motor treba spojiti na dinamometar.
NN 12/2007 • 2.4.1.4.3.2 Kondicioniranje se sastoji od određenog broja ciklusa na dinamometru za kategoriju motocikla za koji je konstruiran ispušni sustav. U tablici je prikazan broj ciklusa za svaku kategoriju motocikla.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 75/92, Broj 9/91,
Broj 66/05, Broj 74/06,
Broj 73/99, Broj 73/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE