PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 70/2005 • (2) Davatelji javnih telekomunikacijskih usluga moraju osigurati korisnicima svojih usluga primjerenu zaštitu od zlouporaba i prijevara u javnoj telekomunikacijskoj mreži.
NN 70/2005 • (3) Korisnici javnih telekomunikacijskih usluga nisu dužni snositi troškove koje je korisnicima usluga ili davateljima usluga prouzročila treća osoba u slučajevima iz stavka 2. ovoga članka.«
NN 70/2005 • »(2) Podroban ispis računa iz stavka 1. ovoga članka mora sadržavati sve potrebne podatke koji korisnicima usluga omogućuju jednostavnu provjeru i kontrolu troškova učinjenih obavljanjem tih usluga, odnosno uporabom javne telekomunikacijske mreže. Ovi podaci ne obuhvaćaju podatke o besplatnim pozivima, osim poziva iz članka 73. stavka 4. ovoga Zakona, podatke o pozivima na telefonske brojeve za slučaj pomoći, niti podatke koji su nespojivi s odredbama posebnih propisa o zaštiti osobnih podataka.«
NN 70/2005 • U članku 48. stavku 7. iza riječi: »korisnika usluga« dodaju se riječi: »i osoba registriranih za davanje obavijesti (informacija) o brojevima pretplatnika,«.
NN 70/2005 • (1) Pretplatnik ili korisnik usluga može davatelju usluga podnijeti prigovor na iznos kojim je zadužen za obavljenu telekomunikacijsku uslugu, te prigovor na kakvoću obavljene telekomunikacijske usluge.
NN 70/2005 • (2) Prigovor iz stavka 1. ovoga članka pretplatnik ili korisnik usluga podnosi u pisanom obliku nadležnoj službi davatelja usluga, koja provodi postupak rješavanja prigovora. Prigovor mora sadržavati činjenice i dokaze na kojima se temelji.
NN 70/2005 • (3) Prigovor iz stavka 1. ovoga članka pretplatnik ili korisnik usluga može podnijeti u roku od 30 dana od dana izdavanja računa za obavljene telekomunikacijske usluge, ako se radi o prigovoru na iznos kojim je zadužen za obavljenu telekomunikacijsku uslugu, odnosno u roku od 30 dana od dana obavljanja telekomunikacijske usluge, ako se radi o prigovoru na kakvoću obavljene telekomunikacijske usluge.
NN 70/2005 • (4) U slučaju podnošenja prigovora iz stavka 1. ovoga članka, nadležna služba davatelja usluga mora provjeriti iznos zaduženja za obavljenu telekomunikacijsku uslugu, odnosno kakvoću obavljene telekomunikacijske usluge, i na temelju izvršene provjere potvrditi iznos zaduženja ili ga prilagoditi točnom iznosu.
NN 70/2005 • (5) Pretplatnik ili korisnik usluga, koji je podnio prigovor iz stavka 1. ovoga članka na iznos kojim je zadužen za obavljenu telekomunikacijsku uslugu, plaća, do rješenja prigovora, prosječni iznos kojim je bio zadužen u razdoblju od najviše tri mjeseca prije razdoblja na koje se odnosi prigovor. Ako se taj prigovor odnosi na određene pozivne brojeve, odnosno na određenu vrstu odlaznih poziva u računu za obavljene javne govorne usluge, davatelj usluga mora bez odgode, na zahtjev pretplatnika ili korisnika usluga, omogućiti bez naknade zabranu tih odlaznih poziva, do rješenja prigovora.
NN 70/2005 • (6) Pretplatnik ili korisnik usluga, koji je podnio prigovor iz stavka 1. ovoga članka na kakvoću obavljene telekomunikacijske usluge, može tražiti naknadu štete od davatelja usluga, ako se utvrdi da je kakvoća obavljene telekomunikacijske usluge manja od razine kakvoće usluge utvrđene Pravilnikom o telekomunikacijskim uslugama iz članka 23. stavka 3. ovoga Zakona, općim uvjetima poslovanja davatelja usluga, odnosno ugovorom sklopljenim s davateljem usluga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 70/2005 • (7) Davatelj usluga nije obvezan platiti naknadu štete iz stavka 6. ovoga članka ako je razina kakvoće obavljene telekomunikacijske usluge manja od propisane ili ugovorene razine kakvoće usluge zbog objektivnih uzroka koji se nisu mogli predvidjeti niti izbjeći ili ukloniti (viša sila).
NN 70/2005 • (8) Davatelj usluga obvezan je dostaviti pisani odgovor pretplatniku ili korisniku usluga o utemeljenosti podnesenog prigovora iz stavka 1. ovoga članka u roku od najviše 45 dana od dana podnošenja prigovora.
NN 70/2005 • (9) U slučaju spora između pretplatnika ili korisnika usluga i davatelja usluga u vezi s iznosom zaduženja iz stavka 4. ovoga članka, ili u vezi s iznosom naknade štete iz stavka 6. ovoga članka, pretplatnik ili korisnik usluga može, u roku od najviše 30 dana od dana zaprimanja pisanog odgovora iz stavka 8. ovoga članka, podnijeti pisani zahtjev za rješavanje spora Vijeću korisnika telekomunikacijskih usluga.
NN 70/2005 • (10) Na pitanja u vezi s potraživanjem i rokovima zastare potraživanja iz ovoga članka primjenjuju se odredbe općih propisa o obveznopravnim odnosima.«
NN 70/2005 • »Rješavanje sporova uz posredovanje Vijeća korisnika telekomunikacijskih usluga
NN 70/2005 • (1) Vijeće korisnika telekomunikacijskih usluga (u daljnjem tekstu: Vijeće korisnika) osniva se pri Agenciji kao savjetodavno tijelo Agencije, koje posreduje u rješavanju sporova između davatelja usluga i korisnika usluga, te obavlja i druge poslove u vezi sa zaštitom prava korisnika javnih telekomunikacijskih usluga, u skladu s odredbama ovoga članka.
NN 70/2005 • (2) Vijeće korisnika sastoji se od devet članova koje imenuje ministar na razdoblje od četiri godine. U postupku imenovanja članova Vijeća korisnika ministar može prethodno raspisati i javni poziv.
NN 70/2005 • (3) Članovima Vijeća korisnika ne mogu se imenovati osobe koje ne ispunjavaju uvjete iz članka 9. stavka 7. ovoga Zakona.
NN 70/2005 • (4) Predsjednika i zamjenika predsjednika Vijeća korisnika bira Vijeće korisnika većinom glasova svih članova Vijeća korisnika.
NN 70/2005 • (5) Članove Vijeća korisnika ministar može razriješiti i prije isteka razdoblja na koje su imenovani.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 32/09, Broj 15/08,
Broj 41/90, Broj 122/03,
Broj 92/99, Broj 112/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE