PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 79/2007 • (2) Područja za ulazak u vozila žičare i izlazak iz njih, moraju biti projektirana na način da osiguravaju sigurnost tijeka prometa vozila, vučnih uređaja i osoba. Kretanje vozila na postajama mora se odvijati bez opasnosti za osobe, a pritom se mora uzeti u obzir da osobe svojim kretanjem mogu aktivno utjecati na gibanje vozila.
NN 79/2007 • (3) Zahtjeve za postrojenja žičare, postaje, stupove, temelje i drugu infrastrukturu propisuje ministar uz suglasnost ministra nadležnog za graditeljstvo.
NN 79/2007 • (4) Način sigurnog vođenja užadi i vozila, te sigurnost kod održavanja iz stavka 1. ovoga članka propisuje općim aktima upravitelj.
NN 79/2007 • Ako se trasa žičare križa, paralelna je ili se nalazi u blizini željezničke pruge, ceste, dalekovoda, aerodroma ili drugih žičara, mora ispunjavati odgovarajuće propisane zahtjeve sa ciljem sprječavanja međusobnih smetnji te izbjegavanja opasnosti koje mogu nastati zbog takva položaja, a pritom omogućiti spašavanje i evakuaciju osoba s trase žičare.
NN 79/2007 • 2. Zahtjevi za užad, pogone i kočnice te za mehaničke i električne uređaje
NN 79/2007 • (1) U svrhu prometa postrojenjima žičare na siguran način, moraju biti zadovoljeni sljedeći uvjeti:
NN 79/2007 • – užad mora biti sigurno postavljena i osigurana od iskliznuća,
NN 79/2007 • – moraju se poštivati granične vrijednosti opterećenja užeta,
NN 79/2007 • – uređaj za priključivanje na uže mora se osigurati od nenamjernog otvaranja ili proklizavanja,
NN 79/2007 • (2) Ne može li se iskliznuće užadi u potpunosti spriječiti, moraju se usvojiti mjere koje će osigurati zadržavanje užadi, kao i da se pogon žičare zaustavi. Sigurnost osoba pri tome ne smije biti ugrožena.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 79/2007 • (3) Izbor, transport, skladištenje, pregled, održavanje, učvršćenje krajeva te način ispitivanja užadi propisuje ministar uz suglasnost ministra nadležnog za graditeljstvo.
NN 79/2007 • (4) Način kojim se osigurava ispravno postavljanje i korištenje užadi te postupak kod poremećaja iz stavka 1. i 2. ovoga članka propisuje općim aktima upravitelj.
NN 79/2007 • (1) Pogon žičara mora biti siguran, učinkovit, imati dovoljan kapacitet i mora biti prilagodljiv različitim sustavima i načinima rada.
NN 79/2007 • (2) Vrste, sigurnosne zahtjeve, način i obvezu održavanja pogona, kočnica, mehaničkih i električnih uređaja propisuje ministar.
NN 79/2007 • (1) Žičare moraju imati pomoćni pogon, a njegova energetska opskrba mora biti neovisna o energetskoj opskrbi glavnoga pogonskog sustava.
NN 79/2007 • (2) Pomoćni pogon nije potreban, samo u slučaju ako je sigurnosna analiza pokazala da osobe mogu jednostavno, brzo i sigurno napustiti vozila, prvenstveno vučne uređaje, čak i u slučaju ako nema pomoćnog pogona.
NN 79/2007 • (3) Vrste, sigurnosne zahtjeve, način i obvezu održavanja pogona, kočnica, mehaničkih i električnih uređaja propisuje ministar.
NN 79/2007 • (1) U hitnim slučajevima mora biti omogućeno da se čak i pod najnepovoljnijim uvjetima opterećenja i kočenja pogonskog kotača tijekom rada, postrojenja žičara i/ili vozila mogu u svakom trenutku zaustaviti. Zaustavni put mora biti duljine propisane u zahtjevima za sigurnost žičara.
NN 79/2007 • (2) Vrijednosti usporenja moraju biti unutar određenih granica i na način koji osigurava sigurnost osoba te zadovoljavajuće ponašanje vozila, užadi i drugih dijelova postrojenja žičare.
NN 79/2007 • (3) U svim postrojenjima žičare moraju biti dva ili više kočionih sustava. Svaki od njih mora omogućiti zaustavljanje postrojenja žičare. Međusobno moraju djelovati usklađeno odnosno na način da automatski zamjenjuju aktivni sustav ako njegova učinkovitost postane neprimjerena. Zadnji kočioni sustav vučnog užeta mora djelovati neposredno na pogonski kotač. Odredbe ovoga stavka ne odnose se na vučne uređaje.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 143/09, Broj 71/99,
Broj 34/02, Broj 60/08,
Broj 24/06, Broj 46/02
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE